Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

10 dage uden søvn bellaDonna atropa ? -.-

MEGATRON

haha det var lidt af en røver bellaDonna atropa ;)

Dedikeret medlem

Meget interessant historie. Tak for den, Bella.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
...............

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 16:42, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

....................

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 16:42, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

dopamin skrev:
haha det var lidt af en røver bellaDonna atropa ;)

Hahahaha! :lol:
Topkarakter for den flotte og frække udførelse! :D

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Interessant eksperiment BellaDonna! Jeg ser ingen grund til at betvivle dine ord; jeg tror sagtens det kan være selvforstærkende at bringe sig i den situation.
Det er interessant at du skriver:
bellaDonna atropa skrev:
På 10. dagen sad jeg bare, min krop kunne ikke mere, men min hjerne kørte stadi derudad. Jeg var ved at blive desperat. Jeg kunne ikke forstå hvad folk sagde og min dømmekraft var intet sted at finde. Jeg fandt en gammel pose med amfetamin jeg havde i fryserne og tog en ordenlig streg, gik ind i seng og sov som en baby.

-Måske amfetaminen gav dig nok overskud til at få styr på dine tanker, så du kunne give slip og få sovet? Jeg tænker at det må være lidt den samme grund at man giver stimulanser til ADHD-personer.

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem

Fanny skrev:

-Måske amfetaminen gav dig nok overskud til at få styr på dine tanker, så du kunne give slip og få sovet? Jeg tænker at det må være lidt den samme grund at man giver stimulanser til ADHD-personer.

Hilsen Fanny

Det er lidt den teori jeg selv har. Jeg har sidenhen erfaret at hvis man får sovemedicin og ikke lægger sig til at sove på det, så virker det omvendt. Jeg har flere gange brugt amfen til at sove på. Efter den tur opdagede jeg et lille fif som jeg har brugt sidenhen til at dovne amfture på. Jeg gemte altid en ministreg, så når festen var slut og det begynder at blive træls, tog jeg den sidste streg og sov 20 timer og vågnede op uden tømmermænd. Skal lige sigest at dengang varede amfture 3-4 dage, rører det ikke længere, det endte med at blive for meget og var en af de stoffer jeg havd svært at takke nej til når jeg først havde taget en streg.

Har mødt folk som ikke syntes amf var så spænnende fordi de ikke syntes det virkede, en i steden gjorte dem søvnige eller sløve.

Men jeg tror at alle har prøvet at blive overtrætte på et tidspunk og ikke kunne sove, men i steden føler en forhøjning af ens tankevirsksonhed og evt. også forhøjet energi. Mener at have læst et sted at det er der damp-folk befinder sig hele tiden og det er derfor man fylder dem med ritalin, som er et speed- produkt. Det gearer dem ned på normalt nevu.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Jeg kan nikke genkendende til bellaDonna atropa beskrivelse af hvordan virkeligheden forsvinder til fordel for vrangforestillingerne ved stoffri søvnløshed.
Det minder meget om min lille oplevelse her i vinters hvor jeg tog afsked med Benzoerne - Manglen på søvn udløste nogle temmelige fantasifulde tanke spind som kontinuerligt fjernede sig mere og mere fra livet udenfor mit hovede.

Eks. jeg brugte et par døgn på at lede efter et lille spøgelse og grundig som jeg var ledte jeg i samtlige af mine virkeligheder. Mit hovede blev for at sige det på politisk "ransaget" og "krydsforhørt".. Jeg var tilmed ude på en længere løbetur i strømpesokker fordi jeg havde en aftale med det lille lorte spøgelse.
Da jeg endeligt fandt spøgelset kom chokket: Det var et falsk spøgelse og det kunne ikke tale, men lod som om. Heromkring sad min krop fast i ja jeg vil kalde det en stilling som jeg ikke kunne komme ud af pga de ydre fysiske rammer som hjerne forestillede sig ikke var forenelige med nogen bevægelse ud over nogen helt små faste bevægelser.

En anden ting som jeg kan støtte BA i er den omvendte virkningen af downers - både når man holder sig vågen og finder energi i noget som burde tage energi, men også i forbindelse med en lang periode uden søvn.
Jeg aner ikke hvor mange døgn jeg ikke sov, halv mange. Ægteparret som jeg gæstede gjorde alt hvad der stod i deres magt for at hjælp mig, og jeg afprøvede lidt af hvert for at klare mig igennem.
Jeg fik mega skrald på af ketamin - stod på hovede og lavede tai chi kunfu - trænede skyggeboksning - og det er midt i fase hvor jeg var mildt sagt møg doven.

Stavefejl blir senere.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Tag til lægen og tag en pis prøve. Enten er hun blevet dopet ellers er hun bare en forvirret pige ligsom alle andre chicks. Ens psyke er altafgørende. Ellers ville der ikke være nogen der troede på gud vel? folk der bliver syge er folk der tror de bliver syge. Derfor er det vigtigt at få tingene på det rene så man kan se hvor fejlen lægger. Så vil det uanset hvad være lettere at komme over oplevelsen

8)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det lyder mildest talt som en vild oplevelse du der har haft Badblindboy! Jeg kunne ikke lade være med at grine højt over din historie om spøgelset, selvom det er en noget uhyggelig historie, at man kan komme så langt ud. Jeg forstod ikke helt slutningen på historien.

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Fanny skrev:

adhd kan bl.a skyldes for lille blodgennemstrømning i hjernen(eller områder af hjernen) som kan gøre at energi/impuls regulerings mekanismerne svækkes. Som jeg har forstået det øger amfetamin blodgennemstrømningen og der kommer styr på impulserne... jeg ved ikke hvad der ville ske hvis de tog en hel bane(?).

jeg syns 10 dage er virker som meeget lang tid, i må da ha sovet lidt - bare lidt? Og vildt at amfetamin fik dig til at sove :shock:

Titel: Re: Fanny
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Tja det kan jeg egentlig godt forstå nu jeg ser ppå den igen. I slutningen af spøgerlses jagten begyndte der og opstå endnu en sideløbende vrangforstilling, hvor jeg sad i et eller andet kan ikke beskrive det helt men lidt ligesom en taske hvor jeg kunne kigge ud fra, men jeg kunne ikke rigtigt bevæge mig, hvilket må have set meget sjovt ud, hvis ikke det var for situationen.
Kort sagt havde jeg en siddestilling som jeg ikke kunne forlade heller ikke hvis jeg ville - det fandt jeg ud af da der var mad.. Træls :cry:
Jeg husker ikke hvordan jeg slap fri af "den usynelige taske" og måske er jeg i den endnu - og jeg har bare lært og gå med den på. 8)

Dedikeret medlem

fingrer skrev:

jeg syns 10 dage er virker som meeget lang tid, i må da ha sovet lidt - bare lidt? Og vildt at amfetamin fik dig til at sove :shock:

Det var også meget lang tid og også udover hvad vi havde planlagt, troede faktisk kun at vi ville kunne holde 4-5 dage, da vi før har taget 3-4 dage uden søvn, men som sagt så løb det løbst med store konsekvenser.
Tror at havde vi fået blot den mindste søvn så var det ikke gået så galt, men problemet var at efter 5 dage var der ingen af os der kunne sove eller ville det når det kom til stykket. På det tidspunkt var vores forstand stået af og vi lavede ikke en fornuftig redegørelse for hvad vi rent faktis havde brug for. Vi syntes bare det var sjovt, det der skete med os, mest med synerne og vi fik bare lyst til at se hvor meget ens hjerne fuckede op af søvnløshed. meget dårlig beslutning :oops:
Jeg tror at amfetaminen fik mig op på et normalt søvningt sted så at søvn var muligt. At jeg var det man kan kalde overtræt (forstærket et par gange).
Jeg tror det er det samme som sker hvis man tager amf 2-3 dage ud i et uden søvn. Samme sted man kommer når amfen sådan set er ude af kroppen og man hænger i de der tømmermænd. Dem har jeg undgået på samme måde, bare med en lille streg istedenfor og bare kunne sove mig fra det hele. hvis jeg ikke gjorte det fik jeg den ledeste nedtur efter sådan en omgang, med selvmordtanker og det mørkeste og dybeste hul jeg kom i.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]