Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 12:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bad trip
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Er der nogle der har erfaringer med at stoppe et dårligt trip på LSD?? Jeg har læst mig til at Valium skulle få en til at falde til ro, men der er også nogle der siger at Amf og Coke går ind og modvirker trippet. Det er ikke fordi at jeg regner med at det bliver aktuelt, men det er alligevel rart at have et "Sikkerhedsnet" hvis det skulle gå galt. Så hvis nogle af jer har erfaringer og ideer med dette, må I gerne svare på dette indlæg.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Trip'n good:
Er der nogle der har erfaringer med at stoppe et dårligt trip på LSD?? Jeg har læst mig til at Valium skulle få en til at falde til ro, men der er også nogle der siger at Amf og Coke går ind og modvirker trippet. Det er ikke fordi at jeg regner med at det bliver aktuelt, men det er alligevel rart at have et "Sikkerhedsnet" hvis det skulle gå galt. Så hvis nogle af jer har erfaringer og ideer med dette, må I gerne svare på dette indlæg.<HR></BLOCKQUOTE>

Amf tror jeg bare risikere at gøre trippet endnu værer...

Coke det samme, med mindrer du har tænkt dig at fortsætte med at tage streger hvert 30. min.

GHB må være løsningen

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Jeg har hørt at coke skulle gøre dig mere klar i hovedet, hvis det skulle blive for vildt. Jeg har dog ikke selv erfaring med det, men måske nogle andre på boardet har.

Amfetamin vil jeg ikke anbefale - men igen, måske nogle andre på boardet har erfaring med det.

In our memories
Brugeravatar

Hmmm jeg syntes ikke rigtigt at det hjælper noget som helst at indtage flere stoffer af nogle art, man må bare ride stormen af.

Men hvis jeg absolut skulle komme med et bud, må det næsten være opium eller GHB.

Syntes dog ikke at man overhovedet bør tage psychedeliske stoffer hvedmindre man er stærk nok til at bide tænderne sammen og æde det badtrip.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg vil sige at benzo'er og betablokkere er det bedste bud på tripkillers.
Mht. benzo'er så ville jeg tro at dosen skulle være noget højere end det man normalt ville tage. 40-70mg. diazepam virker ikke urealistisk i mine øjne og dzp har jo også den fordel at det er svært at OD'e på.

GHB tror jeg ikke meget på, jeg har hørt om mange folk der har taget GHB på syre og ikke har været i stand til at mærke nogen somhelst forskel. Desuden kan du ikke så godt redosere GHB mange gange og du kan heller ikke smide benzo'er oven i, hvis det nu skulle vise sig at være uden effekt.

Opiater ville jeg personligt aldrig bruge til at slå et badtrip ned, selvom det muligvis virker for nogen.

Mvh. Psyko

Insane psychedelia user!

GHB holder absolut ingen steder som tripkiller eller fald i søvn efter amfetamin! Derimod er det lækkert når man vågner igen, til at komme til kræfter.

Kokain har jeg før brugt (2 gange) til netop at blive klar i hovedet. Jeg synes det virkede efter mening, at gøre mig klar og ovenpå igen. Det kan dog ikke anbefales da jeg tror der er ligeså stor chance for det bare gør trippet værrer.

Jeg har kun en enkelt gang prøvet DZP som tripkiller, og DET virker! Tag stoffet og lå dig i din seng. Efter 20min sover du! Jeg vil foreslår 30mg som tripkiller.
70mg er nu ret meget psyko! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 16 September 2003: Besked ændret af: daffy duck ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal aldrig prøve at bruge stimulanser til at bremse et badtrip.Benzoer vil nok være det der vil være bedst i en snæver vending.
Opiater kan bruges,men med omtanke.Til en afveksling. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

daffyduck > Nu var 70mg. mest til et kraftigt badtrip på et hallucinogen som f.eks LSD. 30-40mg. er muligvis nok til et mindre badtrip, personligt ville jeg nok tage omkring 100 [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

-Psyko

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Valium er en klassiker. Stimulanser er det sidste du skal tage, men jeg vil anbefale dig at lade være med at tage det hvis du er optaget af muligheden for et bad trip.

De ting der er vigtige, er 1) hvordan du har det med dig selv 2) at du er et sted hvor du føler dig tryg. nogle gange kan man have lyst til at opføre sig dumt, eller fjollet, og så er en af de ting der kan udløse en dårlig oplevelse at man føler at man falder udenfor, såkaldt "social angst" 3) at dosen du tager er passende.

Sørg for at du føler dig klar, at du har det godt, og at du er et dejligt sted i godt selskab, så skal det nok gå det hele [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
De ting der er vigtige, er 1) hvordan du har det med dig selv 2) at du er et sted hvor du føler dig tryg. nogle gange kan man have lyst til at opføre sig dumt, eller fjollet, og så er en af de ting der kan udløse en dårlig oplevelse at man føler at man falder udenfor, såkaldt "social angst" 3) at dosen du tager er passende.<HR></BLOCKQUOTE>

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Doctor D:
Syntes dog ikke at man overhovedet bør tage psychedeliske stoffer hvedmindre man er stærk nok til at bide tænderne sammen og æde det badtrip.<HR></BLOCKQUOTE>

jeg er enig med disse to indlæg... Set and setting skal være i orden, og hvis det så ALLIGEVEL går galt, så må man bare være en hardcore motherfucker, bide tænderne sammen som D siger, og så "se døden i øjnene"... tror, at bare det at man er stærk psykisk, kan gøre det hele bedre [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Du kan også læse triprapporter her på psy eller www.erowid.com og se hvad folk har gjort under et badtrip.

Jeg har ingen erfaring med det, så jeg har absolut ingen anelse om hvad der modvirker hvad i det her tilfælde. Men hvis jeg var i din situation, så ville jeg lytte til de to citeringer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 16 September 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

In our memories

Jaja og hvis det alligevel går galt så hav massere af forudopmålt valium på dig (ps. det kræver selvfølgelig at du har det på recept, ellers er det ulovligt!!) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

-Psyko

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Da jeg trippede i lørdags på DOB + LSD, havde jeg lavet en bombe med 70 mg. diazepam, som jeg bad mine venner om at stoppe i munden på mig, hvis jeg pludseligt skulle begynde at freake ud og tale i vildelse... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Anyway, efter at have trippet i cirka 20 timer, havde jeg så mange hallucinationer på kombinationen, at jeg ikke kunne se min hånd, da jeg strakte min arm ud.

35 mg. diazepam og 2-3 ml. BDO (pas på krydstolerancen!!!) og en halv beta-blokker dyssede trippet ned til en passende intensitet.

Diazepam er absolut en effektiv downer, ikke mindst pga. den anxiolytiske effekt...

Men generelt, så vil jeg anbefale at ride trippet ud, da der oftes er en grund til at man bad-tripper.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]