Ja, det kunne lyde som "the nod".
Jeg har før oplevet at få en kratom induceret drømmetilstand, men da var det fysiske ting, og tanker som kunne "huskes".. dette var intet logisk eller fysisk.
Jeg gentog et valiumforsøg, sammen med en kammerat. Tog 30mg, og var helt afslappet og behagelig. Havde ingen bekymringer, og alt kørte- indtil (da da da daaaam) jeg tog en øl.
Så var jeg fuld. Meget fuld. Men ikke på en ubehagelig måde.
Psykisk var jeg mere klar end i en normal brændert, men fysisk stavrede jeg rundt.
Hvis de andre havde været fulde ville dette have været perfekt. Desværre tog jeg pillerne for at løsne op og slappe af, ikke blæse. De andre var praktisk taget ædru
Så kan jeg lære det.
Nu skal jeg til at passe på. Tog mig selv i at ægre mig over igår, og overvejede at tage en valium til at slappe af på (de fjerner ganske enkelt mine negative følelser). Kan forestille mig at dette er den luskede vej ind i et misbrug.
Jeg har allerede underbevidst planlagt at tage et par stykker og en joint iaften.
Vil dog ikke gøre det. Hvis jeg ikke kan holde fingrene fra dem i den næste uge eller to, så hælder jeg dem i lukommet! Vil ganske enkelt ikke risikere noget, når der er tale om et stof som valium.
Grunden til at jeg købte dem var primært som tripkillers, og fordi jeg lider af periodisk søvnbesvær. Samtidig er de ideelle til en hyggeaften i ny og næ. Hvis jeg er for svag til dette, så er jeg for svag til den slags narko.