Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej nu har jeg lige købt 1g rent krystal MDMA
og jeg ved ikke lige helt hvordan jeg måler
det op eller om jeg skal sniffe eller intage det
oralt. Hvis oralt hvordan ville i så anbefale det?
og er det muligt at dosere uden en vægt?

på forhånd tak :D

Medlem

Keta-Smølfen skrev:
Vil andbefale og indtage det oralt, er klart den fedesete virkkning man opnår på den måde IMO.

har jeg også hørt men hvordan kan jeg gøre det har ikke nogen kapsler kan man købe dem nogen steder
eller har du et andet tip til hvordan det kan gøres? det må også godt være en lidt nem løsning efter som
jeg regner med at intage det til en festival :wink:

Medlem

Keta-Smølfen skrev:
Bare op i lidt vand, rør rundt og drik. Ellers slug det direkte bare

okay tak havde selv tænkt på det med vand men vidste sgu ike helt om det ville virke.
men tak for de gode råd tror jeg ved hvad jeg skal gøre nu.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Du kan jo også høre din dealer om han gider veje det op til dig? :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Plejer at lave en bombe ud af toiletpapir :) .
Vil anbefale dig at købe en vægt kan skaffes for lidt over en 100 mand på Ebay

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil på det kraftigste anbefale dig at få det vejet op.

Et stofs virkning(er) og bivirkning(er) afhænger i meget høj grad af doseringen og særligt når det er din første gang er det vigtigt at vide at man ikke tager for meget!

køb dig en vægt, de kan findes ret billigt på Ebay som anbefalet tideligere.

Hvis du er helt sikker på at der er præcist et gram i alt kan du opløse dit gram i 100ml vand og så med en plasticsprøjte fra apoteket afveje 10ml = 100mg MDMA som burde være en udemærket startdose.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Han kunne så også bare hakke det ud og så dele det op i 2 lige store bunker, så ved han at der er ca 0,5 g i hver bunke og så dele den ene bunke op i 5 lige store portioner, så vil der ca være 100 mg i hver.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arius skrev:
Han kunne så også bare hakke det ud og så dele det op i 2 lige store bunker, så ved han at der er ca 0,5 g i hver bunke og så dele den ene bunke op i 5 lige store portioner, så vil der ca være 100 mg i hver.

Nej. Det er alt for upræcist, som andre siger. Drop de dårlige råd.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Arius skrev:

Fantastisk man beder én om at fjerne sit dårlige råd og pop dukker den næste op med det samme... :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er det et dårligt råd at blande det op i vand? har jeg da gjort flere gange uden problemer :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Electric skrev:
Er det et dårligt råd at blande det op i vand? har jeg da gjort flere gange uden problemer :)

Nej, men at eyeballe er. :P

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Arius skrev:

Eyeballing (opdeling uden vægt vha. "øjemål")

Som allerede sagt: Det bliver meget upræcist.

Det er ret svært at dele noget op i 5 lige store bunker.

Hvis du endelig SKAL eyeballe, så:
1) del det op i 2 lige store bunker - hvis du har fået et helt gram er der nu 500 mg i hver
2) del hver af disse bunker op i 2 lige store bunker - du har nu 4 bunker med 250 mg i hver
3) del hver af bunkerne op i 2 lige store bunker - du har nu 8 bunker med (CIRKA) 125 mg i hver.

Så kan du fjerne lidt fra bunkerne med 125 efter behov.

MEN
Jeg vil på det allerkraftigste råde dig til at få det målt op på en præcis digital-vægt.

dosis/effekt-kurven for MDMA er meget stejl, og bare 10-20 mg kan gøre en meget stor forskel.
Specielt når det er første gang synes jeg du skal tage en præcis dosis.

Og jeg vil kraftigt råde dig til at tage 100 mg.

Hellere vente lidt med at tage det og så få en god oplevelse end at risikere sit helbred og/eller sin psyke.

Oral vs. Nasal
Jeg vil på det kraftigste anbefale dig at indtage det oralt. Virkningen ved oral indtagelse plejer at være intens nok - specielt for førstegangs-brugere.

Og MDMA varer (DESVÆRRE) relativt kort tid - 3-5 timer. Så jeg ser ingen grund til at forkorte virkningstiden yderligere.

Kapsler
Gelatine-kapsler kan købes i de fleste helsekost-forretninger - og så slipper du tit for at der er døde dyr i.
Ellers kan de bestilles over en masse web-shops - prøv at google...

Et sidste tip: Jeg er begyndt at knuse krystallerne før jeg kommer dem i gelatine-kapsler.
Har en idé om at man så optager stoffet hurtigere og måske endda mere effektivt end hvis det er i store krystaller.
Men hæng mig ikke op på det - det er der sikkert folk herinde der ved meget mere om end mig.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Zarathustra skrev:
Arius skrev:

Eyeballing (opdeling uden vægt vha. "øjemål")

Som allerede sagt: Det bliver meget upræcist.

Det er ret svært at dele noget op i 5 lige store bunker.

Hvis du endelig SKAL eyeballe, så:
1) del det op i 2 lige store bunker - hvis du har fået et helt gram er der nu 500 mg i hver
2) del hver af disse bunker op i 2 lige store bunker - du har nu 4 bunker med 250 mg i hver
3) del hver af bunkerne op i 2 lige store bunker - du har nu 8 bunker med (CIRKA) 125 mg i hver.

Så kan du fjerne lidt fra bunkerne med 125 efter behov.

MEN
Jeg vil på det allerkraftigste råde dig til at få det målt op på en præcis digital-vægt.

dosis/effekt-kurven for MDMA er meget stejl, og bare 10-20 mg kan gøre en meget stor forskel.
Specielt når det er første gang synes jeg du skal tage en præcis dosis.

Og jeg vil kraftigt råde dig til at tage 100 mg.

Hellere vente lidt med at tage det og så få en god oplevelse end at risikere sit helbred og/eller sin psyke.

Oral vs. Nasal
Jeg vil på det kraftigste anbefale dig at indtage det oralt. Virkningen ved oral indtagelse plejer at være intens nok - specielt for førstegangs-brugere.

Og MDMA varer (DESVÆRRE) relativt kort tid - 3-5 timer. Så jeg ser ingen grund til at forkorte virkningstiden yderligere.

Kapsler
Gelatine-kapsler kan købes i de fleste helsekost-forretninger - og så slipper du tit for at der er døde dyr i.
Ellers kan de bestilles over en masse web-shops - prøv at google...

Et sidste tip: Jeg er begyndt at knuse krystallerne før jeg kommer dem i gelatine-kapsler.
Har en idé om at man så optager stoffet hurtigere og måske endda mere effektivt end hvis det er i store krystaller.
Men hæng mig ikke op på det - det er der sikkert folk herinde der ved meget mere om end mig.

Okay så eyeballing er iorden, bare der ca er 125mg i hver bunke og ikke 100mg sorry :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Pas på med eyeball. Mit råd vil være at indtage MDMA oralt, da det gør lidt ondt at sniffe.

IMO er MDMA også bedre oralt, og det er bedre HR at indtage det oralt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]