Hvis man har mod på det, er det
enormt spændende at se sig selv i spejlet når man er påvirket

Der er både de fysiske ændringer såvel som de psykiske (egenopfattede). Primært vil de psykedeliske stoffer efter min opfattelse give subjektive ansigtsforandringer, hvor man delvis kan bestemme om man vil ligne en på 90 år, eller have tre sæt øjne. De fysiske ændringer af ansigtet afhænger ufatteligt meget af ens sindstilstand - om man er glad, selvfed, angst, osv.
Under en psykedelisk rus har man adgang til ALLE følelser; også de nichefølelser man evt. ikke vidste man besad. Ved at "lege teater" foran et spejl kan man ekstremt præcist ramme alle de instinktivt lagrede følelsesudtryk, ja ligefrem definere hvilke ansigtsmuskler man trækker i en bestemt mine, og ligeså interessant; hvilken retning man uvilkårligt kigger i, afhængigt af om det er ærlige følelser, løgn, eftertanke etc.. Hmm det emne her er snart gået OT, og jeg må hellere skrive om resten i en ny tråd snart
Her er hvad jeg har iagttaget ved stimulanser, hvor det primært er det fysiske udtryk der ændres:Methylon (mellemeuforisk): Hvis man man ellers er udhvilet på forhånd, bliver man herrelækker - også i andres øjne!

Der sker noget med ansigtsmuskulaturen så hele fjæset får en ansigtsløftning, og dopaminen(?) sørger for at ethvert træthedstegn forsvinder og kinderne blusser. Samtidig kommer man i "du-stilling" og kan ikke lade være med at have et åbent/glad udseene.
Mephedron (euforisk): Udseene lig methylonens, men man brænder lidt hårdere. Prøvet at være oppe i 43 timer i træk (stupid rekord), hvor ansigttræk virker friske, men huden bliver lidt "træt". Lidt ligesom at være til festival kun på god stemning og naturlig eufori.
MDMA/ecstasy (stærkt euforisk, aldrig prøvet): Har set folk til Tiësto der nok havde fået LIDT for meget af glædesguden. Gætter på at varmen og serotonin-udladningen tager hårdt på kroppen under rusen. Det ser ofte ud som om folk har haft hovedet inde i en kamin med ild i. Ligesom på methylon render folk også rundt med kærligt smil
Psykedelika/andet. Her er det primært din selvopfattelse..:Psilocybinsvampe/LSA: Shpongle-øjne på mig selv og venner (tre sæt øjne), grisetryner og så videre. Hovedsagen er at man kan forestille sig alt: De mere ubehagelige tanker som alderdom, og de lækre; som man ville se ud hvis man sørgede for god søvn, og ikke sad på psy.dk kl lort om natten bare fordi det er interessant

Ellers kan man morfe sit ansigt som var det af ler i spejlet. Man bliver utrolig bevidst om hvordan instinktive skønhedsidealers ansigtsproportioner fungerer. (nogen slipper billigere end andre her, men ansigtet er som bekendt sjælens spejl - for følelser!).
Cannabis: Kan jeg ikke huske (haha). Men i en blanding af pot og pigæble (MEGET mild dose) blev det sgu (lidt for) realistisk med forestillingsevnen foran spejlet! Lidt som på svampe, bare anderledes.. Men man ligner ofte en koger, pga. de røde hævede øjne.
Alkohol: Jeg har ALDRIG set godt ud på druktur. Bliver altid træt efter første øl/glas vin, og dopamin er noget min krop skriger efter. Så man ligner ofte en flok tømmermænd der er stået for tidligt op. Selvsagt drikker jeg sjældent, og gider ikke kigge i spejle på alkohol. Hygge!