Tjalde Balle skrev:
Tak for jeres svar, jeg sagde sgu bare til ham at jeg kom til at ryge nytårsaften.. og så udsatte han den et måned, men yea hehe sidder fucking skæv lige nu. kan bare ikk' lade vær. men hvis jeg stopper fra i dag af, som dog er pænt usansynligt, så kan det godt gå. Ellers må jeg enten drikke mit eget pis, eller bare indrømme at jeg ryger weed engang imellem, som jo ikke er hver dag mere, og sådan er det bare. Anyways, er glad for at så mange har svaret!
Jeg synes umiddelbart ikke at det er en god ide at prøve at undgå testen (hvis der altså bliver en test). Jeg synes du skal se det som et wake up call fra din skole om at de synes at du kan gøre det bedre, end du gør nu - come on, det drejer sig om et halvt år, hvor du skal være clean, er det så meget forlangt?
De episoder jeg har oplevet med at skolen har kontaktet en elev pga formodning om hashmisbrug er når læreren kan mærke at eleven bliver væsentlig mindre aktiv, og generelt mere uoplagt.
Som tidligere sagt i tråden er det lærerens indirekte pligt at hjælpe eleverne på alle måder, hvis eleverne vel og mærke er under 18 år.
Er du begyndt at ryge oftere på andet år? hvor meget ryger du igrunden? Det er meget svært at gå i skole og ryge regelmæssigt, og stadig få det optimale ud af ens indlæring, selvom nogle herinde sikkert vil påstå det modsatte.
Se det som en håndsrækning fra skolen, og lad være med at spilde dit unge liv med røg, det kan du gøre når du bliver voksen, og har fast arbejde.
ps. hvor gammel er du?