Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hej alle!!
Jeg har lige fået fat på noget LSD, og skal prøve det her i morgen.
Men en af mine gode venner vil også prøve det, sammen med mig, men han skal ikke tage det i morgen.
Så mit spørgsmål er: Kan jeg godt tage LSD i morgen (Fredag), og tagee det igen næste fredag ??

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan du godt, men det vil jeg og mange andre fraråde dig. Specielt hvis du er ny i faget. Man skal altid lige lande efter et trip og retunerer 100% til den verden vi er i nu. Du får også meget mere ud af det hvis du venter til din ven er klar, så hellere gør noget ud af trippet: http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Set_og_setting

Læs lidt her og du vil se måske se lidt af det smarte i af vente og så bare gør alt perfekt til den store aften :)

Ellers god fornøjelse og vend da glædeligt tilbage og meld om det var dejligt og hyggeligt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
lad være med at gør det for tit

Senest rettet af Darkpsyc0 11 mar 2009 15:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er de færreste der vil trippe hver weekend. Det er godt at bearbejde dit trip, rent psykisk, og som Protuz siger, lige "lande" efter trippet.

Samtidig får du en meget federe oplevelse hvis du venter et par måneder mellem hvert trip.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg kan forstår alle her deler samme mening, så tror der må være noget om det.
Mange tak for hjælpen!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Sørg for set og setting som Portuz siger, ikke for mange mennesker osv.

Trippet overvældede mig MEGET første gang, ikke på en skræmmende måde, men det var en virkelig speciel og umådeligt smuk oplevelse.

Lørdagen vil jeg sige du skal afsætte til at sumpe med din tripbuddy, købe noget at spise osv og så bare hjem i sofaen og slappe af og få snakket trippet igennem. Det tager lige en dag eller to før trippet er ude af hovedet, jeg havde ikke engang lyst til sex efter jeg havde trippet, bare at ligge og tænke det igennem :)

Held og lykke med det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Darkpsyc0 skrev:
Ja altså...Jeg var lidt i samme situation her for et halvt år siden.. Jeg gjorde bare den fejl og tage det hver anden weekend (1 mærke).. De første 2 gange var vilde, men så efter det var det somom man ikke rigtig fik noget ud af det..Man blev mærkelig men hallucinerede ikke..Så mit råd er, som så mange også siger max 3-4 gange om året :) if u wanna keep it a magic experience.

Det lyder sært. Det kan være at du er sensitiv overfor tolerancen.

Jeg kan dog godt nikke kende til din hentydning om at beholde magien. Ikke grundet tolerancen, men simpelthen fordi at man lidt glemmer hvor fedt det var, hvis man har holdt en tre måneders pause. Og så slår det en som et jomfruetrip. :)

erowid skrev:
Addiction Potential
LSD is quite unlikely to lead to addiction in most people. There is no physical addiction or withdrawal after heavy use, although people can and do become mentally habituated to LSD as with any substance. There is a short period of tolerance after LSD use. Using LSD two days in a row is likely to lead to a diminished experience the second day, though spaced 3 or more days apart, this effect is nearly non-existant

Jeg erinder at Timothy Leary indtog LSD hver weekend i to år, uden tolerance problemer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Ozzy osbourne trippede hver dag på lsd i to år!!

Citat:
Black Sabbath lived the drugs 'n' women, rock 'n' roll lifestyle to the fullest, and Osbourne was its ringleader. According to the "Rolling Stone Encyclopedia of Rock & Roll," he claimed to have attempted suicide several times while a teen-ager, took LSD every day for two years with Sabbath's drummer, and during his last months with the band, in 1977 and 1978, "got very drunk and very stoned every single day."

http://archives.cnn.com/2002/SHOWBIZ/TV/04/12/ozzy.star/

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

SteeLx^ skrev:

Citat:
Black Sabbath lived the drugs 'n' women, rock 'n' roll lifestyle to the fullest, and Osbourne was its ringleader. According to the "Rolling Stone Encyclopedia of Rock & Roll," he claimed to have attempted suicide several times while a teen-ager, took LSD every day for two years with Sabbath's drummer, and during his last months with the band, in 1977 and 1978, "got very drunk and very stoned every single day."

Han har vist også taget skade på den ene eller anden måde....

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Portuz skrev:
SteeLx^ skrev:

Citat:

Han har vist også taget skade på den ene eller anden måde....

Ja tror jeg da på, han ligner en der stadig tripper, han tåger jo rundt og fatter ikk' en bjælde... Tror næppe LSD hver dag i 2 år. kan være godt for en :roll:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Så fik vi taget det, og der var desværre ikk nogen effekt, tror det har været inaktivt??
Vi to 1 ½ hver, og der skete ikk en skid, ventede enda 3 timer...??

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Tja.. lyder sku underligt at i ikk har kunne mærke 1½ mærke. Må ha været for dårligt opbevaret eller noget..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Snak lige med ham i fik det fra. Men det er da trist at høre, dog skal det nok komme :)

Jeg har en gang selv prøvet at tage et mærke som ikke virkede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]