Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Temgesic !!
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
Har jeg fået smidt 20 temgesic 400 microgram i nakken.
Hvis der måske er nogle med erfaring eller viden ! Kune jeg godt tænke mig at vide hvor mange man skal have for at få en ordentlig virkning ?
- Og hvilken indtagelses måde der ville virke bedst med disse pille ?
- Og sidst men ikke mindst Hvor lang tid an skal vente før virkningen indtræffer ?

Mvh. Misse "

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Min ven og jeg spiste engang for længe siden 1 pille hver. Han hyggede sig og havde det godt og jeg kunne kun ligge ned ellers brækkede jeg mig.
Det samme skete næste gang jeg prøvede det og og for personen vi fik det fra.

Desværre kan jeg ikke huske hvor mange MG de var på, men der gik ca 1 time før de virkede.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg har kun indtaget dem i 0.2 mg og selv ved en halv af dem sniffet voldbrækker jeg mig og har det rigtigt skidt.... det er sku et stof man skal holde sig fra hvis man ikke har seriøst brug for det... er ikke meget lammepotentiale i det.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det er et syntetisk opioid og du kan læse mere om det her:

Kode:
http://medicin.dk/(upkom545qr0ouvbifqdz0055)/show.aspx

Medlem
Brugeravatar

Okay det må jeg nok sige.
Jeg har spist 3 af dem og sniffet to et kvarter efter. Jeg begyndte faktisk at "kokse" på dem ! Nu ca. 2 en halv time efter har jeg sniffet en mere og jeg har det bare godt på dem. Jeg vil sige de er gode, men de giver ikke helt den helt store lykkerus som andet morfin ellers virker de ligesådan.

Kan det have noget at gøre med jeg får en del adhd medicin som måske modvirker effekten ? Fo jeg kan da ik forstå i har haft så dårlig oplevelse med dem !!

Mvh. Misse"

Medlem
Brugeravatar

Frugthat skrev:
Det er et syntetisk opioid og du kan læse mere om det her:

Kode:
http://medicin.dk/(upkom545qr0ouvbifqdz0055)/show.aspx

Der har jeg været inde og læse, men sys ik jeg fik alt den viden jeg havde brug for. Derfor spurgte jeg her på forummet i håb om der var nogen med erfaring eller havde noget viden om det der kunne give de svar jeg manglede :)

Mvh Misse"

Medlem

Jeg har spist mange Temgesic - både 0,2 og 0,4mg - og Subutex 2mg i forbindelse med smertebehandling. Det er glimrende smertestillende og udemærket potent. 0,3mg Temgesic svarer til 10mg morfin.

Start med 1 - måske ½ tabl 0,4mg. Det er ikke almindelig tabl men resoribletter, så den skal opløses under tungen. De tager kort tid - max 2 mins - hvor du sørger for at den bliver der og ikke ryger ned i maven(her optages dette den ikke).

Det skulle være rigeligt til en hyggelig aften - hvis det er det du ønsker.

OBS! Du må ikke være i behandling med opioder, da stoffet(Buprenorphin) er en patiel antagonist, som går ind og blokerer de opiod-følsomme receptorer. Alt kan almindelige opioder ikke blive optaget i din krop, hvis du tager Temgesic ved siden af.

God fornøjelse

KennethK

Medlem
Brugeravatar

KennethK skrev:
Jeg har spist mange Temgesic - både 0,2 og 0,4mg - og Subutex 2mg i forbindelse med smertebehandling. Det er glimrende smertestillende og udemærket potent. 0,3mg Temgesic svarer til 10mg morfin.

Start med 1 - måske ½ tabl 0,4mg. Det er ikke almindelig tabl men resoribletter, så den skal opløses under tungen. De tager kort tid - max 2 mins - hvor du sørger for at den bliver der og ikke ryger ned i maven(her optages dette den ikke).

Det skulle være rigeligt til en hyggelig aften - hvis det er det du ønsker.

OBS! Du må ikke være i behandling med opioder, da stoffet(Buprenorphin) er en patiel antagonist, som går ind og blokerer de opiod-følsomme receptorer. Alt kan almindelige opioder ikke blive optaget i din krop, hvis du tager Temgesic ved siden af.

God fornøjelse

KennethK

Tak for svaret. Det forklarer os hvorfor jeg ingen virkning ved at spise de første 3 stk.
Men har jeg ik ret i de virker allerbedst når de sniffes, selvom de os virker under tungen ?

Nogen der ved noget om det er pga den ritalin (ADHD medicin) jeg får at jeg skal have lidt mere end én for at få den dejlige afslappet virkning ?

Mvh. Misse"

Medlem

Jeg har eksperimenteret lidt med buprenorphin. Fik nogle 8 mg's som jeg så lagde ud med at brække 1 mg af og ligge under tungen. Fandt en rar og passende dosering omkring 2,5 mg som giver mig en 18 timers morfin lign. rus. Rigtig genialt stof, men også ret sært at være så påvirket så længe. Vil ikke sige at det bliver psychedelisk, men som man kommer ind i det ændres ens tankemønstre væsenligt.
Det er hårdt for maven så man skal passe på med dosering og at man ikke får for meget i mavesækken når det opløses i munden. Desuden er det praktisk at sulte 3 timer før så man undgår kvalme. Ellers kan man self mindske kvalmen med røg.

Mvh.
Anarkrig

Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
Start med at snif en kvart, og så kan du altid redosere, det er træls at tage en ½ hvis det er for meget og du ikke får en god oplevelse med dem. det er stærke sager, så pas på

Medlem
Brugeravatar

negerleif skrev:
Start med at snif en kvart, og så kan du altid redosere, det er træls at tage en ½ hvis det er for meget og du ikke får en god oplevelse med dem. det er stærke sager, så pas på

Nu har jeg jo så været igang med dem et par gange.
Den første dag to jeg 12 stk. Og jeg endte os med at kokse på dem.
-Men jeg kan ik forstå i allesammen siger de er så voldsomme ! Jeg havde holdt et par dages pause og så i dag startede jeg med at sniffe to, Det gav kun en lille virkning så jeg sniffede en mere ca en time efter. To timer efter sniffede jeg to igen og jeg er stadig ved mine fulde fem !!

Nogen der har en forklaring på hvorfor jeg skal have så maange før det virker !?
Jeg dog Ritalin og depressions medicin. Har det måske en betydning !??
-Håpber en af jer måske sidder med svaret :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Misse" skrev:
negerleif skrev:

-Men jeg kan ik forstå i allesammen siger de er så voldsomme ! Jeg havde holdt et par dages pause og så i dag startede jeg med at sniffe to, Det gav kun en lille virkning så jeg sniffede en mere ca en time efter. To timer efter sniffede jeg to igen og jeg er stadig ved mine fulde fem !!

Nogen der har en forklaring på hvorfor jeg skal have så maange før det virker !?

Fordi vi alle sammen er forskellige ;)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Misse" skrev:
negerleif skrev:

Det er da meget muligt at dit Ritalin kan fjerne noget af den stenede effekt ved Temgesic.
Men som Portuz skriver er folks fysik og hjerne-kemi vidt forskellig, så der kan være meget stor forskel på hvor meget man skal tage.
- Da jeg fik Temgesic af en pusher fik jeg at vide, at jeg skulle sniffe en kvart og at det ville være helt vildt og at han havde knækket sig flere gange af det. Det gjorde jeg så, og der skete ikke noget før jeg kom op på 1 pille sniffet på én gang. Og min ven skulle sniffe en del mere end mig for overhovedet at mærke noget.

Så PAS PÅ hvis du introducerer stoffet for andre - det kan være de skal have langt mindre end dig.

Jeg husker ikke Temgesic som et specielt fedt stof. Jeg blev træt, fik kvalme, små pupiller osv., men næsten intet af den dér opioid-eufori som jeg har oplevet på f.ex. morfin.

Junior medlem

Geografisk sted: Skanderborg
Misse" skrev:
Har jeg fået smidt 20 temgesic 400 microgram i nakken.
Hvis der måske er nogle med erfaring eller viden ! Kune jeg godt tænke mig at vide hvor mange man skal have for at få en ordentlig virkning ?
- Og hvilken indtagelses måde der ville virke bedst med disse pille ?
- Og sidst men ikke mindst Hvor lang tid an skal vente før virkningen indtræffer ?

Mvh. Misse "

hej misse. du skal tage ca en 1/3, knuse det og sniffe det. Det giver den bedste rus. Men pas på, du bliver meget hurtig afhængelig af dem. Har rodet med dem en årgang.
det virker efter ca et kvarter og holder en del timer. men pas på, det giver opkastninger så det basker

Medlem

Junior - du bliver langt mindre afhængig af Buprenorphin(Temgesic, Subutex) end du gør af morfin, Oxycondon, Methadon, Ketogan, Fetanyl m.v.

Så hvis man ellers syns om rusen, så er det et langt bedre at bruge buprenorphin. Men hvad endnu bedre er, så er det , at man ikke kan overdosere og dermed får SÅ seriøs respirationsdepression som ses ved f.eks. Methadon

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
morfin har en langt stærkere efekt end buprenorfin efter min mening. Jeg for det hver dag. Og kan ikke mærke en skid selvom jeg tager 42 mg buprenorfin. Men folk der ikke er vandt til den slags skal IKKE tage mere end 0,5 mg buprenorfin til at starte på.. men pas mere på med morfinen! 0,3 svare ikke til 10 mg morfin efter min menning. Så vil det ivertfald sige jeg kan fixe over 1000 mg morfin uden at dø. Det kan jeg måske også, men det hænger slet ikke sammen... jeg fixede engang 2200 mg heroin som var godt i et selvmordsforsøg men døede jo ikke og fik heller ikke noget imod det da jeg var rimelig klar i hovedet.. men jeg ved jo ikke hvor meget morfin jeg har fået i kroppen den dag da jeg ikke ved præsist hvor stærkt det var.. så pas på med set shit!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]