Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg har hørt at man skal tage og skrabe en håndsæbe med sin negl og så tisse på fingeren med sæben ned i kolben eller glasset. Det skulle gerne fucke prøven op

Titel:
Junior medlem

Tak for jeres svar, jeg sagde sgu bare til ham at jeg kom til at ryge nytårsaften.. og så udsatte han den et måned, men yea hehe sidder fucking skæv lige nu. kan bare ikk' lade vær. men hvis jeg stopper fra i dag af, som dog er pænt usansynligt, så kan det godt gå. Ellers må jeg enten drikke mit eget pis, eller bare indrømme at jeg ryger weed engang imellem, som jo ikke er hver dag mere, og sådan er det bare. Anyways, er glad for at så mange har svaret!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ved godt jeg ikke skal blande mig, men det lyder (på dit sidste indlæg) ikke umiddelbart som om du har styr på det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Tjalde Balle skrev:
Tak for jeres svar, jeg sagde sgu bare til ham at jeg kom til at ryge nytårsaften.. og så udsatte han den et måned, men yea hehe sidder fucking skæv lige nu. kan bare ikk' lade vær. men hvis jeg stopper fra i dag af, som dog er pænt usansynligt, så kan det godt gå. Ellers må jeg enten drikke mit eget pis, eller bare indrømme at jeg ryger weed engang imellem, som jo ikke er hver dag mere, og sådan er det bare. Anyways, er glad for at så mange har svaret!

Jeg synes umiddelbart ikke at det er en god ide at prøve at undgå testen (hvis der altså bliver en test). Jeg synes du skal se det som et wake up call fra din skole om at de synes at du kan gøre det bedre, end du gør nu - come on, det drejer sig om et halvt år, hvor du skal være clean, er det så meget forlangt?

De episoder jeg har oplevet med at skolen har kontaktet en elev pga formodning om hashmisbrug er når læreren kan mærke at eleven bliver væsentlig mindre aktiv, og generelt mere uoplagt.
Som tidligere sagt i tråden er det lærerens indirekte pligt at hjælpe eleverne på alle måder, hvis eleverne vel og mærke er under 18 år.
Er du begyndt at ryge oftere på andet år? hvor meget ryger du igrunden? Det er meget svært at gå i skole og ryge regelmæssigt, og stadig få det optimale ud af ens indlæring, selvom nogle herinde sikkert vil påstå det modsatte.

Se det som en håndsrækning fra skolen, og lad være med at spilde dit unge liv med røg, det kan du gøre når du bliver voksen, og har fast arbejde.

ps. hvor gammel er du?

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Keta-Smølfen skrev:
skulle jeg også engang igennem på efterskolen. fik en kammi til at pisse i såden en bøtte til kamera film og så med tape rundt om klunkerne (vi blev nemlig kropsvisiteret inden vi kom ind) og når den sidder i skridtet holder den sig samtidig varm. så det virkede fint og bestod uden noget vrøvl..

bare husk ikk og bruge gaffatape, gjorde jeg nemlig da jeg ikk lige havde andet. og det gør altså rocker ondt og rive af bollerne igen skal jeg hilse og sige..

ellers kan man også købe falsk syntetisk urin på nettet som skulle virke fint vidst..

fra en ædre post http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... c&start=25

Titel:
Junior medlem

Jeg er 18 år, men de har stadig ret til at gøre alt det her lort fordi man stadig er påvirket flere dage efter. Hvilket vil sige at jeg er "skæv" i skolen, altså.. come on

Titel:
Junior medlem

Søgte på synthetic urine, og fandt en mulig løsning. Der var alt muligt forskelligt, men det her lyder godt nok tror jeg? (det eneste problem er bare at det er så dyrt)

http://www.passadrugtestingforall.com/s ... 1&x=59&y=0

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
Tjalde Balle skrev:

nævnte du ikke i #1. post du netop havde sagt til ham at du røg engang imellem? :| :roll:

Titel:
Junior medlem

Citat:
nævnte du ikke i #1. post du netop havde sagt til ham at du røg engang imellem?

jo, men det var det jeg skulle stoppe med.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
At de tester dig til at starte med er totalt latterligt af dem! Jeg ville skrotte det uddannelsessted, hvis de tog min personlige frihed.

Netop det viser hvor fucked up vores samfundet er blevet! Burde de så ikke også teste folk for alkohol som er mere skadeligt?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Jeg kunne ikke være mere enig med kogeren og mange andre i den her post.

Hvad du laver i din fritid er op til dig selv, så længe du ikke skaber problemer for skolen så skal de blande sig uden om.

Og hvis de dømmer ud fra at du er påvirket i flere dage efter du er har røget er noget mærkeligt noget at sige. Tror nok de kunne teste en del elever i gym til at være "påvirkede" mandag morgen efter lidt druk om søndagen.

Da jeg gik i gym i slagelse, på et privat gymnasium røg jeg dumt nok også hver dag, og blev flere gange taget i at ryge om aftenen af f.eks en lærer, det var en kostskole, men de kunne ikke gøre noget så længe jeg f.eks gik en tur i skoven og røg en lille joint, men de var hele tiden efter mig alene på grund af de var bange for at nogle forældre hørte om at der gik en på skolen der røg hash.

Latterligt at voksne mennesker som har levet i hippie tiden kan være så uptight på det område. Må være pga penge.

Mvh Mikkel

Fight for your rights <<<<

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: øst for vesterhavet :-)
Fråder skrev:
Jeg har hørt at man skal tage og skrabe en håndsæbe med sin negl og så tisse på fingeren med sæben ned i kolben eller glasset. Det skulle gerne fucke prøven op

DET VIRKER...! Men om du kan nøjes med at pisse PÅ fingeren med sæben, hmmm, maybe. Jeg brugte tricket i over 5år i 90'erne :lol: brugte godt nok flydende sæbe/opvaskemiddel.

Det er vigtigt, at man pisser flasken HELT fyldt (ja, bare pis på fingerne...det eller BUSTED)og så tilføre sæben. Oplevede sq aldrig de skruede låget af. Hvis ikke du fylder den kan den skumme så meget under forsendelsen at de opdager det på lab'et. NEJ, de opdager det ikke hvis ikke de tester for det. Blev ALDRIG busted!!!!!!
Skrabet sæbe kan give små stykker i der kan ses af testeren (svinet der kommer og siger "så det nu") Jeg havde en lille jod flaske i underbukserne 24-7 i alle de år. Boede på skolen, så kunne riske de kom ANYTIME...og han stod lige bag mig, så man skulle være lidt fix på fingerne og skrue låget af mens man fyldte :shock: de står bare og griner mens pisser udover det hele og går amok over flaskens størrelse el. lign :wink: ...men hvem grinte sidst! Slap endda affsted med at NÆSTEN blive taget i at ryge over i bunkeren...stank for vildt af tjald men jeg nægtede, nægtede og atter nægtede og insisterede på at de "kunne sq da bare tage en prøve, hvis du siger jeg lyver. DET finder jeg mig ikke i bla bla bla bla :lol:

Skide søfartsskole, hahaha, fuck hvor var det en fed tid. Gutterne og jeg havde det sq cool

Lidt sent respons :roll:

Titel:
Medlem

Oplevede engang på min efterskole at en elev skulle testes for om han røg. Testen kom tilbage negativt, selvom han røg flere gange om ugen mindst og havde endda røget kun 5-6 dage før testen. Han drak en masse citron og vand. Aner så ikke om det bare var en dårlig test eller hvad, men vores forstander blev pænt utilfreds da han havde gået og lagt op til at smide eleven ud.. heh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]