Trip Masta: Kewl nok, heh heh, godt ord - og kazpa kap, jeg sagde ikke at jeg ikke troede på at du havde taget det, jeg sagde på at du var fuld af pis da du sagde at det var pisse-farligt, og fordi at Heroin hedder Diacetylmorfin på pænt sprog betyder det ikke at du har taget herodero fordi du guflede et par morfinbasser, det er der så mange der har gjort og det er squ osse skægt nok, men jeg har lært en ting - at holde sig fra piller og shiat er smart - heh heh heh, først morfin, hvad bliver det næste du gufler - stesolider - hmm - lad være med det, fordi så brænder du totalt af - snif noget coke - guf nogen mærker - æd kiks og svampe - snif speed, whatever men du skal fandmer ikke gufle piller vel?
Det er ikke så smart, man bliver totalt loonie toon af det lort - heh heh heh - been there done that - enig alt skal prøves, til en hvis grænse - heh heh heh - men Kazpa det har aldrig været min intention at svine dig, mkay.
Og hvis folk herinde ikke siger dig en skid hvad laver du så herinde - det spørgsmål var der en der stilte mig og det fik mig til at tænke - nu stiller jeg dig det, mkay - lad os så se hvor "cool" du er, hmm - heh heh heh - og siden du fraråder den hvorfor poster du den så, altså med mindre du lige ville være rå, men hvis vi holder en afstemning herinde så tror jeg at flertallet syntes at heroin er noget lort, mkay - sådan ser jeg på det.
------------------
"They gave me L.....S.....D"
And by the way - I just LUVE the smell of napalm in the mornin'
[This message has been edited by SHAMAN (edited 15-02-2001).]