Nogle råd til næste trip? Tag under rigtige set&setting og lad stoffet komme til dig.
Fjernsyn, film og des lige er no-go for mig på LSA, totalt uninteressant og meget forvirrende at se på. Drop fjernsynet og tag i stedet ind i dig selv uden musik og film, alene eller sammen med en ven. Der skal være roligt, trygt og stille IMO, ja alt hvad du kan læse om om set&setting
At tage udenfor og specielt offentlige steder er IMO en dårlig ide første gang, SPECIELT under come-up på LSA hvor kvalme kan få en til at knække sig bare af en svag lugt af et eller andet. Stress og des lige virker også meget stærkere
Citat:
til det, men tror ir ikke man forstår det før man har stået i det, medmindre man har en fantasi der er i stand til at forestille sig det, hvilket jeg tror ingen har. Troede det kunne sammenlignes med MDMA cmoedown, plus lidt mere visuals og tankespind, men haha nej. Det kunne det ikke.
Tjaaa... Psykedelika er ikke legetøj, endnu en gang

Man mærker først
rigtig smerten når man brænder huden af til knoglerne..
Men godt du kom nogenlunde godt fra det, LSA og psykedelika i det hele taget er ikke bare en rus og lidt farver.
Jeg ønsker dig godt trip hvis du forsøger dig igen, men pas lige mere på og vær forsigtig med hvad du laver. Noget musik kan også hyle en helt ud af den, forsøg først med så få sansepåvirkninger indtil din hjerne har lært at opfatte disse nye indtryk som virker meget kraftige