Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Junior medlem

Rex Mundi skrev:
okay, umiddelbart virker du intelligensmæssigt som en på 14, så jeg tror det er en rigtigt god ide at droppe NARKOEN- og passe din medicin!

Tillykke. Jeg kan desværre ikke komme med noget comeback eftersom du har sagt til mig at jeg skulle slette det jeg havde skrevet før. jeg må åbenbart ikke give min grund til at jeg ikke tager Mdma mere.

Senest rettet af Dantjle 20 aug 2008 16:19, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
men dantjle, du må jo forstå at det ikke er det mest intelligente at tage mdma når du tager den medicin, du nu engang tager og din læge vil nok sige det samme.
pas nu på dig selv! kom igennem din behandling, eller du kan komme til at skulle tage den slags medicin resten af livet

og nej, som din situration ser ud nu, kan du ikke tage mdma. det fuldstændig sindsygt at bryde af en behandling med den slags medicin for, at tage mdma, som højest sandsynligt vil skade dig.

Junior medlem

fåkd bæver skrev:
men dantjle, du må jo forstå at det ikke er det mest intelligente at tage mdma når du tager den medicin, du nu engang tager og din læge vil nok sige det samme.
pas nu på dig selv! kom igennem din behandling, eller du kan komme til at skulle tage den slags medicin resten af livet

og nej, som din situration ser ud nu, kan du ikke tage mdma. det fuldstændig sindsygt at bryde af en behandling med den slags medicin for, at tage mdma, som højest sandsynligt vil skade dig.

Jeg har lige fået det samme af vide fra 10 andre personer. jeg fatter det godt jeg er bare ligeglad.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
HAllo din båtnakke.. kan du ikke læse eller hvad?

Dette forum er IKKE til diskussion af ecstasy-piller, brug evt. http://www.pillreports.com til dette.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Orange skrev:
HAllo din båtnakke.. kan du ikke læse eller hvad?

Dette forum er IKKE til diskussion af ecstasy-piller, brug evt. http://www.pillreports.com til dette.

Ku' du vise dine læse-evner ved at læse postet igennem, før du hakker på andre?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
har læst den igennem.. og det stinker!

siden hedder psychedelia og burde ikke bruges til den slags diskutioner/debatter!

Denne side er fyldt med så mange små narkomaner at det er til at brække sig over..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Orange skrev:
har læst den igennem.. og det stinker!

siden hedder psychedelia og burde ikke bruges til den slags diskutioner/debatter!

Denne side er fyldt med så mange små narkomaner at det er til at brække sig over..

Hør lige her din f***tard, siden hedder psychedelia.dk og er et HR (H A R M R E D U C T I O N - SKADES REDUKTION) forum, og jo det er lige præcist den slags diskussioner boardet skal bruges til. Diskussioner der skal hjælpe folk til ikke at tage farlige kombinationer/gøre ting der kan få koncekvenser for dem selv og andre mennesker.

Så kan du sgu brække dig over digselv, de har ligeså meget ret til at drage nytte af boardets viden som dig, og synes det er bedre de spørger en gang for meget end en gang for lidt, for vi er jo nogle der gerne vil hjælpe.

I øvrigt synes jeg bare du skulle lade være med at svare på denne post så dette indlæg ikke bliver fyldt med lort og vi kan komme tilbage til topic.

Dantjle: Jeg siger som alle de andre at jeg synes du skal vente, du har et helt liv foran dig og jeg ved du kommer til at ærgrer dig hvis du får varige men og skal tage medicin resten af dit liv, bare for den ene aften.

Håber du vælger rigtigt. Mvh Rasmus :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]