Darkpsyc0 skrev:
Jeg kan ikke give dig ret her, fordi du har ikke ret. Der kan være KÆMPE forskel på syre...Jeg snakker ikke om lsd25. Og det er der sku også skrevet en del om.
Så inden du udtaler dig alt for meget om noget du åbenbart ikke ved så meget om så læs det her.
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_info8.shtmlps. Læs fra E:
Hvis du kalder det for syre, og ikke mener LSD-25, hvad er det så du mener?
Den tekst du linker til er ren hypotese, baseret på anekdoktal evidens. Og jeg finder det lidt komisk at du kommer med stædige, lodrette konklusioner efter at have prøvet 2 (to!) forskellige slags mærker.
Når man tager LSD havner man i en super-suggestiv tilstand, så alt hvad man på forhånd har hørt, og har af forventninger (bevidste og ubevidste) til et bestemt mærke, vil sandsynligvis gå i opfyldelse. Efter min bedste overbevisning er der kun meget subtil objektiv forskel på hvordan forskellige mærker virker. Hvis det virker, er det med meget stor sandsynlighed LSD; der er andre medlemmer af familien som er psykoaktive i omtrent samme doser, og skulle give en noget anderledes oplevelse (ALD-52 etc.), men jeg tvivler på at man ser dem ofte i handelen. De er ekstra arbejde for kemikeren at fremstille, og de virker ikke umiddelbart til at være mere attraktive for markedet.
Nogen mener at man kan forklare en del af de forskellle man eventuelt føler mellem forskellige batches LSD ved at kroppen i den psykedeliske tilstand er mere følsom overfor små mængder urenheder, synteserester osv., som ellers ikke ville være psykoaktive. Jeg skal ikke kunne afvise det, men forholder mig kritisk.