Khazim skrev:
Er jeg virkelig den eneste der hører alarmklokkerne ringe???
300mg MDMA på en aften, dvs flere redoseringer, og når han på samme tid tager det så ofte som han gør, hver 2-3 weekend? Hvor fanden er dem der taler for Harm Reduction?
Du skulle tage dig en pause fra MDMA'en, det lyder til at du er blevet lidt for glad for det.
MDMA er ikke noget man tager på månedligt basis, og specielt ikke i de doser du tager dem i.
Pas på dig selv, og lyt til din krop, den skal nok fortælle dig hvis der er noget galt, og det synes jeg bestemt at den gør nu.
jamen har kun prøvet det 3 gange nu? MDMA og har ikk rigtig taget andre stoffer? og holder pause for vær gang i ca 3 uger. har jeg læst man skulle.. jeg er passer på med det men så er 300mg også for meget kan jeg høre.. så siger vi så bar en start på 120mg og en reduktion på 70mg næste gang så må vi se om det er sådan igen.. men har kun haft den der drøm en gang. ellers drømmer jeg bar underlige drømme som til tider er mega sjove

men jeg sys ikk selv jeg bruger det for meget for kan ikk mærke noget på humøret eller noget andet. det endeste var den der fucked up drøm! og har hørt mange andre som har prøvet det. og læste man også gody kunne få det uden at have taget noget. man oplever det 1 til 2 gange i sit liv læste jeg om..? sååå? men seriøst sys i her inde det er for meget at tage MDMA ca i gang vær 3 uge altså ca en månede. læste selv det var dem bedste måde at gøre det på... og ja jeg er da glad for det stof men jeg kan sagtens lade være? ingen problem? og min krop kommer ikk med nogen tegn om at det er for meget. kun den der drøm som alle kan få på et tidspunkt i sit liv...? måske er det fordi jeg har en mega god fantasi? ved det ikk? men det ikk sådan jeg er bange for at falde i søvn eller noget....?