<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Zarathustra skrev :
Dvs. det kan ikke skade og kan muligvis hjælpe at tage en SSRI efter at effekten af MDMA er ovre ?<HR></BLOCKQUOTE>
Det kan muligvis reducere evt. skade på nervecellerne som MDMA måtte forvolde, men jeg skal ikke kunne sige om en SSRI i sig selv er skadelig, ecstasy eller ej.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Eleusis skrev :
Saa vidt jeg har laest skal SSRIen tages et par timer før man tripper hvis den mulige neurotoxicitet skal haemmes...<HR></BLOCKQUOTE>
Hvis du tager den et par timer før, får du ingenting ud af at tage MDMA, eftersom MDMA også optages i nervecellerne gennem genoptagelses-mekanismen.
Dancesafe skriver at man sandsynligvis vil blive beskyttet mod en evt. neurotoxicitet ved at indtage en SSRI i op til 6 timer efter indtagelsen af MDMA.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Noradrenalin/Norepinephrin og adrenalin er det samme, neurokemisk er der ingen forskel...
Okay, jeg troede der var en signifikant forskel... Indtil videre tror jeg på dig, men jeg vil lige checke op på det. Tak for oplysningen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
-Child