Skal lige siges at jeg er lidt småblæst, og bare har fået lyst til at skrive en hel masse, så hvis noget af det virker lidt ustruktureret og fucked up, må du/i altså bære over med mig

Du spørger "om jeg har hørt om noget lignende, og hvad du kan gøre", og jeg vil så vidt muligt prøve at komme med mit syn på tingene. Jeg har selvfølgelig svært ved at tage udgangspunkt i lige præcis DIN oplevelse, da jeg aldrig selv har haft en sådan oplevelse, men jeg håber alligevel at det kan bruges til noget, om end ik lægge op til lidt hyggedebat
Stoffer kan gøre fucked up ting.. Selvom man siger at dit serotonin efter mdma osv hurtigt "refilles", er der til tider små ting som varer ved i noget tid.. Jeg har siden jeg begyndte at tage stoffer (1½ år siden nu) haft diverse forskellige oplevelser, mindfucks osv.. Hvis du er typen der lytter meget til dig selv, mærker efter, analyserer osv, tror jeg bestemt at du er den "udsatte" type..
Hver gang jeg har taget amf, er jeg ved at besvime hver gang jeg rejser mig op fra min seng dagen efter.. Det er selvfølgelig halvnaturligt, men jeg har altså til tider oplevet at rejse mig op for derefter at have sort skærm i 20 sekunder (sort for mit synsfelt og mega svimmel), for derefter at vælte. (dehydrering+søvnmangel, ja tak!)
Jeg har selv oplevet at have svært ved at formulere mig i et godt stykke tid efter en hård tur. Jeg har også prøvet at have totalt kneppet balancesystem efter lidt for meget amf.. Havde været i en båd den ene aften og taget det lort, og da jeg så kom hjem begyndte det senere at "gynge" som det havde gjort i båden. Jeg gyngede rundt i ca. 2 uger før det holdt op. Jeg kunne ikke stå stille uden at være ved at vælte osv.. Men jeg var ikke sådan svimmel. Den mest ubehagelige oplevelse jeg har haft i forbindelse med sådan noget, var engang jeg havde røget fuldstændig abnorme mængder tjald og taget en ca. 300 mg mdma. Jeg fik en uforklarlig tanke, som var så stærk at den nærmest borede i min hjerne, altså forårsagede næsten direkte smerte. Meget svært at forklare, men oplevelsen gik mig på i lang tid efter, og jeg troede simpelthen ikke at man kunne få sådan en oplevelse med den slags stoffer, og jeg er ellers normalt ikke typen der går ned over en voldsom knarktur.
Jeg har også kammerater som siger lidt det samme du nævner, med at være ude af i stand til at koncentrere sig om bestemte ting, såsom simple regnestykker osv, altså alle de ting som kræver dyb fokus og koncentration.
Det har også tidligere været meget normalt for mig at min sindsfølelse/virkelighedsfornemmelse whatever har været ændret i tiden efter mdma, og det har nogengange varet i flere måneders tid eller indtil næste gang jeg tog mdma.
Oftest er det jo sådan at du efter en weekend, med f.eks. amf eller mdma, føler dig regeneret efter et par dage, men enkelte gange er det altså også sådan at det tager lang tid. Du skal tænke på at du udsætter din hjerne og dit sind for oplevelser og tilstande som den ikke er vant til, og det kan godt give lidt spanks i din hjerne i længere tid efter..
Men én ting er HELT sikkert.. du bliver ALTID normal igen med tiden. Alle de små irriterende eftervirkninger vil med tiden fordufte fuldstændig. Det er ihvertfald min oplevelse..
Jeg vil tilgengæld godt lægge lidt op til debat her hvad angår hash. Jeg er for ca. et halvt år siden stoppet med at være hverdagsforbruger af hash, og det har haft rigtig stor betydning for hvordan jeg oplever dagene efter jeg har taget stoffer osv. For mig har hashen til tider været pisse irriterende, da det har fået mig til at sidde og tænke mere end nødvendigt over ligegyldige ting dagene efter at ha' taget stoffer.
Mange kan godt lide at slå en god knarktur ihjel med en god joint, og det er fandme også rart, men jeg tror stadig at det kan være med til at give større mindfucks på længere sigt, hvis man er tilbøjelig til at feste på stimulanser osv. I dette sammenhæng tror jeg at hash er et af de mest underratede stoffer.
Umiddelbart virker det som om at hash er det hidtil mest individuelle stof overhovedet.. Nogen kommer i stemning, bliver mega sociale, andre bliver indelukkede.. Nogen falder i søvn, nogen bliver dårlige og kaster op, nogen sidder bare og tåger ud i luften som om der INTET går igennem hovedet på dem. Jeg har prøvet at gå helt amok efter en god skunk joint, hvor det endte med at jeg ringede rundt til alle og arrangerede hvad der viste sig at blive den fedeste bytur ever! Men jeg har altså også oplevet at sidde i en sygeste koger på hash+mdma og haft uforklarlige abstrakte tanker som jeg aldrig troede var mulige på den kombination.
For at gøre en ende på mit evigt lange og garanteret meningsløse indlæg, tror jeg godt at vi kan blive enige om at stoffer påvirker os i mange forskellige retninger om vi vil det eller ej. Nogen mærker det ikke før bæret flyder over og de løber ind i en depression, mens andre stille og roligt fornemmer at de har fået en smule for meget og derved slapper lidt af.
Alt dette er på baggrund af mine egne oplevelser med stoffer. Til sammenligning med dig er jeg typen der engang imellem godt kan lide at bruge en weekend en gang imellem på enten at tage mdma, amf eller cola, så jeg tror vi er nogenlunde sammenlignelige hvad det angår

that was just my 2 cents