Arius skrev:
Han kunne så også bare hakke det ud og så dele det op i 2 lige store bunker, så ved han at der er ca 0,5 g i hver bunke og så dele den ene bunke op i 5 lige store portioner, så vil der ca være 100 mg i hver.
Eyeballing (opdeling uden vægt vha. "øjemål")Som allerede sagt: Det bliver meget upræcist.
Det er ret svært at dele noget op i 5 lige store bunker.
Hvis du endelig SKAL eyeballe, så:
1) del det op i 2 lige store bunker - hvis du har fået et helt gram er der nu 500 mg i hver
2) del hver af disse bunker op i 2 lige store bunker - du har nu 4 bunker med 250 mg i hver
3) del hver af bunkerne op i 2 lige store bunker - du har nu 8 bunker med (CIRKA) 125 mg i hver.
Så kan du fjerne lidt fra bunkerne med 125 efter behov.
MENJeg vil på det allerkraftigste råde dig til at få det målt op på en præcis digital-vægt.
dosis/effekt-kurven for MDMA er meget stejl, og bare 10-20 mg kan gøre en meget stor forskel.
Specielt når det er første gang synes jeg du skal tage en præcis dosis.
Og jeg vil kraftigt råde dig til at tage 100 mg.
Hellere vente lidt med at tage det og så få en god oplevelse end at risikere sit helbred og/eller sin psyke.
Oral vs. NasalJeg vil på det kraftigste anbefale dig at indtage det oralt. Virkningen ved oral indtagelse plejer at være intens nok - specielt for førstegangs-brugere.
Og MDMA varer (DESVÆRRE) relativt kort tid - 3-5 timer. Så jeg ser ingen grund til at forkorte virkningstiden yderligere.
KapslerGelatine-kapsler kan købes i de fleste helsekost-forretninger - og så slipper du tit for at der er døde dyr i.
Ellers kan de bestilles over en masse web-shops - prøv at google...
Et sidste tip: Jeg er begyndt at knuse krystallerne før jeg kommer dem i gelatine-kapsler.
Har en idé om at man så optager stoffet hurtigere og måske endda mere effektivt end hvis det er i store krystaller.
Men hæng mig ikke op på det - det er der sikkert folk herinde der ved meget mere om end mig.