<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
De ting der er vigtige, er 1) hvordan du har det med dig selv 2) at du er et sted hvor du føler dig tryg. nogle gange kan man have lyst til at opføre sig dumt, eller fjollet, og så er en af de ting der kan udløse en dårlig oplevelse at man føler at man falder udenfor, såkaldt "social angst" 3) at dosen du tager er passende.<HR></BLOCKQUOTE>
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Doctor D:
Syntes dog ikke at man overhovedet bør tage psychedeliske stoffer hvedmindre man er stærk nok til at bide tænderne sammen og æde det badtrip.<HR></BLOCKQUOTE>
jeg er enig med disse to indlæg... Set and setting skal være i orden, og hvis det så ALLIGEVEL går galt, så må man bare være en hardcore motherfucker, bide tænderne sammen som D siger, og så "se døden i øjnene"... tror, at bare det at man er stærk psykisk, kan gøre det hele bedre [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Du kan også læse triprapporter her på psy eller
www.erowid.com og se hvad folk har gjort under et badtrip.
Jeg har ingen erfaring med det, så jeg har absolut ingen anelse om hvad der modvirker hvad i det her tilfælde. Men hvis jeg var i din situation, så ville jeg lytte til de to citeringer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
[ 16 September 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]