Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
TheBo skrev:
Det undrer mig meget, at "alarmklokkerne" ikke ringer hos nogen herinde, når der bliver snakket om flydende MDMA. Det er sgu da GHB, der er tale om - hence the slang: Liquid E osv.

Og Winta, hvis det er GHB, du ikke mener egner sig til en event som Tiesto, så må du have haft nogle pænt kedelige oplevelser med stoffet :-) GHB er for genialt til technofester efter min mening.

Det var ghb jeg mente, og virkelig? jeg har nok bare været uheldig så, synes altid jeg bliver for træt til rigtigt at give den gas, og for fuldemands dum :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mine penge er sgu også på at "flydende ecstasy/mdma" er GHB uanset ordvalget.

Man skal i hvert fald være godt dum, hvis man som forhandler vælger at opløse ens vidunderlige krystal MDMA i en væske.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Malkavian skrev:
Man skal i hvert fald være godt dum, hvis man som forhandler vælger at opløse ens vidunderlige krystal MDMA i en væske.

med mindre det er til rektal administration :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Er jeg den eneste, der har oplevet at blive tilbudt flydende MDMA, hvor det rent faktisk var MDMA opløst i en lille mængde alkohol?
Og hvis, der er tale om GHB i dette tilfælde, vil jeg også godt påpege, at det er et fremragende feststof, hvis man passer på med mængden.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Tenka skrev:
Jeg bliver selv lam på en anderledes måde af MDMA end Ecstasy. Nogen der har det på samme måde?

Ja einsten, det er nok fordi der sjældent kun er mdma i ecstacy tabletter og du kan ikke dosere ordentligt.

Du kommer stadig ikke med noget konstruktivt, så kan du ikke bare holde din kæft og fyrer dine smarte linier af på Arto?

Hvad er det der gør at du bliver ved med at være så opsat på at jeg er en idiot og du er kongen mht. viden om stoffer? ( - det er du ikke!)

Tak for din information om at der er andre/kan være andre stoffer i Ecstasy. Nu mente jeg generelt. Har pattebarnet også forstået det nu?

Resist skrev:
Årh fuck hvor er i retarderede at høre på..

Mmh ja klart, i ved jo også helt bestemt at der er 100mg mdma i en ecstacy tablet og ikke andet.

Der er ingen der har sagt at der er 100 mg i alle Ecstasy piller. Kunne det tænkes at folk har slået tingene op på fx http://www.pillsreport.com og fået noget information? Tjek linket ud! Din opførelse matcher 100 % til siden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

shinsou skrev:
Er jeg den eneste, der har oplevet at blive tilbudt flydende MDMA, hvor det rent faktisk var MDMA opløst i en lille mængde alkohol?

Måske er det bare min fantasi, der svigter, men har du et bud på, hvorfor man vælger at gøre sådan?

Titel:
Site Admin

@Malkavian>
Jeg gætter på det er for at dosere lettere. Hvis man har en opløsning med f.eks. MDMA af en kendt koncentration er det en smal sag at dosere præcist ved at benytte en sprøjte. Eks. 20 mL = 200 mg - det er nemmere end at veje det hver gang.

MVH
KenIshii

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
jeg har selv set flere opløse mdma krystaller i vodka. De er ikke pushere men opløste deres egne doser før indtagelse. Årsagen skulle være smagen...

Mdma krystaller smager ikke ligefrem skønt. (Men det gør vodka så heller ikke efter min mening :roll: )

Nogen sniffer det, mens andre synes det gør for ondt i næsen.

Nogen spiser det, mens andre nærmest kaster op af smagen.

Man kan selvfølgelig lave en bombe eller putte skidtet i en kapsel, men hvis man alligevel er ved at indtage vodka... ja... hvorfor ikke?

Jeg har dog aldrig hørt om nogen der sælger det på den måde, de fleste nyder synet af selve krystallerne. Jo større jo bedre!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
MDMA, er det opløseligt i vand?
For så ville det jo være en nem måde at dele det op på hvis man ikke er i besiddelse af en vægt. :)

Ellers kunne man som nævnt også bare bruge vodka :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis man blander mdma i en stærk spiritusdrink. Er formålet så ikke at man optager det hurtigere, det mener jeg da at have læst i en post her på boardet!

At man sælger det flydene tror jeg er af samme grund som når man cutter amfetamin med endten vand eller kreatin eller whatever.. At man kan snyde sine kunder samtidig med at de tror at det er god kvali de har fået fingre i.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er korrekt at det også bliver optaget hurtigere når det er opløst i vodka inden indtagelse... men det er ikke det der har været årsagen når jeg har spurgt dem jeg har set gøre det... men pga smagen som de ikke kan udholde...

Men som andre også har nævnt i denne tråd har det selvfølgelig også den fordel at det er let at dele op, i væskeform, i forhold til krystal/pulver hvis man ingen vægt har ved hånden og ikke stoler på eyeball.

Titel:
Dedikeret medlem

Winta: Bland GHB'en med en masse cola (drikken, ikke coke, forstås), så holder energien - derudover er koffein jo også en ganske heftig stimulans, som forøger glæden ved musik på samme måde som fx amfetamin. Det kræver blot, at man udnytter koffeinens potentiale i stedet for at misbruge det. Med andre ord kan man faktisk have det ganske fedt på koffein, hvis man ikke drikker det til hverdag.

Og så lige for at få lidt styr på al misinformationen i denne tråd: Over 90% af alle ecstasypiller i Danmark inderholder KUN MDMA ifølge Sundhedsstyrelsens rapport for 2. kvartal 2007. Det er efter min mening en rigtig god udvikling.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

sundhedsstyrelsens troværdighed kan ligge på et meget lille sted hos mig, når emnet er stoffer...

Så at de siger at 90% af pillerne kun indeholder mdma giver jeg ikke en hujende fis for. Hvordan skulle de dog vide det? De står ikke ligefrem og kvalitetstjekker ved enden af produktionsbåndet. :lol:

Men hvis tilfældet skulle være at der er korrekt, så hurra for det :!:
Så mangler vi bare at alle karl-smarterne finder ud af at de ikke er seje fordi de kan poppe en masse piller på en nat, og være max blæste hele tiden, så er vi nået et godt stykke...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Rootbum skrev:
sundhedsstyrelsens troværdighed kan ligge på et meget lille sted hos mig, når emnet er stoffer...

Så at de siger at 90% af pillerne kun indeholder mdma giver jeg ikke en hujende fis for. Hvordan skulle de dog vide det? De står ikke ligefrem og kvalitetstjekker ved enden af produktionsbåndet. :lol:

Men hvis tilfældet skulle være at der er korrekt, så hurra for det :!:
Så mangler vi bare at alle karl-smarterne finder ud af at de ikke er seje fordi de kan poppe en masse piller på en nat, og være max blæste hele tiden, så er vi nået et godt stykke...

du har aldrig hørt om at teste pillerne for deres indhold?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jo jeg er såmand godt bekendt med diverse tests, o har selv benyttet "discount" udgaverne der er tilgængelige for menigmand...

Men jeg giver bare ikke meget for den information sundhedsstyrelsen generelt giver om stoffer

Titel:
Medlem
Brugeravatar

og hvis tilfældet er at der er rigtigt... så er der ingen regel der siger at bare fordi 90% af de piller de tester kun indeholder mdma, at det så også gælder generelt i hele danmark med alle piller i omløb

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tenka skrev:
Resist skrev:
Tenka skrev:
Jeg bliver selv lam på en anderledes måde af MDMA end Ecstasy. Nogen der har det på samme måde?

Ja einsten, det er nok fordi der sjældent kun er mdma i ecstacy tabletter og du kan ikke dosere ordentligt.

Du kommer stadig ikke med noget konstruktivt, så kan du ikke bare holde din kæft og fyrer dine smarte linier af på Arto?

Hvad er det der gør at du bliver ved med at være så opsat på at jeg er en idiot og du er kongen mht. viden om stoffer? ( - det er du ikke!)

Tak for din information om at der er andre/kan være andre stoffer i Ecstasy. Nu mente jeg generelt. Har pattebarnet også forstået det nu?

Resist skrev:
Årh fuck hvor er i retarderede at høre på..

Mmh ja klart, i ved jo også helt bestemt at der er 100mg mdma i en ecstacy tablet og ikke andet.

Der er ingen der har sagt at der er 100 mg i alle Ecstasy piller. Kunne det tænkes at folk har slået tingene op på fx http://www.pillsreport.com og fået noget information? Tjek linket ud! Din opførelse matcher 100 % til siden.

Hvad er det der gør at du fortsat bliver ved med at være en halvhjerne?

Hvorfor FANDEN tror du at rent mdma og ecstacy ikke virker ens, tænk, bare TÆNK ... Og desuden er det til en vis grænse ikke tilladt at diskutere ecstacy på boardet, hvad med at læse reglerne?

FlæmMing skrev:
IMO "slår" kiks bare hårdere. Hvis jeg tager eks en kiks på 100mg MDMA, ikke noget andet i pillen kun 100mg MDMA. Så synes jeg den slår hårdere end hvis jeg bare tager 100mg rent MDMA oralt. Er jeg den eneste der har det på denne måde?

Hvad er det du ikke fatter tenka? Læser du for hurtigt? Manden skriver at han tager en kiks på 100mg MDMA. Siger du at danskerne inde på pillreports ligger inde med laboratorie udstyr til at måle alle deres vamle k3x for den præcise mændge af mdma indholdet? :roll:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hvis man blander speed og ectsasy ka du da ligeså godt hænge dig selv, med mindre det bliver taget i moderate mængder hvilket man nok ikk fatter at begrænse til dance fester.. Din krop overopheder jo fuldstændig! træt på mdma? har jeg aldrig hørt om.. mdma er jo også en slags amfetamin (Methylenedioxymethamphetamine) så det fatter jeg ik.. Det med mdma eller knalder er hvad man selv er til tror jeg, nogen kan bedst lide mdma og det er da også fedt, men kiks syntes jeg er federe fordi ruden er lidt mere anderledes og mand er ligesom sat hen på en mere smadret måde hvilket jeg personlig syntes er lige i skabet..

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Midtjylland
ruden=rusen

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TheBo skrev:
Winta: Bland GHB'en med en masse cola (drikken, ikke coke, forstås), så holder energien - derudover er koffein jo også en ganske heftig stimulans, som forøger glæden ved musik på samme måde som fx amfetamin. Det kræver blot, at man udnytter koffeinens potentiale i stedet for at misbruge det. Med andre ord kan man faktisk have det ganske fedt på koffein, hvis man ikke drikker det til hverdag..

Enig, koffein er super lækkert hvis benyttet korrekt :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]