Agrimush skrev:
Jamen lad os da det. Hvad er dine planer ? Starte fra bunden eller bestille en der har lidt alder ? Hvad har du i tankerne m.h.t type ?
Tror jeg tager både Peyote og San Pedro og så vil jeg selv starte fra bunden. Har ikke en skid forstand på hverken Mescalin eller gro dem, men et eller andet sted skal man vel begynde og så må det jo tage den tid det tager

Har heldigvis massere af tid når det kommer til den slags. Jeg har ikke travlt med at få prøvet mescalin.
og noget helt andet er, at jeg tror jeg vil gå på jagt efter nogle rigtig flotte almindelige kaktusser bare for hyggen. Har altid været lidt vild med kaktusser, og har da haft nogle stykker, men har aldrig startet fra bunden før.
Heldigvis har vi jo en rigtig kaktusmand herinde, så mon ikke man kan få ham til at smide nogle gode råd i af ærmet hvis man skulle mangle

Jeg må ærligt indrømme at jeg heller ikke har nogen forstand på området, men det skal jo nok komme. Det er bare med at få fat i noget læsestof og sætte sig godt ind i det, selvom der selvfølgelig er ting man skal lære i praksis. Mener der er et lækkert link i Stonez' signatur - mener jeg
Jeg har også helt fra ejg var knægt elsket kaktus, havde et par små stuende i vindueskarmen, og et stort flot halvandenmeter højt eksemplar, hvilken art det er aner jeg ikke, som desværre døde da jeg flyttede for ikke så lang tid siden

så det bliver helt sikkert fra bunden af denne her gang. Jeg vil se den vokse, helt fra spire. Har heller ikke store planer om at prøve mescalin selv, og tvivler nu også på jeg ville have hjerte til at spise en kaktus jeg selv har "opfostret"

Så jeg er godt igang med læsningen, og vil da snart ud og igang. Regner med at det bliver Peruvian Torch jeg sætter i jorden.
Vestyjr skrev:
Hvilken Datura
Det er en Blå Pigæble, eller Datura metel

Faldt over frøene i botanisk have, og tænkte at det skulle prøves