Misse" skrev:
negerleif skrev:
Start med at snif en kvart, og så kan du altid redosere, det er træls at tage en ½ hvis det er for meget og du ikke får en god oplevelse med dem. det er stærke sager, så pas på
Nu har jeg jo så været igang med dem et par gange.
Den første dag to jeg 12 stk. Og jeg endte os med at kokse på dem.
-Men jeg kan ik forstå i allesammen siger de er så voldsomme ! Jeg havde holdt et par dages pause og så i dag startede jeg med at sniffe to, Det gav kun en lille virkning så jeg sniffede en mere ca en time efter. To timer efter sniffede jeg to igen og jeg er stadig ved mine fulde fem !!
Nogen der har en forklaring på hvorfor jeg skal have så maange før det virker !?
Jeg dog Ritalin og depressions medicin. Har det måske en betydning !??
-Håpber en af jer måske sidder med svaret

Det er da meget muligt at dit Ritalin kan fjerne noget af den stenede effekt ved Temgesic.
Men som Portuz skriver er folks fysik og hjerne-kemi vidt forskellig, så der kan være meget stor forskel på hvor meget man skal tage.
- Da jeg fik Temgesic af en pusher fik jeg at vide, at jeg skulle sniffe en kvart og at det ville være helt vildt og at han havde knækket sig flere gange af det. Det gjorde jeg så, og der skete ikke noget før jeg kom op på 1 pille sniffet på én gang. Og min ven skulle sniffe en del mere end mig for overhovedet at mærke noget.
Så PAS PÅ hvis du introducerer stoffet for andre - det kan være de skal have langt mindre end dig.
Jeg husker ikke Temgesic som et specielt fedt stof. Jeg blev træt, fik kvalme, små pupiller osv., men næsten intet af den dér opioid-eufori som jeg har oplevet på f.ex. morfin.