fingrer skrev:
jeg syns 10 dage er virker som meeget lang tid, i må da ha sovet lidt - bare lidt? Og vildt at amfetamin fik dig til at sove

Det var også meget lang tid og også udover hvad vi havde planlagt, troede faktisk kun at vi ville kunne holde 4-5 dage, da vi før har taget 3-4 dage uden søvn, men som sagt så løb det løbst med store konsekvenser.
Tror at havde vi fået blot den mindste søvn så var det ikke gået så galt, men problemet var at efter 5 dage var der ingen af os der kunne sove eller ville det når det kom til stykket. På det tidspunkt var vores forstand stået af og vi lavede ikke en fornuftig redegørelse for hvad vi rent faktis havde brug for. Vi syntes bare det var sjovt, det der skete med os, mest med synerne og vi fik bare lyst til at se hvor meget ens hjerne fuckede op af søvnløshed. meget dårlig beslutning
Jeg tror at amfetaminen fik mig op på et normalt søvningt sted så at søvn var muligt. At jeg var det man kan kalde overtræt (forstærket et par gange).
Jeg tror det er det samme som sker hvis man tager amf 2-3 dage ud i et uden søvn. Samme sted man kommer når amfen sådan set er ude af kroppen og man hænger i de der tømmermænd. Dem har jeg undgået på samme måde, bare med en lille streg istedenfor og bare kunne sove mig fra det hele. hvis jeg ikke gjorte det fik jeg den ledeste nedtur efter sådan en omgang, med selvmordtanker og det mørkeste og dybeste hul jeg kom i.