Tenka skrev:
Resist skrev:
Tenka skrev:
Jeg bliver selv lam på en anderledes måde af MDMA end Ecstasy. Nogen der har det på samme måde?
Ja einsten, det er nok fordi der sjældent kun er mdma i ecstacy tabletter og du kan ikke dosere ordentligt.
Du kommer stadig ikke med noget konstruktivt, så kan du ikke bare holde din kæft og fyrer dine smarte linier af på Arto?
Hvad er det der gør at du bliver ved med at være så opsat på at jeg er en idiot og du er kongen mht. viden om stoffer? ( - det er du ikke!)
Tak for din information om at der er andre/kan være andre stoffer i Ecstasy. Nu mente jeg generelt. Har pattebarnet også forstået det nu?
Resist skrev:
Årh fuck hvor er i retarderede at høre på..
Mmh ja klart, i ved jo også helt bestemt at der er 100mg mdma i en ecstacy tablet og ikke andet.
Der er ingen der har sagt at der er 100 mg i alle Ecstasy piller. Kunne det tænkes at folk har slået tingene op på fx
http://www.pillsreport.com og fået noget information? Tjek linket ud! Din opførelse matcher 100 % til siden.
Hvad er det der gør at du fortsat bliver ved med at være en halvhjerne?
Hvorfor FANDEN tror du at rent mdma og ecstacy ikke virker ens, tænk, bare TÆNK ... Og desuden er det til en vis grænse ikke tilladt at diskutere ecstacy på boardet, hvad med at læse reglerne?
FlæmMing skrev:
IMO "slår" kiks bare hårdere. Hvis jeg tager eks en kiks på 100mg MDMA, ikke noget andet i pillen kun 100mg MDMA. Så synes jeg den slår hårdere end hvis jeg bare tager 100mg rent MDMA oralt. Er jeg den eneste der har det på denne måde?
Hvad er det du ikke fatter tenka? Læser du for hurtigt? Manden skriver at han tager en kiks på 100mg MDMA. Siger du at danskerne inde på pillreports ligger inde med laboratorie udstyr til at måle alle deres vamle k3x for den præcise mændge af mdma indholdet?