Orange skrev:
har læst den igennem.. og det stinker!
siden hedder psychedelia og burde ikke bruges til den slags diskutioner/debatter!
Denne side er fyldt med så mange små narkomaner at det er til at brække sig over..
Hør lige her din f***tard, siden hedder psychedelia.dk og er et HR (H A R M R E D U C T I O N - SKADES REDUKTION) forum, og jo det er lige præcist den slags diskussioner boardet skal bruges til. Diskussioner der skal hjælpe folk til ikke at tage farlige kombinationer/gøre ting der kan få koncekvenser for dem selv og andre mennesker.
Så kan du sgu brække dig over digselv, de har ligeså meget ret til at drage nytte af boardets viden som dig, og synes det er bedre de spørger en gang for meget end en gang for lidt, for vi er jo nogle der gerne vil hjælpe.
I øvrigt synes jeg bare du skulle lade være med at svare på denne post så dette indlæg ikke bliver fyldt med lort og vi kan komme tilbage til topic.
Dantjle: Jeg siger som alle de andre at jeg synes du skal vente, du har et helt liv foran dig og jeg ved du kommer til at ærgrer dig hvis du får varige men og skal tage medicin resten af dit liv, bare for den ene aften.
Håber du vælger rigtigt. Mvh Rasmus