Darkpsyc0 skrev:
Ja altså...Jeg var lidt i samme situation her for et halvt år siden.. Jeg gjorde bare den fejl og tage det hver anden weekend (1 mærke).. De første 2 gange var vilde, men så efter det var det somom man ikke rigtig fik noget ud af det..Man blev mærkelig men hallucinerede ikke..Så mit råd er, som så mange også siger max 3-4 gange om året

if u wanna keep it a magic experience.
Det lyder sært. Det kan være at du er sensitiv overfor tolerancen.
Jeg kan dog godt nikke kende til din hentydning om at beholde magien. Ikke grundet tolerancen, men simpelthen fordi at man lidt glemmer hvor fedt det var, hvis man har holdt en tre måneders pause. Og så slår det en som et jomfruetrip.

erowid skrev:
Addiction Potential
LSD is quite unlikely to lead to addiction in most people. There is no physical addiction or withdrawal after heavy use, although people can and do become mentally habituated to LSD as with any substance. There is a short period of tolerance after LSD use. Using LSD two days in a row is likely to lead to a diminished experience the second day, though spaced 3 or more days apart, this effect is nearly non-existant
Jeg erinder at Timothy Leary indtog LSD hver weekend i to år, uden tolerance problemer.