Hej,
da jeg var yngre tog jeg som alle andre dengang en del Ecstacy, Amf, Coke og en enkelt gang mexicanske svampe. Siden fik jeg en kæreste som ikke syntes det var skide fedt og det lagde så en dæmper på det hele, før jeg rigtig kom til at eksperimentere. Flere år efter, og flere hysteriske kærester efter, fik jeg en kollega, der havde samme historie at fortælle. Vi er blevet enige om at der er en masse vi er gået glip af og nu skal det sq prøves! Vi er efter en del studier kommet frem til hvilke stoffer vi skal prøve og i hvilken rækkefølge: rent MDMA, svampe (mexicanske, Spids Nøgenhat), Ketamin, LSD, Meskalin, Salvia og DMT. Ved godt ikke alle stofferne ikke hører under dette forum, men det var det tætteste jeg kunne komme.

Hvis rækkefølgen er helt hen i vejret, vil jeg meget gerne have besked. Jeg vil gerne høre noget om doser for førstegangsbrugere, ikke at jeg er doven, men der er sq mange forskellige doseringsvejledninger på nettet. Har læst et par tråde herinde herom, men kunne kun finde doseringer for et par af stofferne. Derudover vil jeg meget gerne vide hvor jeg kan få de før nævnte stoffer. Selvfølgelig ikke fra hvilken dealer, men mere hvilke kan man købe lovligt i den ene eller anden form og hvilke skal man finde på det sorte marked. MDMA, Ketamin og LSD giver jo sig selv. DMT'en vil vi gerne have rent til rygning eller sniffing, så der er vist heller ikke andre muligheder end på gaden, eller hvad?
Mvh. en ny i faget.