Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej,
da jeg var yngre tog jeg som alle andre dengang en del Ecstacy, Amf, Coke og en enkelt gang mexicanske svampe. Siden fik jeg en kæreste som ikke syntes det var skide fedt og det lagde så en dæmper på det hele, før jeg rigtig kom til at eksperimentere. Flere år efter, og flere hysteriske kærester efter, fik jeg en kollega, der havde samme historie at fortælle. Vi er blevet enige om at der er en masse vi er gået glip af og nu skal det sq prøves! Vi er efter en del studier kommet frem til hvilke stoffer vi skal prøve og i hvilken rækkefølge: rent MDMA, svampe (mexicanske, Spids Nøgenhat), Ketamin, LSD, Meskalin, Salvia og DMT. Ved godt ikke alle stofferne ikke hører under dette forum, men det var det tætteste jeg kunne komme. :D Hvis rækkefølgen er helt hen i vejret, vil jeg meget gerne have besked. Jeg vil gerne høre noget om doser for førstegangsbrugere, ikke at jeg er doven, men der er sq mange forskellige doseringsvejledninger på nettet. Har læst et par tråde herinde herom, men kunne kun finde doseringer for et par af stofferne. Derudover vil jeg meget gerne vide hvor jeg kan få de før nævnte stoffer. Selvfølgelig ikke fra hvilken dealer, men mere hvilke kan man købe lovligt i den ene eller anden form og hvilke skal man finde på det sorte marked. MDMA, Ketamin og LSD giver jo sig selv. DMT'en vil vi gerne have rent til rygning eller sniffing, så der er vist heller ikke andre muligheder end på gaden, eller hvad?

Mvh. en ny i faget. :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Som du selv er inde på, er de stoffer du nævner ulovlige, så de kan ikke købes i Brugsen. Der er dog visse smuthuller i lovgivningen i kan udnytte. Eks.v. er ren meskalin ulovligt, men det er ikke ulovligt at eje meskalin-holdige kaktusser som peyote el. san pedro så længe du ikke vil æde den. Desuden kan i ekstrahere DMT fra forskellige planter og græsarter, eks.v. er Mimosa hostilis rodbark velegnet. Kig i Alkymistens Hjørne der har været en del tråde omkring det.
Angående doseringer af de forskellige stoffer, så vil jeg anbefale dig at gå ind på Erowid's sider for de enkelte stoffer og kigge på 'Dosages'.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Og mht rækkefølgen, er det helt op til den enkelte. Der er altså ikke fastsat nogen regler for hvilken rækkefølge man skal tage stoffer i.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Tak for svarende begge to!

-->third eye
kan man spise peyote kaktussen som den er?
at ekstrahere DMT virker voldsomt svært! kan man spise rodbark rent med en MAOi? hvis ja, virker det så ikke voldsomt længe?

-->odden
tænkte mere på vi ville starte stille ud og arbejde os opad. så vidt jeg kan forstå er DMT ikke et begynder stof.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

BluR skrev:
kan man spise peyote kaktussen som den er?

Ja, det gør nogen indianere da, men mange foretrækker nu at lave et ekstrakt, da smagen behager ganske få smagsløg.
BluR skrev:
at ekstrahere DMT virker voldsomt svært! kan man spise rodbark rent med en MAOi? hvis ja, virker det så ikke voldsomt længe?

Jeg tror faktisk godt det kan lade sig gøre at få effekt ved at æde barken råt (med en MAOi), men er dog ikke sikker. Men når det er sagt, så tror jeg i vil få det meget svært ved at få den mængde ned som det kræves. Da føromtalte smagsløg heller ikke jubler i dette tilfælde, og for mange tirrer det også brækrefleksen lidt. En bedre løsning er nok at brygge ayahuasca, det kræver en DMT-holdig og en MAOi-holdig plante, der burde være en del tråde at finde omkring dette i Visionære Planter. Det er stadig en ehm speciel kulinarisk oplevelse, men nemmere at få hældt nok indenbords inden kroppen begynder at stritte imod.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Hej. Jeg har set på en smartshop side, at man kan købe noget der hedder mimosa hostilis som pulver, det skulle sigende give en rus der minder om dmt. Kan man godt bare sniffe det ?

Håber i kan hjælpe.

Mvh CLOWN 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
C L O W N skrev:
Hej. Jeg har set på en smartshop side, at man kan købe noget der hedder mimosa hostilis som pulver, det skulle sigende give en rus der minder om dmt. Kan man godt bare sniffe det ?

Håber i kan hjælpe.

Mvh CLOWN 8)

nej det kan du ikke.. og ja det indeholder DMT.. så virkningen bør minde.. lidt? om virkningen af DMT.

men du kan brygge ayahauscha på det 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
Odden skrev:
Og mht rækkefølgen, er det helt op til den enkelte. Der er altså ikke fastsat nogen regler for hvilken rækkefølge man skal tage stoffer i.

Jeg er faktisk 100% enig i grundholdningen der... at der selvfølgelig ikke er nogle regler for hvilken rækkefølge man skal indtage stoffer i, men jeg synes nu stadig at den rækkefølge der er sat op giver mening, i stigende intensitet, ved "ikke heroiske doser" :wink:

Titel:
Medlem

Spiffeh- Okay :tnx: Lige et hurtigt et til :)

Så kan man heller ikke ligge lidt, på et bonghoved. Ville det gi' nogen effekt ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Pga. trådens drejning hører den vist mere hjemme i Visionære, så jeg flytter den lige.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Vil bare lige tilføje at det gør herre nas at spise San Pedro rå, hvis man ikke piller tornene ud først! :shock:

Titel:
Medlem

Åndsamøbe skrev:
Vil bare lige tilføje at det gør herre nas at spise San Pedro rå, hvis man ikke piller tornene ud først! :shock:

Det har du da vel ikke gjort ? :lol:

Titel:
Eftersom din liste er rimelig lang synes jeg ikke i skal kaste jer for hurtigt ud i det. Hvis jeg var dig ville jeg begynde med et stof og finde ud af, hvad det gør ved en, hvor meget man skal ta og evt andre gode informationer så som farlige kombinationer med andre stoffer, måske noget om tolerance. Men ihvertfald; ta det stille og roligt i har vel massere af tid.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Jeg tvivler på at i finder rent DMT på gaden...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Psylvester skrev:
Eftersom din liste er rimelig lang synes jeg ikke i skal kaste jer for hurtigt ud i det. Hvis jeg var dig ville jeg begynde med et stof og finde ud af, hvad det gør ved en, hvor meget man skal ta og evt andre gode informationer så som farlige kombinationer med andre stoffer, måske noget om tolerance. Men ihvertfald; ta det stille og roligt i har vel massere af tid.

Hehe, ja... og for det ikke skal være løgn skal vi også have 2C-B flettet ind i programmet. Og ja, vi har masser af tid og vi tager selfølgelig kun et stof ad gangen, efter vi har sat os godt ind i det. Alt andet ville jo være vanvittigt.
Syn|tese skrev:
Så må vi jo brygge ayahauscha. Nu er det jo også sidste punkt på listen, så der er masser af tid til overvejelser.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Syn|tese skrev:

Skal forresten på en festival sydpå til sommer. Har hørt fra en kammerat, der har været der tidligere, at der skulle være lidt af hvert... Så der er måske en mulighed!

Titel:
Junior medlem

BluR skrev:
Psylvester skrev:

Hehe, ja... og for det ikke skal være løgn skal vi også have 2C-B flettet ind i programmet. Og ja, vi har masser af tid og vi tager selfølgelig kun et stof ad gangen, efter vi har sat os godt ind i det. Alt andet ville jo være vanvittigt.
Syn|tese skrev:
Så må vi jo brygge ayahauscha. Nu er det jo også sidste punkt på listen, så der er masser af tid til overvejelser.

YEAH, 2CB er for nice :) Husk den endelig!!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]