BluR skrev:
Ved godt ikke alle stofferne høre til her, men... En kammerat og jeg har, som nævnt i en tidligere tråd, tænkt os at eksperimentere lidt med pskadeliske stoffer. Jeg har tidligere taget en del Amf, Coke, Ecstacy og en enkelt gang mexicanske svampe, udelukkende med positive oplevelser. Problemet er at når jeg ryger Hash, og det har jeg gjort tit, sker det indimellem at jeg får angstanfald. En gang, da jeg røg rystet Skunk, var der så slemt at mine kammerater var ved at sende mig på psyk! Det har dog aldrig afskrækket mig og jeg ryger stadig Hash indimellem... Mit spørgsmål er: Kan jeg være disponeret for disse anfald? Og har det nogen betydning i eksperimenter med psykadeliske stoffer (eks. Psilocybin, 2C-B, Ketamin, LSD, Meskalin, Salvia og DMT)? Jeg har læst et par steder at Cannabis er i gruppe med psykadeliske stoffer, og andre steder det er i gruppe med depressanter... Jeg har ingen frygt for stoffer, men nogle gange sker der altså bare (med cannabissen).
Mvh. nooben.
Det lyder som noget jeg også "led" af for noget tid siden, men det er jo ikke sikkert det er det samme

. Når jeg røg hash, blev jeg også rigtig / fik angstanfald, og fik nogle underlige tanker, hvor jeg troede det ene og det andet onde ville ske mig. Imens det stod på havde jeg prøvet svampe nogle gange, uden at jeg fik angstanfald på nogen måder. Det er ikke sikkert du får disse angstanfald på nogle af de andre stoffer du nævner, men det vil ikke være nogen god idé og tage chancen.
Mit råd til dig ville være at prøve og holde dig fra cannabis et stykke tid, og se om det kan hjælpe på problemet, eller hvis du kender kilden til hvorfor du får disse anfald, så prøv at få løst problemet og få renset ud i dit sind.
Det hjalp i hvert fald for mig, og jeg kan sagtens ryge hash nu uden at jeg får disse anfald. Svampe og lsd, tager jeg også gerne i ny og næ uden problemer, men selvfølgelig , risikoen ved at få et badtrip er der altid, selvom man aldrig har fået det før, eller får anfald når man ryger hash.
Jeg oprettede et topic i "Medaljens Bagside" det kan du tjekke her
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... ccdeddd356Håber du kan bruge noget af det jeg siger, og det ikke er alt for rodet forklaret.
Held og lykke med dit eksperiment når du når så langt. Husk hellere og vente og føle dig mere klar, end og starte med det samme også få en dårlig oplevelse.