Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 22:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Fredagen starter stille og roligt ud. Jeg sover dejligt længe, og en ven ringer kl 12 om middagen, og fortæller, at jeg altså lige skal prøve noget amf, så vi kan finde ud af, om vi skal købe mere af det.

Jeg prøver så en streg, og den er rigtig god. Vi aftaler med ham, at købe 15 gram, og 40 blå damer.

Da klokken nærmer sig aftenen, får vi det hentet. Vi får taget en streg mere, og jeg er oppe og køre igen.

Et par timer senere, sidder vi så hjemme ved en ven, og vi begynder og spise nogle blå damer. Jeg får spist 4-5 blå damer, og taget en streg mere. Udover det, får jeg drukket en masse vand, og spist lidt, men kun sovet en time eller to.

Dagen er så lørdag. Jeg får drukket en protein drik, og spist lidt, og drukket noget vand. Klokken begynder og nærme sig aften. Jeg kører stadig på amf, men begynder at nærme sig tiden, hvor en ny skal tages. Mig og en ven får købt 4 store cult, da så ville være lidt mere festligt for de andre.

Klokken er ca 20:00, og jeg går ud for at nuppe en stor streg mere.
Der sker ikke så meget mere til den fest. Vi får drukket en 2 store cult hver, og drukket noget vand.

Da vi så kører derfra, kører vi hjem til en ven. Vi får taget omkring 6 streger hver der, og det hele er bare pisse fedt. Vand bliver stadig drukket i store mængder. Nu er tiden så inde til, at vi vil begynde og se syner. En blå dame bliver most, og vi sniffer en halv, og sluger en halv.

Kort tid efter, begynder min ven at få det dårligt. Han hiver efter vejret, og ser dårlig ud, og har fået kvalme. Han er svimmel, og han er ved at besvime et par gange. Det giver mig virkelig dårlige nerver, og kort tid efter, begynder jeg selv og få det sådan. Jeg får trykken i brystet, og begynder selv og blive lidt panisk. Da vi har fået sat ham af, bliver det værre og værre med mig. Jeg går mere og mere i panik. Jeg hiver mere og mere efter vejret, selvom jeg får spist en masse, og drukket.

Vi bliver enige om jeg skal over og tjekkes på sygehuset. Da vi er kommet derover, får vi afvide, jeg først kan blive tjekket en halv anden time senere. Det får mig til at blive panisk. Jeg går rundt om mig selv, og pulsen stiger og stiger. Jeg begynder at få "lyn-nedslag" i kroppen, og bliver pisse bange, da jeg aldrig har følt sådanne "lyn-nedslag".. Bliver ere og mere panisk, og de bliver kraftigere. PÅ et tidspunkt sker det med 2-3 rap efter hianden, og min ven prøver at få mig ned, men jeg står bare grædende forvirrende, og spørger om jeg skal dø nu.

Jeg bliver smidt på en briks, hvor de prøver at få mig til ro. Jeg tror stadig jeg skal dø. Mit bryst er mega varmt, og de lyn kommer stadig i mellem.

Jeg får så noget beroligende, og det hele går langtsomt bedre. Jeg ligger så en 10-12 timer til observation, hvor min pupiller så igen har fået en bedre størrelse. Jeg tager hjem, men om aftenen er den gal igen. Jeg bliver meget blæst, og mine ben er ved at forsvinde under mig. Jeg går lidt i panik igen, men tænker, at jeg bare skal holde mig i ro. Jeg fylder maven op med alt mulig mad og drikkelse, og prøver at sove. Det hjælper lidt, og om morgenen har jeg det noget bedre, men stadig med meget tør mund, og varme i brystet.

Det er nu 4 dage siden, og jeg er stadig ikke på toppen. Føler stadig lidt trykken i brystet, og tør i munden. Jeg gad virkelig godt vide, hvad det var, der var ved at ske med mig. Fordi noget var på færde, og tror virkelig det var tæt på, min krop stod af.

Bare lige en beretning på en weekend, der nemt kunne have gået galt :/

Titel:
Medlem

Og for lige at gøre det mere nemt at forstå, er denne periode fra fredag kl 12, til søndag kl 06:00 om morgenen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Undskyld jeg siger det, men det lyder da også Ekstremt dumt det du har lavet!

Hvis jeg forstår det korrekt så har du taget speed og piller stort set en hel weekend.

Har du slet ingen form for respekt for din egen krop, liv og lemmer?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Eftersom det skete efter de ægztaci piller røg ind, skyder jeg på det er dem, men dårlig søvn og dårlig behandlig af kroppen gør måske også sit, husk den ikke holder til hvad som helst.

Håber du kommer helt over det og selvfølgelig aldrig indtager de ægztaci piller igen :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Altså umiddelbart ser jeg ikke lige pointen med denne tråd. Det er selvfølgelig iorden, at du har noget du gerne vil ud med, enten for at høre andres oplevelser, eller egentligt bare for at skrive det ned. Dog er der vel ingen der er i tvivl om det der er sket skyldes manglende respekt for stoffer.

Men vil godt lige sætte et par ting på plads for dig. Hvis du vil se syner, så lad være med at bruge MDMA til det. Hallu'er er tegn på overdosering af MDMA, så næste gang dig og drengene vil se farver osv, så overvej et 2-cx præparat foreksempel, som er beregnet til det, hvis man kan kalde dét det. Lad endelig også være med at sniffe piller, da det er ulækkert at sniffe bindemidler.
Forresten så er MDMA og amfetamin ikke ligefrem en sund kombination.
Du kunne lige så godt få det hele med, det er jo kun ting der gavner dig at vide. :)

Godt at du får drukket noget vand, pas nu på at det ikke er det, som du overdoserer dødeligt på. :lol:

God bedring herfra håber det er nogle ting du vil tage op til overvejelse en anden gang.

Senest rettet af kemal 08 apr 2008 23:32, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Pas nu på din krop FFS!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Det er da klart at du får det sådan efter at have fucket din krop op over en hel weekend! Og blandingen af speed og ecstasy er nok en af grundene til at du stadig ikke er på toppen. Jeg har én gang prøvet at blande de to ting og det var 4 piller og 1g indtaget over ca 5 timer. Der følte jeg mig tom i hovedet i 4 dage efter, hvilket var ret ubehageligt.

Pas på dig selv en anden gang, kroppen er desværre ikke en maskine der kan køre i døgndrift uden at bryde sammen

Titel:
Junior medlem

Jeg gjorde det samme for 8 måneder siden. Jeg er stadig ikke på toppen - håber du har fået dig en lærestreg!

Hold dig fra stoffer i lang lang tid.

Titel:
Junior medlem

Desuden - det du oplever er med 99% sikkerhed angst.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ecstasy + amfetamin er blevet frarådet på det kraftigste i årevis herinde, og jeg har utroligt svært ved at læse resten af posten færdig med fuld opmærksomhed, når jeg allerede få linier inde i en post ser sådan noget.

Amf + Ecstasy piller + Cult (endnu en stimulant). Jamen det er jo hovedløst. Men hvad kværulerer jeg over. Du ligger som du har redt, og du er en udmærket advarsel til andre. Universet kan vel så at sige siges at være i balance trods alt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Har selv indtaget ting i samme størrelsesorden, og samme combos da jeg var yngre og idiot, og har faktisk haft en tur nogenlunde som den du beskriver der.

Håber du tager ved lære af det, men behøver vel ikke fortælle dig hvad du gjorde galt?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Øeh.... jeg vil nu skyde på det, primært er overophedning og sekundært en hel weekend på stoffer.

Personligt har jeg selv oplevet jeg og mange andre, køre en hel uge på knark og selvfølgelig mad osv.

Så snart der bliver for varmt, så får vi det megaringe.... jeg bliver svimmel, jeg får kvalme, jeg får lyn i kroppen.... Mon det kan have noget at gøre med, at MDMA i kombination med AMfetamin, bliver rigtig rigtig neurotoksisk, ved overophedning og amfetamin er med til at opvarme din krop.....

En anden ting... Lad dog være med at brænde sådan af, ikke kun for dine skyld, men for dine omgivelser..... Det ikke sjovt at følge en kammerat ud i en ambulance fordi han kaster blod op og er i en tilstand der minder mest om delerium, men hans lever og nyrer var også ved at stå helt af, det var på amf+alkohol+kiks i et lille varmt lokale.
Hvis du kan leve med at følge en ven på skadestuen, kan du så leve med at komme til en vens "put-i-hul-fest"? Eller vil du selv være æresgæsten?

Har gjort det du har gjort rigtig mange gange da jeg var yngre og jeg var heldig...... Har kun fået en røvfuld HPPD ud af det.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Amf + Ecstasy piller + Cult (endnu en stimulant).

Lidt flueknepperi, men alkohol er da en despressant. Du tænker måske på koffein indholdet i drikken og dermed betegner den som en stimulant?
Det er cult shakers vi snakker om ikke? Ikke de almindelige energidrik vel?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Dengang hvor jeg 2 selvmords mængder af kiks (mindst omkring 20) når man skulle gi den gas.. oplevede jeg også de der "lyn" gennem kroppen nogle gange.. somregel 5-10 timere efter man havde intaget dem.. TIlsidst endte jeg også på intensiv hvor jeg lå 7 dage.. Man skal bare holde sig væk fra det, da det kan indeholde alt mellem himmel og jord og amf samtidig...ja .. Godt at høre du slap godt fra det ihvertfald.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Puu det lyder satme godt nok skræmmende alt det der.. Kæft jeg har været heldig det ikke er sket for mig den gang jeg kørte i de ligeså hårde tider..

Medlem

Tak for alle svarene.
I denne weekend, sad vennerne igen og tog. Ham den samme. Ja dum som han var, havde taget igen.

Denne gang lå jeg mærke til hvor meget vand han drak. Han drak i store mængder. Liters i timen.

Han fik det dårligt, og jeg sagde.. Prøv og stoppe med at drikke vand. Det gjorde han så. Han fik det godt igen.

Så jeg tror det er en vandforgiftning jeg har været tæt på at få. Om det er muligt at få det uden kombinationerne ved jeg så selvfølgelig ikke.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Extreme skrev:
Så jeg tror det er en vandforgiftning jeg har været tæt på at få.

Det mener du ikke seriøst, vel. Man får ikke hjertebanken og panikanfald af for meget vand, så den tanke kan du godt slå ud af hovedet. Du skal bare lade være med at tage adskillige piller extacy + andre stimulanser på en aften og heller ikke over en hel weekend.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Halugenlampe skrev:
Det mener du ikke seriøst, vel. Man får ikke hjertebanken og panikanfald af for meget vand, så den tanke kan du godt slå ud af hovedet. Du skal bare lade være med at tage adskillige piller extacy + andre stimulanser på en aften og heller ikke over en hel weekend.

Jo det gør man! Læs her:
http://www.forbrug.dk/erdetfarligt/nyhe ... -maengder/

Det er fint nok hallugenlampe, at du vil advare trådstarter mod at tage amf og kiks i uhellige mængder, men derfor skal du ikke bare skubbe andre facts ind under bordet.
Problemet med vandforurening på MDMA kan evt. løses, hvis man sørger for at drikke vand med en saltopløsning i (på apoteket hedder det vist "elektrolyt" og er salte som blandes op med vand).

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Fanny skrev:
Halugenlampe skrev:

Jo det gør man! Læs her:
http://www.forbrug.dk/erdetfarligt/nyhe ... -maengder/

Det er fint nok hallugenlampe, at du vil advare trådstarter mod at tage amf og kiks i uhellige mængder, men derfor skal du ikke bare skubbe andre facts ind under bordet.
Problemet med vandforurening på MDMA kan evt. løses, hvis man sørger for at drikke vand med en saltopløsning i (på apoteket hedder det vist "elektrolyt" og er salte som blandes op med vand).

Hilsen Fanny

Come on Fanny. Så du tror også det er en vandforgiftning han har fået? Selvfølgelig er der noget om det du henviser til, men du får altså ikke panikangst og stød igennem kroppen, ej heller tror jeg du ville ende med at ligge på en hospitalsseng og græde og tro at man skal dø.. Tror også det er det Halugenlampe tænker på, at selvfølgelig skal han slå den tanke ud af hovedet, da han bliver nød til at indse at det var hans overforbrug der bragte ham i den situation, og ikke at han havde drukket for meget vand.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
MethylOle skrev:
Come on Fanny. Så du tror også det er en vandforgiftning han har fået? Selvfølgelig er der noget om det du henviser til, men du får altså ikke panikangst og stød igennem kroppen, ej heller tror jeg du ville ende med at ligge på en hospitalsseng og græde og tro at man skal dø.. Tror også det er det Halugenlampe tænker på, at selvfølgelig skal han slå den tanke ud af hovedet, da han bliver nød til at indse at det var hans overforbrug der bragte ham i den situation, og ikke at han havde drukket for meget vand.

Jeg mener selvfølgelig ikke at det kun var en vandforgiftning han fik, men at den godt kan spille ind, behøver man ikke at benægte, bare for at han skal forstå alvoren i den farlige kombination han var ude i.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]