Fredagen starter stille og roligt ud. Jeg sover dejligt længe, og en ven ringer kl 12 om middagen, og fortæller, at jeg altså lige skal prøve noget amf, så vi kan finde ud af, om vi skal købe mere af det.
Jeg prøver så en streg, og den er rigtig god. Vi aftaler med ham, at købe 15 gram, og 40 blå damer.
Da klokken nærmer sig aftenen, får vi det hentet. Vi får taget en streg mere, og jeg er oppe og køre igen.
Et par timer senere, sidder vi så hjemme ved en ven, og vi begynder og spise nogle blå damer. Jeg får spist 4-5 blå damer, og taget en streg mere. Udover det, får jeg drukket en masse vand, og spist lidt, men kun sovet en time eller to.
Dagen er så lørdag. Jeg får drukket en protein drik, og spist lidt, og drukket noget vand. Klokken begynder og nærme sig aften. Jeg kører stadig på amf, men begynder at nærme sig tiden, hvor en ny skal tages. Mig og en ven får købt 4 store cult, da så ville være lidt mere festligt for de andre.
Klokken er ca 20:00, og jeg går ud for at nuppe en stor streg mere. Der sker ikke så meget mere til den fest. Vi får drukket en 2 store cult hver, og drukket noget vand.
Da vi så kører derfra, kører vi hjem til en ven. Vi får taget omkring 6 streger hver der, og det hele er bare pisse fedt. Vand bliver stadig drukket i store mængder. Nu er tiden så inde til, at vi vil begynde og se syner. En blå dame bliver most, og vi sniffer en halv, og sluger en halv.
Kort tid efter, begynder min ven at få det dårligt. Han hiver efter vejret, og ser dårlig ud, og har fået kvalme. Han er svimmel, og han er ved at besvime et par gange. Det giver mig virkelig dårlige nerver, og kort tid efter, begynder jeg selv og få det sådan. Jeg får trykken i brystet, og begynder selv og blive lidt panisk. Da vi har fået sat ham af, bliver det værre og værre med mig. Jeg går mere og mere i panik. Jeg hiver mere og mere efter vejret, selvom jeg får spist en masse, og drukket.
Vi bliver enige om jeg skal over og tjekkes på sygehuset. Da vi er kommet derover, får vi afvide, jeg først kan blive tjekket en halv anden time senere. Det får mig til at blive panisk. Jeg går rundt om mig selv, og pulsen stiger og stiger. Jeg begynder at få "lyn-nedslag" i kroppen, og bliver pisse bange, da jeg aldrig har følt sådanne "lyn-nedslag".. Bliver ere og mere panisk, og de bliver kraftigere. PÅ et tidspunkt sker det med 2-3 rap efter hianden, og min ven prøver at få mig ned, men jeg står bare grædende forvirrende, og spørger om jeg skal dø nu.
Jeg bliver smidt på en briks, hvor de prøver at få mig til ro. Jeg tror stadig jeg skal dø. Mit bryst er mega varmt, og de lyn kommer stadig i mellem.
Jeg får så noget beroligende, og det hele går langtsomt bedre. Jeg ligger så en 10-12 timer til observation, hvor min pupiller så igen har fået en bedre størrelse. Jeg tager hjem, men om aftenen er den gal igen. Jeg bliver meget blæst, og mine ben er ved at forsvinde under mig. Jeg går lidt i panik igen, men tænker, at jeg bare skal holde mig i ro. Jeg fylder maven op med alt mulig mad og drikkelse, og prøver at sove. Det hjælper lidt, og om morgenen har jeg det noget bedre, men stadig med meget tør mund, og varme i brystet.
Det er nu 4 dage siden, og jeg er stadig ikke på toppen. Føler stadig lidt trykken i brystet, og tør i munden. Jeg gad virkelig godt vide, hvad det var, der var ved at ske med mig. Fordi noget var på færde, og tror virkelig det var tæt på, min krop stod af.
Bare lige en beretning på en weekend, der nemt kunne have gået galt :/
|