Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det lyder da ganske meget som "the land of nod".....

Medlem

Geografisk sted: ja
Ja, det kunne lyde som "the nod".

Jeg har før oplevet at få en kratom induceret drømmetilstand, men da var det fysiske ting, og tanker som kunne "huskes".. dette var intet logisk eller fysisk.

Jeg gentog et valiumforsøg, sammen med en kammerat. Tog 30mg, og var helt afslappet og behagelig. Havde ingen bekymringer, og alt kørte- indtil (da da da daaaam) jeg tog en øl.
Så var jeg fuld. Meget fuld. Men ikke på en ubehagelig måde.
Psykisk var jeg mere klar end i en normal brændert, men fysisk stavrede jeg rundt.
Hvis de andre havde været fulde ville dette have været perfekt. Desværre tog jeg pillerne for at løsne op og slappe af, ikke blæse. De andre var praktisk taget ædru :lol:
Så kan jeg lære det.

Nu skal jeg til at passe på. Tog mig selv i at ægre mig over igår, og overvejede at tage en valium til at slappe af på (de fjerner ganske enkelt mine negative følelser). Kan forestille mig at dette er den luskede vej ind i et misbrug.
Jeg har allerede underbevidst planlagt at tage et par stykker og en joint iaften.
Vil dog ikke gøre det. Hvis jeg ikke kan holde fingrene fra dem i den næste uge eller to, så hælder jeg dem i lukommet! Vil ganske enkelt ikke risikere noget, når der er tale om et stof som valium.

Grunden til at jeg købte dem var primært som tripkillers, og fordi jeg lider af periodisk søvnbesvær. Samtidig er de ideelle til en hyggeaften i ny og næ. Hvis jeg er for svag til dette, så er jeg for svag til den slags narko.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Funky fungus skrev:
Tak for svaret. Troede jeg var blevet røvrendt. Har før læst artikler i aviserne om online pharmacies som sælger piller af kalk osv. inkl. mine valium smagte en anelse sødt, med et snært af neglelakssmag (hvis i ved hvad jeg mener.).

mvh.

Det lyder som Valium.De er nemlig lidt søde lige når du får dem i munden,og blive så en smule bitre.

Medlem

Geografisk sted: Far Away
Lige et siddespørgsmål: Jeg har erhvervet mig nogen piller som angiveligt skulle være valium. Men de er bare blå med delekærv, der står ikke "Roche 10mg" eller noget andet? Burde disse være gode nok?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Canax skrev:
Lige et siddespørgsmål: Jeg har erhvervet mig nogen piller som angiveligt skulle være valium. Men de er bare blå med delekærv, der står ikke "Roche 10mg" eller noget andet? Burde disse være gode nok?

Ja, Valium 10mg.

Medlem

Geografisk sted: Far Away
Perfekt Kemal... Jeg takker og bukker=)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
jeg syntes det lyder som Place-bo effekt ??

Medlem

Geografisk sted: ..
heaven skrev:
jeg syntes det lyder som Place-bo effekt ??

Hvorfor?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
place-bo effekten kan virkelig snyde meget har prøvet at snyde flere af mine venner hvor de blev pisse skæve og de ryger normalt også havde jeg tager nogle hamp blade blandet med tobak woila

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Budha skrev:
place-bo effekten kan virkelig snyde meget har prøvet at snyde flere af mine venner hvor de blev pisse skæve og de ryger normalt også havde jeg tager nogle hamp blade blandet med tobak woila

Lyder dog ikke til at dine venner ryger normalt, hvis de ikke man smage/mærke forskel på hampblade og topskud.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]