Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Laks
Khazim skrev:
Er jeg virkelig den eneste der hører alarmklokkerne ringe???
300mg MDMA på en aften, dvs flere redoseringer, og når han på samme tid tager det så ofte som han gør, hver 2-3 weekend? Hvor fanden er dem der taler for Harm Reduction?

Du skulle tage dig en pause fra MDMA'en, det lyder til at du er blevet lidt for glad for det.
MDMA er ikke noget man tager på månedligt basis, og specielt ikke i de doser du tager dem i.

Pas på dig selv, og lyt til din krop, den skal nok fortælle dig hvis der er noget galt, og det synes jeg bestemt at den gør nu.

jamen har kun prøvet det 3 gange nu? MDMA og har ikk rigtig taget andre stoffer? og holder pause for vær gang i ca 3 uger. har jeg læst man skulle.. jeg er passer på med det men så er 300mg også for meget kan jeg høre.. så siger vi så bar en start på 120mg og en reduktion på 70mg næste gang så må vi se om det er sådan igen.. men har kun haft den der drøm en gang. ellers drømmer jeg bar underlige drømme som til tider er mega sjove :P men jeg sys ikk selv jeg bruger det for meget for kan ikk mærke noget på humøret eller noget andet. det endeste var den der fucked up drøm! og har hørt mange andre som har prøvet det. og læste man også gody kunne få det uden at have taget noget. man oplever det 1 til 2 gange i sit liv læste jeg om..? sååå? men seriøst sys i her inde det er for meget at tage MDMA ca i gang vær 3 uge altså ca en månede. læste selv det var dem bedste måde at gøre det på... og ja jeg er da glad for det stof men jeg kan sagtens lade være? ingen problem? og min krop kommer ikk med nogen tegn om at det er for meget. kun den der drøm som alle kan få på et tidspunkt i sit liv...? måske er det fordi jeg har en mega god fantasi? ved det ikk? men det ikk sådan jeg er bange for at falde i søvn eller noget....?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Martin styre skrev:
jamen har kun prøvet det 3 gange nu? MDMA og har ikk rigtig taget andre stoffer? og holder pause for vær gang i ca 3 uger. har jeg læst man skulle.. jeg er passer på med det men så er 300mg også for meget kan jeg høre.. så siger vi så bar en start på 120mg og en reduktion på 70mg næste gang så må vi se om det er sådan igen.. men har kun haft den der drøm en gang. ellers drømmer jeg bar underlige drømme som til tider er mega sjove :P men jeg sys ikk selv jeg bruger det for meget for kan ikk mærke noget på humøret eller noget andet. det endeste var den der fucked up drøm! og har hørt mange andre som har prøvet det. og læste man også gody kunne få det uden at have taget noget. man oplever det 1 til 2 gange i sit liv læste jeg om..? sååå? men seriøst sys i her inde det er for meget at tage MDMA ca i gang vær 3 uge altså ca en månede. læste selv det var dem bedste måde at gøre det på... og ja jeg er da glad for det stof men jeg kan sagtens lade være? ingen problem? og min krop kommer ikk med nogen tegn om at det er for meget. kun den der drøm som alle kan få på et tidspunkt i sit liv...? måske er det fordi jeg har en mega god fantasi? ved det ikk? men det ikk sådan jeg er bange for at falde i søvn eller noget....?

Det er næppe fordi du øver vold på din krop ved at tage MDMA cirka en gang i måneden - men hvis du vil have at stoffet skal bevare magien, er du sandsynligvis nødt til at skære ned. Der er nogenlunde generel konsensus på nuværende tidspunkt om at maksimalt 4 gange i året er et passende niveau.
120 + 70 mg lyder som en ret fornuftig dosering.

Titel:
Medlem

Jeg har oplevet for ikke så langtid siden at jeg drømte der var sådan et slags rør hvor mig og nogle kammerater skulle hoppe ned i af en eller anden grund.. Jeg er så den sidste til at hoppe i dette rør og da den anden sidst hopper i så lukker røret på ham på en eller anden mærkelig måde så han bevæger sig ligesom hende fra The Ring.. den måde hun går på sådan så han ud.. svært at forklare men hans krop var virkelig helt smadret og han så mega nøjeren ud i ansigtet.. vågnede så op (troede jeg) hvor jeg så ligger og kigger ind i muren og ryster.. prøver at bevæge mig men jeg er totalt lam i kroppen og har en følelse af at hende der fra the ring kigger på mig og går imod mig med håret ned over ansigtet.. det var sgu lidt spooky :S

Titel:
Junior medlem

godz skrev:
Jeg har oplevet for ikke så langtid siden at jeg drømte der var sådan et slags rør hvor mig og nogle kammerater skulle hoppe ned i af en eller anden grund.. Jeg er så den sidste til at hoppe i dette rør og da den anden sidst hopper i så lukker røret på ham på en eller anden mærkelig måde så han bevæger sig ligesom hende fra The Ring.. den måde hun går på sådan så han ud.. svært at forklare men hans krop var virkelig helt smadret og han så mega nøjeren ud i ansigtet.. vågnede så op (troede jeg) hvor jeg så ligger og kigger ind i muren og ryster.. prøver at bevæge mig men jeg er totalt lam i kroppen og har en følelse af at hende der fra the ring kigger på mig og går imod mig med håret ned over ansigtet.. det var sgu lidt spooky :S

lyder sku klamt.. det nemlig rigtig ubehageligt at ikk kunne bevæge sig.. men nu har jeg undersygt det fenomen og det er faktisk ikk farligt? alle mennesker oplever det mindst 1 til 2 gange i sit liv.. spurgte li min mor om hun havde prøvet det. hun havde prøvet det masser af gange! så det sku ikk så slemt? men det er klamt. det er den mekanisme som "Slukker" kroppen når man drømmer så man ikk løber rundt. fx dem som går i søvne der virker den mekanisme ikk ordentligt. og når det sker er man "Lam" det bar fordi at den "slukker" for kroppen inden man er faldet i søvn. eller vis man vågner som du gjorde og den så ikk li får tændt. fordi du ikk kan røre dig men kan se og høre er fordi at den lukker af for nervebanen et sted i nakken så det er kun de organer som har direkte kontakt til hjernen som fungere som så er øjnene og hørelsen. men det værste er når hjernen sætter drømen igang mens man er vågen. som jeg oplevede. så drømmer man faktisk mens man er vågen? rimeligt sygt alligevel? ville være fedt vis man drømte man kneppede en masse lækre damer;) hehe nice? så ser man dem i virkeligheden tror man.! fedt egentlig? nå pjat til side:P man kan også få det vis man har taget hallucinogenic stoffer. den tilstand man er i hedder Sleep_Paralysis. smider li et link så i kan læse mere detajlered.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_Paralysis men tak for hjælpen her inde nu kan jeg sove trygt igen nu når jeg ved hva det er;) bar pigen ikk kommer igen:P haha. Sweet Dreems! Muhahaha:p

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Drømme heler psyken

Titel:
Medlem

Ja vidste godt det ikke er noget helt forkert.. mange mennesker oplever det.. min mor har oplevet det men hun fik en følelse af at hun svævede og var vågen.. imens havde hun en følelse af ro og velbehag somom der var en der passede på hende.. Se det vil man sgu hellere opleve end alt det der uhyggelige shit :D

Titel:
Junior medlem

godz skrev:
Ja vidste godt det ikke er noget helt forkert.. mange mennesker oplever det.. min mor har oplevet det men hun fik en følelse af at hun svævede og var vågen.. imens havde hun en følelse af ro og velbehag somom der var en der passede på hende.. Se det vil man sgu hellere opleve end alt det der uhyggelige shit :D

jaa man meget hellere! istedet for vi lov til at blive fucked af vores egen fantasi. sådan noget skidt! måske en god grund til jeg aldrig skal prøve lsd! tror det går total i kaos!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]