Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg mangler lidt infomation omkring Ethyl-Cathinone. Har Googlet det, men jeg finder næsten kun forums hvor der bliver snakket lidt sort.

Det jeg søger er, dosering både nasalt og oralt. Og hvor lang tid kan man ca køre rusen inden man skal redosere? Nogle smærter ved snifning eller underlige bivirkninger som pludselig dukker frem?

Jeg har søgt lidt på Google, men jeg finder kun engelske sider. Hvilket jeg ikke er så god til at læse/og forstå engelsk.

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
FlæmMing skrev:
Jeg mangler lidt infomation omkring Ethyl-Cathinone. Har Googlet det, men jeg finder næsten kun forums hvor der bliver snakket lidt sort.

Det jeg søger er, dosering både nasalt og oralt. Og hvor lang tid kan man ca køre rusen inden man skal redosere? Nogle smærter ved snifning eller underlige bivirkninger som pludselig dukker frem?

Jeg har søgt lidt på Google, men jeg finder kun engelske sider. Hvilket jeg ikke er så god til at læse/og forstå engelsk.

Ifølge egen erfaring ligger doser ca. på 50-100 mg. både nasalt og oralt, det virker ikk' meget hurtigere af at man sniffer det i forhold til oralt og virkningen er meget det samme. Redoseringer ligger med 2 timers mellemrum ca. Det er ikk sønderligt slemt at sniffe sammenlignet med med diverse andre ting. Har ikk' selv oplevet noogen former for bivirkning på det. Dette er kun egne erfaringer

Men håber det hjalp lidt :wink:

Ps. Træd varsomt med at blande EthCathinone med andre former for stoffer da det booster dem rimelig meget :!:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis jeg ligger en streg ud på en 50 mg, vil det være nok til at jeg kan mærke det? Eller bliver man bare stille og rolig stimuleret lige som ved cuttet amfetamin?

Hvilke vil du ikke anbefale at kombinere det med?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
//Her snakkes kun om egne og venners erfaringer//

Ethyl-Cathinone virker angiveligt vis, ved at blokkere genoptaget af stofferne dopamin, no-adrenalin og serotonin(måske) Link. Orale doser variere fra 100-200mg og nasale 20-50mg. De første virkninger indtræder efter ca. 15-30min ved oral dose. Rusen har jeg erfaret varer almindeligvis 1-3 timer.

Det kan være svært at beskrive effekten helt nøjagtigt, da rusen ikke er særligt markant. Den vil ikke være nem at bemærke, hvis man sidder og håber på en kikseblæser. Jeg har aldrig fået "rigtig" effekt af coke, men jeg har hørt folk beskrive rusen, som meget lignende rusen fra dette. Der er ikke nogen desideret eufori, men nærmere hvad jeg vil beskrive som et selvtillids, humør og mildt energiboost.

Af bivirkninger; Man skal op i ret store doser før man ser meget forstørrede pupiler, og der er heller ikke så meget kæberaslen. Jeg har alle gange efter et par timer fået en hovedpine bagerst i hovedet, som kun er blevet stærkere, hvis jeg har fortsat mine redoseringer. Come-down har jeg ikke oplevet, som decideret kraftigt, men lysten til at redosere er bestemt eksisterende. Dagen efter har jeg ikke mærket nogle synderlige tømmermænd.

Blandet med andre stoffer; Hvis ethyl-cathinone er en reuptake inhibitor, kan dette i visse tilfælde bivirke, at effekten af nogle andre stoffer ændres. Jeg har kun set det blandet(eller dvs. taget forud for) med methylon, 4-methylmethcathinone(mephedron) og 4-AcO-DIPT. Alle gange har effekten været forlænget og forstærket betydeligt.
Jeg vil råde folk til at passe ekstra meget på, hvis de har tænkt sig at blande dette med noget!.

Jeg er overbevist om at dette er et stof, som nogen vil kunne finde ekstremt vanedannende pga. dets coke lignende rus og de milde tømmermænd.

Spørg endelig ind til det jeg skriver, hvis noget fremstår uklart.

Scented

Senest rettet af Scented 11 feb 2008 14:05, rettet i alt 2 gange.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er klart værd at indtage nasalt, meget behageligt og minder meget om følelsen af at sniffe coke, og så giver det et instant rush. Redoseringer foregår med omkring 30-60 minutters mellemrum ved nasal og noget længere ved oral, men i realiteten virker det længere tid, rushet er dog kortvarigt.

Men alt i alt et lortestof, 3 timers forspil er måske lige i overkanten, når man ikke kan fuldføre det alligevel. :P

Senest rettet af Minimal 11 feb 2008 16:38, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Scented skrev:

Ethyl-Cathinone virker angiveligt vis, ved at blokkere genoptaget af stofferne dopamin, no-adrenalin og serotonin(måske).

[...]

Da ethyl-cathinone jo er en reuptake inhibitor bliver effekten af nogle stoffer forstærket en hel del.

Hvor har du oplysninger om aktiviteten af stoffet fra? Er det bare på baggrund af hvordan du "føler" at det virker?

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
FlæmMing skrev:
Hvis jeg ligger en streg ud på en 50 mg, vil det være nok til at jeg kan mærke det? Eller bliver man bare stille og rolig stimuleret lige som ved cuttet amfetamin?

Hvilke vil du ikke anbefale at kombinere det med?

ja 50 mg. nasalt vil være en go' start dosis Imo.
Det burde du godt kunne mærke ja, men som Scented også skriver så er det en mild rus som man skal lede en smule efter, så forvent ikk den store kikse blæser eller noget i den dur. Men det er et ganske rart stof sys jeg. Men ja virkningen kommer stille og roligt og bliver langsomt bedre :)

Vil ikk' sige du ikk skal blande det med noget, bare at du træder varsomt med det og tager midre doser af tingene, for som Scented også skriver så er det en reuptake inhibitor , så det forstærker andre stoffer rimelig meget.

Blev ihertifald selv noget overrasket over så meget det forstærker Mephedrone og 4-Acetoxy-Dipt.

jim fear skrev:
Scented skrev:

Ethyl-Cathinone virker angiveligt vis, ved at blokkere genoptaget af stofferne dopamin, no-adrenalin og serotonin(måske).

[...]

Da ethyl-cathinone jo er en reuptake inhibitor bliver effekten af nogle stoffer forstærket en hel del.

Hvor har du oplysninger om aktiviteten af stoffet fra? Er det bare på baggrund af hvordan du "føler" at det virker?

Ethcathinone is a methylphenidate-like DA/NE reuptake inhibitor (Rothman 2005). Its mechanism of action is similar to other appetite suppressants such as sibutramine, phentermine and dextroamphetamine. Chemically, it is the N-ethyl homologue of cathinone and dimethylcathinone.

Fra wiki'en: http://en.wikipedia.org/wiki/Ethcathinone

Senest rettet af Қeta-Smølfen 11 feb 2008 17:34, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jim fear skrev:
Scented skrev:

[...]

Som Keta-Smølfen skriver, er det taget fra wiki'en. Har omformuleret min post lidt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
Det er klart værd at indtage nasalt, meget behageligt og minder meget om følelsen af at sniffe coke, og så giver det et instant rush.

Så det vil sige at det giver det der "rush" som kokain giver? Det der dunken i brystet når man har sniffet en streg?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Minimal skrev:
Det er klart værd at indtage nasalt, meget behageligt og minder meget om følelsen af at sniffe coke, og så giver det et instant rush.

Så det vil sige at det giver det der "rush" som kokain giver? Det der dunken i brystet når man har sniffet en streg?

Det tætteste på, jeg har været med et andet stof, i hvert fald. Det er dog kun, når man tager en stor streg i én køre, helst langsomt, ellers mærker man det ikke. Men det både smager og føles som coke. Det er så sammenligneligt, at jeg godt kan føle, at min hals bliver bedøvet også, hvilket ikke skulle være tilfældet. :p Jeg tror faktisk, at den streg du fik med fra efterfesten i går er lidt for lille til at give det dejlige rush. Men får man først en tilpas stor en, så får man samme lyst til at eksperimentere med at tage endnu større for at mærke, hvor stort et sus det er muligt at opnå, ligesom man kan have det med coke.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
FlæmMing skrev:
Minimal skrev:

Det tætteste på, jeg har været med et andet stof, i hvert fald. Det er dog kun, når man tager en stor streg i én køre, helst langsomt, ellers mærker man det ikke. Men det både smager og føles som coke. Det er så sammenligneligt, at jeg godt kan føle, at min hals bliver bedøvet også, hvilket ikke skulle være tilfældet. :p Jeg tror faktisk, at den streg du fik med fra efterfesten i går er lidt for lille til at give det dejlige rush. Men får man først en tilpas stor en, så får man samme lyst til at eksperimentere med at tage endnu større for at mærke, hvor stort et sus det er muligt at opnå, ligesom man kan have det med coke.

Ja, jeg regner med at teste det fredag. Hvordan er kombinationen med GHB? Du fik jo en "prop" Effekten med GHB burde da være den samme med GBL. Eller er jeg gal på den?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg kunne ikke ordentligt mærke den GHB, jeg smed i hovedet, fordi jeg var multi-påvirket i forvejen og gik forsigtigt frem med doserne så det kan jeg ikke rigtig sige. Det virker ikke som en dårlig kombination, og jeg havde det i hvert fald ikke så tosset, men hvis ethylcathinone er en dopamin-genoptagelses-hæmmer, som det stod skrevet i et andet emne, så har det jo samme virkningsmekanisme som GHB. Om det er problematisk/skadeligt ved jeg ikke, men mon ikke de forstærker hinanden på en særlig måde?

Titel:
Stodder
Brugeravatar

Hvordan vil i mene at n-ethyl-cathinon fungerer som opkvikker på en druktur?

Og ja jeg ved godt at det ikke er god HR at blande stimulanser og depressanter...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

leaf skrev:
Hvordan vil i mene at n-ethyl-cathinon fungerer som opkvikker på en druktur?

Og ja jeg ved godt at det ikke er god HR at blande stimulanser og depressanter...

En lille opkvikker til en brandert er der skam intet i vejen for. Det fungerer sikkert fint.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har her for 20 min siden prøvet 82 mg Ethyl-Cathinone.

Mærkede et lille sus i brystet og i maven. Jeg er blevet lidt mere frisk, men intet sådan "mærktbart". Har drukket 2 doser GBL tidligere på aftenen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
lyder for mig som om det er lidt af et skod stof imo.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
waggafnipsen skrev:

Imo. er ikke et stof, man får særlig meget ud af at tage for sig selv. Til gengæld er det ret effektivt, til at booste psykedeliske stoffer.

For et par uger siden indtog jeg 100mg Ethyl-Cathinone, et par timer efter
18mg 4-Acetoxy-DiPT oralt. Det var først 11 timer senere jeg havde nogen ide om hvad fanden jeg blev ramt af.

Det er lidt et bitch stof, for oftes mærker man ikke det store, indtil man lige rammer den rigtige kombination.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

CamelJJ skrev:
waggafnipsen skrev:

Det er lidt et bitch stof, for oftes mærker man ikke det store, indtil man lige rammer den rigtige kombination.

Hvad har du prøvet at kombinere det med?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

CamelJJ skrev:
waggafnipsen skrev:

Imo. er ikke et stof, man får særlig meget ud af at tage for sig selv. Til gengæld er det ret effektivt, til at booste psykedeliske stoffer.

For et par uger siden indtog jeg 100mg Ethyl-Cathinone, et par timer efter
18mg 4-Acetoxy-DiPT oralt. Det var først 11 timer senere jeg havde nogen ide om hvad fanden jeg blev ramt af.

så det er en slags psykedelisk booster?

Lyder som om du røg helt ud og skide efter de 18mg 4-AcO-DIPT? :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:

Det er ikke så langt fra hvad mange siger om kokain ;) Man skal dog nok ikke undervurdere, at nogle kan falde i stoffet på samme måde som kokain - selv om mange altså mener at kokain er lidt småkedeligt (men ok, det mener jeg så også at opioder er: småkedelige).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]