//Her snakkes kun om egne og venners erfaringer//
Ethyl-Cathinone virker angiveligt vis, ved at blokkere genoptaget af stofferne dopamin, no-adrenalin og serotonin(måske)
Link. Orale doser variere fra 100-200mg og nasale 20-50mg. De første virkninger indtræder efter ca. 15-30min ved oral dose. Rusen har jeg erfaret varer almindeligvis 1-3 timer.
Det kan være svært at beskrive effekten helt nøjagtigt, da rusen ikke er særligt markant. Den vil ikke være nem at bemærke, hvis man sidder og håber på en kikseblæser. Jeg har aldrig fået "rigtig" effekt af coke, men jeg har hørt folk beskrive rusen, som meget lignende rusen fra dette. Der er ikke nogen desideret eufori, men nærmere hvad jeg vil beskrive som et selvtillids, humør og mildt energiboost.
Af bivirkninger; Man skal op i ret store doser før man ser meget forstørrede pupiler, og der er heller ikke så meget kæberaslen. Jeg har alle gange efter et par timer fået en hovedpine bagerst i hovedet, som kun er blevet stærkere, hvis jeg har fortsat mine redoseringer. Come-down har jeg ikke oplevet, som decideret kraftigt, men lysten til at redosere er bestemt eksisterende. Dagen efter har jeg ikke mærket nogle synderlige tømmermænd.
Blandet med andre stoffer; Hvis ethyl-cathinone er en reuptake inhibitor, kan dette i visse tilfælde bivirke, at effekten af nogle andre stoffer ændres. Jeg har kun set det blandet(eller dvs. taget forud for) med methylon, 4-methylmethcathinone(mephedron) og 4-AcO-DIPT. Alle gange har effekten været forlænget og forstærket betydeligt.
Jeg vil råde folk til at passe ekstra meget på, hvis de har tænkt sig at blande dette med noget!.Jeg er overbevist om at dette er et stof, som nogen vil kunne finde ekstremt vanedannende pga. dets coke lignende rus og de milde tømmermænd.
Spørg endelig ind til det jeg skriver, hvis noget fremstår uklart.
Scented