Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 23:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Kombinationer
Trip Masta: Kewl nok, heh heh, godt ord - og kazpa kap, jeg sagde ikke at jeg ikke troede på at du havde taget det, jeg sagde på at du var fuld af pis da du sagde at det var pisse-farligt, og fordi at Heroin hedder Diacetylmorfin på pænt sprog betyder det ikke at du har taget herodero fordi du guflede et par morfinbasser, det er der så mange der har gjort og det er squ osse skægt nok, men jeg har lært en ting - at holde sig fra piller og shiat er smart - heh heh heh, først morfin, hvad bliver det næste du gufler - stesolider - hmm - lad være med det, fordi så brænder du totalt af - snif noget coke - guf nogen mærker - æd kiks og svampe - snif speed, whatever men du skal fandmer ikke gufle piller vel?
Det er ikke så smart, man bliver totalt loonie toon af det lort - heh heh heh - been there done that - enig alt skal prøves, til en hvis grænse - heh heh heh - men Kazpa det har aldrig været min intention at svine dig, mkay.
Billede
Og hvis folk herinde ikke siger dig en skid hvad laver du så herinde - det spørgsmål var der en der stilte mig og det fik mig til at tænke - nu stiller jeg dig det, mkay - lad os så se hvor "cool" du er, hmm - heh heh heh - og siden du fraråder den hvorfor poster du den så, altså med mindre du lige ville være rå, men hvis vi holder en afstemning herinde så tror jeg at flertallet syntes at heroin er noget lort, mkay - sådan ser jeg på det.

------------------
"They gave me L.....S.....D"
And by the way - I just LUVE the smell of napalm in the mornin'

[This message has been edited by SHAMAN (edited 15-02-2001).]

Medlem

Geografisk sted: Mars
Heroin er ikke det samme som morfin, heroin laves af morfin, men det er ikke det samme stof, any way så er begge ting banlyst.

/Lyn

Junior medlem

Geografisk sted: Øvre Årdal,Norge
Den Ultimate trippen :

1.time : DMT smoked crystals
2.time : 3g. dried semilanceata
4.-5.time : a tank of N2O
6.-7.time : Ketamine

Og når du står opp om morgen, en fet skunk joint Billede

Junior medlem

Geografisk sted: Centrum
okay så siger vi det trip master men jeg synes nu at morfinbase ikke virker så vild igen det er nærmeste ligesomme rohypnole og sådan nogle ting!!!

Ja klart Rohybnoler, mmm, så vidt jeg tror/ved så er det sovemedicin - hmm - mystisk - Kazpa jeg tror ikke du skal blive ved med at blande alle de stoffer og lægemidler, underligt nok så er det der det går galt med alle, den dag de begynder at gufle læge shiat så er der kun en vej, nedad - heh heh - kender en fyr som var cool engang, nu er han et kvaj - Ronaler,Speed og Mdma, heh heh, det kunne hans hjerne ikke klare, tør du blive ved?

------------------
"They gave me L.....S.....D"
And by the way - I just LUVE the smell of napalm in the mornin'

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hmm... På Roskilde '99 "kom jeg til" at ta' 1.2 gr. cambodianske svampe, efter at ha' drukket tæt, røget en fandens masse hash og sniffet en del streger...

Det gav et _meget_ mærkeligt trip, hvor jeg langsomt gled ind i en drømmeverden, uden den store virkelighedsfornemmelse... Jeg kan huske at ha' siddet og mediteret på festpladsen, men det endte med at jeg blev totalt klaustrofobisk til en koncert (midt inde i mellem en større folkemængde), og tilbragte resten af natten i et telt mens jeg hørte drum'n'bass... jeg kørte den kombination et par aftener i træk, bare uden så mange svampe og i en anden rækkefølge...

amf + svampe + druk + hash, kan klart anbefales - i moderate mængder!

--> Dex!

Junior medlem

det er rigtige nok at mange går ned på morfin og anden resseptpligtige medicine men jeg har alså kun prøvt morfin den ene gang!!!!

Medlem

Geografisk sted: I det mørke jylland...
Nytårs aften var jeg mega blæst og sov ikke i tre dage selv om jeg kun tog noget den aften, det var vildt og en kombination jeg kan anbefale!!

e + coke + amf + hash + øl

------------------
Sex, Drugs & Rock and roll....
Weed, speed and birthcontroll,
Life's a bitch and than you die...
so, FUCK THE WORLD and let's get HIGH

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
I '99 kørte jeg også en grim kombination på Roskilde lørdag aften: Masser af sprut (mest portvin (!)), masser af hash (røget og spist), masser af god speed, et enkelt frimærke og en shitload af svampe ud på morgenen.
Godt trip - men nok ikke noget jeg kunne finde på at gøre igen! Det tog også et par dage før jeg kunne sove. Og så blev jeg for resten også filmet til MTV søndag eftermiddag, hvor jeg på ingen måde var blevet smart igen...
Alt i alt ikke en kombination der kan anbefales, i hvert fald i de doser jeg endte med at tage. Menøøh... nu havde jeg lige lyst til at opføre mig helt som en abe den dag... Billede

------------------
"Computer games don't affect kids. I mean if Pac man affected us as
kids, we'd all zip around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Junior medlem

jeg synnes at problemet med compinationer er at man for tit bliver al for blæs af det og så trippe man bare i sin ejen lille verdenen fuld med psychedeliske farver og al mulig. hvis man enelig vil compinerere noet synes jeg en del pils og noet speed er en rimelig fed compi, nu har jeg godtnok ikke prøvt det i over et år men det rykke for vild!!!!!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]