Mit værste trip må nok være et svampe trip for nogle år tilbage, jeg havde købt ca 6g mexi svampe som mig og 2 venner skulle dele hjemme hos mig/os. Bor ude på landet i et hus, sammen med 2 venner på daværende tidspunkt.
Jeg kommer derud med svampene, og vi fordeler dem i 3 ligestore portioner. Vi guffer næsten alle svampe i os, men gemmer lige en lille smule. Vi laver et par joints til at starte trippet, og vi ryger også lige de sidste svampe på bong for at sætte skub i det. Jeg kan huske væggende begyndte at trække vejret ligeså stille, og jeg blev meget fjolled og lalled i hovedet.
Men så lige lidt tid før trippet for alvor går i gang, får jeg tanken: "tænk nu hvis det går galt?!" jeg prøver at skubbe tanken ud af hovedet, og fokusere på positive ting. Men BANG så kom negativiteten tilbage i tusind fold. Alt er forkert og ubehageligt, ubehaget er nu ikke kun psykisk men også fysisk. Først begynder jeg at svede helt vildt, så tager jeg alt tøj af(næsten) også fryser jeg. på med tøjet igen, svedetur af med det igen. oven i det med at fryse og svede, så kunne jeg slet ikke finde ro nogen steder.
Først stod jeg op, det kunne jeg ikke håndere. Så prrøvede jeg at ligge mig på gulvet, men det kunne jeg endnu mindre håndtere. Sidde ned, virkede heller ikke. Endte med jeg bare gik frem og tilbage inde i stuen, bare for at holde mig beskæftiget med et eller andet. Og for ikke at fokusere det samme sted i særlig lang tid, da jeg ikke lige kunne håndtere at alting gik så meget amok hvis jeg kiggede samme sted hen i noget tid. Endelig langt om længe faldt det til ro, og man kunne sidde og se lidt fjerner og ryge en joint og slappe af. Puha det var en lang aften, min ene kammerat blev også revet med af mit bad trip og fik det selv dårligt. og midt i det hele ringede hans daværende kæreste mens han stod koksede, har stadig et billede i hovedet af ham der står med telefonen i hånden og slet ikke er i stand til at frembringe andet end små underlige lyde og lige enkelte ord hist og pist.
Jeg var vidst også noget ung i sindet dengang, tror jeg ville have kunne håndteret det bedre den dag idag. det var en lang nat, men havde det fint dagen efter. no harm, no foul

ellers har jeg også lige haft en enkelt lidt uheldig første gangs oplevelse på lsd, hvor jeg havde taget 1½ fredsdue mærke også taget til introfest på min nye skole og en mega fuld stor idiot ville tæske mig fordi jeg ikke havde noget lsd til ham. Men øh det er lige en anden historie, må lige se om jeg kan nosse mig sammen til at skrive en rapport om det en dag.
men vil lige tilføje at den lsd tur der, var vand i forhold til de svampe. De tog virkelig fusen på mig, meget potente mexi'er.