GangsterMark skrev:
Grusom skrev:
Flimmer har vist gjort det en del... Han sammenlignede det vist med en mindre "stenet" skunk-rus...
Mvh,
Gargarin
Cool, jeg prøver det også her en af dagene og så smider jeg lige en lille "rapport" ind her i tråden. Du må også meget gerne fortælle om det mix du nævnte længere oppe når du får det i piben

Ja, hvis du vel og mærke ryger en lille bitte smule af bladet fra planten - Datura og andre natskygger er yderst kraftige og giftige, giver dig en slags delerium..
Syntes det er ret farligt at folk bare nævner planter i flæng, for trådstarter hopper åbenbart lige i uden at have hovedet skruet på - lad være med at komme med opfordrende svar!
GangsterMark - jeg syntes du skal sætte dig gevaldigt godt ind i hvad du begiver dig ud i!!!!!! Datura er bestemt ikke til at spøge med, og det tager røven på dig hvis du bare kan overtales, ved at der er en random gut der på nettet sammenligner det med en stenet-skunkrus, VÅGN OP, hvis Datura virkelig mindede om cannabis/skunk, så ville du vide det + det ville være meget mere udbredt end det er, det er jo ikke en sjælden plante!
Jeg mener dette på den bedste måde!
Syntes du skulle læse og studere de planter du selv finder frem til, og syntes ku være spændende - ikke bare lade folk komme med random plantenavne fordi du er for doven til at gøre dig selv og dit sind en den tjeneste at sætte dig ind i sagerne! Derefter kan du spørge til folks erfaringer...
Planteverdenen er ikke lutter lagkager, Datura kan forresten være ret så dødelig og trippet skulle bestemt ikke være en dans på roser... LÆS!

Håber du forstår hvad jeg mener og ikke tager dette ilde op...