Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 14:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Næste

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum
Alkohol 38%  38%  [ 309 ]
Hash 15%  15%  [ 123 ]
Amfetamin 10%  10%  [ 84 ]
MDMA/Ecstasy 8%  8%  [ 64 ]
LSD 4%  4%  [ 34 ]
Svampe 7%  7%  [ 57 ]
Nikotin 4%  4%  [ 31 ]
Kokain 2%  2%  [ 17 ]
Ketamin 2%  2%  [ 19 ]
2C-X 9%  9%  [ 75 ]
Afgivne stemmer : 813
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Inkarneret skrev:
min værste oplevelse har været en aften med noget rigtig godt ryger.
det startede med at mig og nogen andre venner var samlet til en ryger aften hos en af mine gode venner. vi havde dårligt nok suget det første hoved, før en ven kom ned med noget han sagde var super god ryger. vi andre tvivlede lidt, da det røg han plejer og have er af tvivlsom kvalitet. de andre røg et stort hovede hver, og så var det min tur. fyldte hovedet helt op (med top), efter 10 minutter fandt jeg ud af at det nok var det bedste røg jeg nogensinde har prøvet og nok også kommer til. resten af aftenen havde jeg den vildeste noia på, og troede at alle var civil betjente eller ville banke mig, selv mine venner. og de få jeg syntes jeg kunne stole på var lige så skæve som mig. det hele var en meget underlig oplevelse.

lyder grinern... har selv oplevet noget lignende, og jeg kan kun sidde og grine af det nu...

Titel:
Dedikeret medlem

Inkarneret skrev:
det startede med at mig og nogen andre venner var samlet til en ryger aften hos en af mine gode venner. vi havde dårligt nok suget det første hoved, før en ven kom ned med noget han sagde var super god ryger. vi andre tvivlede lidt, da det røg han plejer og have er af tvivlsom kvalitet. de andre røg et stort hovede hver, og så var det min tur. fyldte hovedet helt op (med top), efter 10 minutter fandt jeg ud af at det nok var det bedste røg jeg nogensinde har prøvet og nok også kommer til. resten af aftenen havde jeg den vildeste noia på, og troede at alle var civil betjente eller ville banke mig, selv mine venner. og de få jeg syntes jeg kunne stole på var lige så skæve som mig. det hele var en meget underlig oplevelse.

Lyder som en "god" ryger :roll: Tror nok du skal opleve noget bedre, og hvad der er godt bør vel heller ikke defineres ud fra en lammeskala men den effekt man får - som gerne skulle være den ønskede. Det tror jeg ikke selv på du mener er at sidde og have noia på.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Har

Senest rettet af hehēlios 08 sep 2007 11:56, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Badblindboy skrev:
Har oplevet det samme med nol, hvor jeg efter 2. hoved ikke var istand til at rejse mig resten af aften - En hund kom hen og lagde sig på mine fødder - personlig mente jeg den kunne mærke, hvor ringe jeg havde det og vil beskytte mig eller berolige mig. jeg havde også stabil noia på, men det er nok forståligt når man ikke kan kommunikere fordi det kræver enorm energi og bruge stemmebåndet.
Den hund har altid haft en plads i mit hjerte, selvom den nok bare kunne lide lugten af mine fødder eller manglede noget varme.

du må dælme have meget hår på fødderne så :lol:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Ayers Rock skrev:
Inkarneret skrev:

Lyder som en "god" ryger :roll: Tror nok du skal opleve noget bedre, og hvad der er godt bør vel heller ikke defineres ud fra en lammeskala men den effekt man får - som gerne skulle være den ønskede. Det tror jeg ikke selv på du mener er at sidde og have noia på.

Røg faktisk den samme ryger her igår, godt nok i pind. Og det er en rigtig god skævert, så altså det er ikke fordi jeg bedømmer det ud fra hvor "blæst" man bliver. syntes bare det er en rigtig god ryger :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Stemte alkohol.

Mest pga. den velkendte hash og alko kombo. Der er fest på gymmet, der bliver hældt godt og grundigt på, og har en ordentlig skid på da jeg tager hjem til en af mine venner for at få en afterburner (kalder jeg en god joint efter fest). Jeg havde på det tidspunkt aldrig prøvet at mixe hash og druk, så jeg suger godt til for at bliver ordentlig påvirket (dumt), jeg kan mærke den gode rus, men der går ikke meget tid før det hele begynder at køre rundt. Jeg prøver at lukke øjene og samle mig, men det gjorde det hele værre, og jeg fik fornemmelsen af at jeg havde en dildo kørende på fuld knald i maven. Jeg vælter mod den nærmeste busk og vender vrangen ud på mig selv, hvorefter jeg vælter ned i mit friske opkast. Vakler derefter ind for at få noget vand, men får stukket en Coca Cola i hånden, ud igen og brække mig. Kan ikke huske hvordan jeg kom hjem, men har ALDRIG været så langt væk før.

Nu slapper lidt af med tjalden hvis jeg er fuld. :)

Titel: bad trips
Medlem
Brugeravatar

bad trips både store og små ... :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
mdma helt klart. det var rimelig ubehagelig..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i den mørke skov
Værste trip var på shrooms =\

mig og en kammi havde kun spist 1½g Hawaii også var vi ude og gå tur i syg solskin og havde ikk for meget hår på hovedet den dag så fik hedeslag oven i shroomtrip.

Følte jeg blev ramt af en bil frontalt og at hele min krop blev knust, synet blev som når du slukker et tv, at det hele suges ind til midten og derefter forsvinder..

blev sQ bang den dag....

Titel:
Dedikeret medlem

Ayers Rock skrev:
Bliver også nød til at melde mig på alkovognen. Der har da også været nogle sjove stunder, men vejet op mod de dårlige kan alkohol få mig til at kaste mere op.

Well... Min stemme i poll'en forbliver jo på alkohol, men nu er jeg tvivl om hvorvidt at den ligger på alkohol eller mit lsd-trip jeg har kaldt Tomklang.
LSD ar klart været mere givende, men samtidig bare rigtig, rigtig nederen i øjeblikket. Alkohol har derimod været meningsløst og meget fysisk ubehageligt. Jeg har dog svært ved at bedømme mit forhold til alkohol, eftersom jeg indtager det ret sjældent.

Titel:
Junior medlem

Min værste oplevelse har været engang jeg gik kold i hash..

Senest rettet af mondy221 01 dec 2007 22:12, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Jeg stemte andet - 2c-e, uden tvivl. (se triprapport for mere info)

Titel:
Junior medlem

Har altid passet på hvor meget jeg tager, og hvor jeg tager det henne... Så har aldrig haft et badtrip... Min værste oplevelse på stoffer må derfor værre med hovedet i toilet kummen på et diskotek i en 24 hestes brændert :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
Mit værste trip må nok være et svampe trip for nogle år tilbage, jeg havde købt ca 6g mexi svampe som mig og 2 venner skulle dele hjemme hos mig/os. Bor ude på landet i et hus, sammen med 2 venner på daværende tidspunkt.
Jeg kommer derud med svampene, og vi fordeler dem i 3 ligestore portioner. Vi guffer næsten alle svampe i os, men gemmer lige en lille smule. Vi laver et par joints til at starte trippet, og vi ryger også lige de sidste svampe på bong for at sætte skub i det. Jeg kan huske væggende begyndte at trække vejret ligeså stille, og jeg blev meget fjolled og lalled i hovedet.
Men så lige lidt tid før trippet for alvor går i gang, får jeg tanken: "tænk nu hvis det går galt?!" jeg prøver at skubbe tanken ud af hovedet, og fokusere på positive ting. Men BANG så kom negativiteten tilbage i tusind fold. Alt er forkert og ubehageligt, ubehaget er nu ikke kun psykisk men også fysisk. Først begynder jeg at svede helt vildt, så tager jeg alt tøj af(næsten) også fryser jeg. på med tøjet igen, svedetur af med det igen. oven i det med at fryse og svede, så kunne jeg slet ikke finde ro nogen steder.
Først stod jeg op, det kunne jeg ikke håndere. Så prrøvede jeg at ligge mig på gulvet, men det kunne jeg endnu mindre håndtere. Sidde ned, virkede heller ikke. Endte med jeg bare gik frem og tilbage inde i stuen, bare for at holde mig beskæftiget med et eller andet. Og for ikke at fokusere det samme sted i særlig lang tid, da jeg ikke lige kunne håndtere at alting gik så meget amok hvis jeg kiggede samme sted hen i noget tid. Endelig langt om længe faldt det til ro, og man kunne sidde og se lidt fjerner og ryge en joint og slappe af. Puha det var en lang aften, min ene kammerat blev også revet med af mit bad trip og fik det selv dårligt. og midt i det hele ringede hans daværende kæreste mens han stod koksede, har stadig et billede i hovedet af ham der står med telefonen i hånden og slet ikke er i stand til at frembringe andet end små underlige lyde og lige enkelte ord hist og pist.

Jeg var vidst også noget ung i sindet dengang, tror jeg ville have kunne håndteret det bedre den dag idag. det var en lang nat, men havde det fint dagen efter. no harm, no foul :)

ellers har jeg også lige haft en enkelt lidt uheldig første gangs oplevelse på lsd, hvor jeg havde taget 1½ fredsdue mærke også taget til introfest på min nye skole og en mega fuld stor idiot ville tæske mig fordi jeg ikke havde noget lsd til ham. Men øh det er lige en anden historie, må lige se om jeg kan nosse mig sammen til at skrive en rapport om det en dag.
men vil lige tilføje at den lsd tur der, var vand i forhold til de svampe. De tog virkelig fusen på mig, meget potente mexi'er.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej KaFFeGrums,
jeg tror at de fleste kommer gennem et "badtrip" før eller siden, når man tripper. Første gang man møder sin angst, skal man ofte prøve kræfter med den. Nogle holder op med at trippe her, mens andre (som du) lærer at håndterer det med tiden. Som alt andet på trip, kan også angsten blæses voldsomt op, og det er noget som tager røven på de fleste den første gang det sker.
Min egen metode til at eliminerer katastrofetanker som: Åh nej, tænk hvis det går galt! er, at jeg går dybere ind i følelsen, istedet for at lukke i, dvs. jeg går ind i angsten/sorgen og akseptere døden, istedet for at flygte fra tanken. Dette er en slags ego-overgivelse, som fører til at jeg smelter længere ind i det gode trip, hvor jeg har givet afkald på min angst, fordi jeg aksepterer alt der er.
At flyde ind i et trip er egentlig altid en overgivelse.

KaFFeGrums skrev:
ellers har jeg også lige haft en enkelt lidt uheldig første gangs oplevelse på lsd, hvor jeg havde taget 1½ fredsdue mærke også taget til introfest på min nye skole og en mega fuld stor idiot ville tæske mig fordi jeg ikke havde noget lsd til ham. Men øh det er lige en anden historie, må lige se om jeg kan nosse mig sammen til at skrive en rapport om det en dag.

Det lyder som en grim oplevelse som man desværre ikke kan garderer sig imod når man tripper i usikre omgivelser. Endnu et godt argument for kun at trippe blandt venner :wink:

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
hehe ja, så kan jeg jo lære det med den introfest. Nu her tager jeg kun psychedelika i meget trygge omgivelser, sammen med folk jeg holder af.

og ja med den svampe tur der, der gjorde jeg alt hvad jeg kunne for at stritte imod. Ville virklig bare have det trip til at stoppe NU, men det ville det sjovt nok ikke :)
Men nu har jeg også lært at det er nyttesløst at stritte imod ^^

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Min værste oplevelse skete på lsd, for nogle dage siden. Set og settings var gode nok, mig og to af mine bedste venner ville hygge os lidt på noget syre. Det gik meget godt indtil en af mine venner begyndte og få rigtig nederen på, og han spurgte om jeg ikke ville køre om hjem.

Jeg følte mig ikke så ramt på det tidspunkt og jeg tænkte jeg sagtens kunne køre bilen, men jeg blev klogere. Aner ikke hvorfor ingen tænkte på en taxa, da penge ikke var noget problem. Dumt, men sket er sket.

Da jeg havde kørt ham halvvejs hjem, begynder jeg at få det rigtigt dårligt, og i samme sekundt jeg får det skidt, får min tredje ven det også mega dårligt, han råber jeg skal stoppe bilen, hvilket jeg gør og han springer ud og løber som en vild væk fra bilen. Jeg troede at vejen var begyndt og suge bilen ned i vejen, og at bilen var begyndt at krølle sammen om mig, jeg var virkelig ramt. Kunne overhovedet ikke se vejen, så kørte bilen ind på en sidevej, holdte der i 1 time indtil jeg ringede efter en ven der kunne hente os og køre os hjem i sikkerhed.

Både mig og min tredje ven havde det så dårligt, og det underlige var at det skete på samme tid, samme sekund. Da mig og min ven sad og havde det virkelig skidt, var det underlige også at ham vi skulle køre hjem som havde det dårligt til at starte med, var i pisse godt humør der.

Underlig tur på lsd. Og en lektie lært igen, heldigvis kom ingen tilskade.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg synes helt klart min(e) værst(e) oplevelser på stoffer / rusmidler har været på alkohol .

Dog har jeg haft tilsvarende rigtig GODE oplevelser på stoffet.

Har siden 14 års alderen drukket alkohol, og gør det stadig den dag i dag, som 17 årig..

Mit forbrug tog først rigtig til da jeg, for 1½-2 år siden gik i 8-9 kl. i folkeskolen. Jeg begyndte langsomt at drikke hver weekend, og det har bare fortsat lige siden med måske 3 weekenders undtagelse.

Jeg har haft 3 virkeligt seriøse blackouts på alkohol, som nemt kunne have kostet mig livet, og det har self. givet mig stof til eftertanke.

For det første har jeg været så fuld at jeg gik udenfor diskoteket jeg opholdte mig på, uden at sige det til mine venner jeg var med, for derefter at kollapse på en våd græsplæne - Det skal siges at kl var et sted mellem 00 og 02 (mine venner kunne ikk finde mig omkring det tidspunkt) og at det var en november nat, ca 2-5 grader udenfor.

Jeg vågnede klokken halv seks, iskold kun i T-shirt, på den våde græsplæne.. der var åbenbart nogen der havde råbt lidt op udenfor diskoteket efter lukketid, og det var jeg vågnet af.

Jeg frøs sindsygt meget og væltede hjem til min ven hvor jeg fik fat i min trøje og faldt om på hans sofa.. (han sov)

--

Jeg har en anden gang til en julefrokost drukket så meget igennem at jeg insisterede på at køre hjem, på trods af at jeg ikke kunne stå på mine egne ben. Det gjorde jeg så. Væltede et par gange på scooteren på vej hjem, men intet alvorligt skete.

Da jeg var ca 2 km fra mit hus skulle jeg igennem en skov, hvor jeg faldt i søvn over styret. Jeg kørte med 55-60 km/t (på min ulovlige scooter) ind i et træ og fløj over styret. Min mobil og mp3 afspiller blev fuldstændigt ødelagt, mit nøglebundt splindret (der lå nøgler i hele skovbunden), forgaflen på scooteren uopretteligt slået skæv, samt hele frontsættet på scooteren totalskadet. Jeg fik - Utroligt heldigt! - kun skrammer, og rejste mig op med det samme, og prøvede at trække scooteren.. det var self umuligt, da plastiken og forgaflen var smadret, så jeg måtte gå hjem.

en af mine venner havde om natten set min scooter ligge i skoven og troede jeg lå derinde. Han havde råbt efter mig i skoven, men kunne ikke finde mig.. han havde så kørte hjem for at vække hans forældre der straks ringede til mine.

De fandt mig i min egen seng, stærkt beruset, og jeg måtte forklare hvad der var sket.. de var self meget rystede osv.

Den episode lærte jeg meget af, men jeg har endnu ikke sluppet alkoholen.

Titel:
Medlem

mCPP forklædt som ecstasypiller, YAIKZ! :)

Titel:
Flueknepper kongen

Trixz skrev:
Min værste oplevelse skete på lsd, for nogle dage siden. Set og settings var gode nok, mig og to af mine bedste venner ville hygge os lidt på noget syre. Det gik meget godt indtil en af mine venner begyndte og få rigtig nederen på, og han spurgte om jeg ikke ville køre om hjem.

Jeg følte mig ikke så ramt på det tidspunkt og jeg tænkte jeg sagtens kunne køre bilen, men jeg blev klogere. Aner ikke hvorfor ingen tænkte på en taxa, da penge ikke var noget problem. Dumt, men sket er sket.

Da jeg havde kørt ham halvvejs hjem, begynder jeg at få det rigtigt dårligt, og i samme sekundt jeg får det skidt, får min tredje ven det også mega dårligt, han råber jeg skal stoppe bilen, hvilket jeg gør og han springer ud og løber som en vild væk fra bilen. Jeg troede at vejen var begyndt og suge bilen ned i vejen, og at bilen var begyndt at krølle sammen om mig, jeg var virkelig ramt. Kunne overhovedet ikke se vejen, så kørte bilen ind på en sidevej, holdte der i 1 time indtil jeg ringede efter en ven der kunne hente os og køre os hjem i sikkerhed.

Både mig og min tredje ven havde det så dårligt, og det underlige var at det skete på samme tid, samme sekund. Da mig og min ven sad og havde det virkelig skidt, var det underlige også at ham vi skulle køre hjem som havde det dårligt til at starte med, var i pisse godt humør der.

Underlig tur på lsd. Og en lektie lært igen, heldigvis kom ingen tilskade.

Hvorfor satan kørte du også bil på LSD?

Uansvarligheden kender ingen grænser... :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]