Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
 Titel: Så skete det
Medlem

Geografisk sted: det rager ?
"Du lukker en fremmed mand ind i DIT hus og giver ham kaffe og kage og lader ham bruge dine møbler, men pludselig så er det sgu ikke godt nok, han vil møblere om og du bliver sur, strax bliver han totalt ophidset og skider på din kage og giver dig en gang tæsk......sådan et svin, hva?!"

hvad fanden er det for noget ?

Insane psychedelia user!

1. Du er lam i hovedet, igen respekterer du ikke folks udtalelser og spørger "hvor gammel er du?", hvis du er så glad for det folk så bliv da palæstinenser og dans lykkelig rundt i gaderne og hjælpe dem i deres "oh så hårde kamp".

2. Jeg skal nok selv bestemme hvad jeg blander mig i, dette er en åben debat, hvis du ikke vil ha at folk blander sig i dine svar til andre så bør du ikke svare her.

3. Din tæve teori ville komme an på dit grundlag, jeg hader det trick som perkerne bruger at de sviner en til eller sådan noget og hvis man rører dem så kommer de i en flok på 21 mod 1 mand, og besides går de altid i flok.

4. Det som du citerer har noget at gøre med de forpulede muslimeres krav til os danskere.

Insane psychedelia user!

Og jeg må abselut give briller ret, du udstråler totalt at den eneste holdning der er rigtig er din og hvis andre mener noget andet og har et fornuftigt grundlag for det, så bliver du sur og snakker udenom.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jensus du burde ikke blande dig i den her slags da du virkelig ikke lukker andet end barnligt pis ud!

Jeg gider ikke skrive andet end jeg er enig med caqtus, da jeg synes denne her debat har taget en underlig drejning, men du skal være velkommen til at svine mig lidt til...

Medlem

Geografisk sted: somewhere green
Hold kæft hvor er den her debat fucked up.

jeg synes sku det er sørgeligt for de amerikanere der er døde, og for deres fammiler og venner, men hvad med lige at vente med at bombe til vi rentfaktisk ved hvem der har gjort det, ?

jeg tror ikke på at nogen palestinensere er dumme nok til at gøre dette, de er pressede nok i forvejen. mht deres opstand og btw er der ikke noget palestina, for det har Amerikanerne & Englænderne givet til Israelerne efter 2. verdenskrig.

nej palesinenserne har rigelig grund til at hade USA. men dette er for sindsygt,

tror mere det er bin laden, han er jo totalt sindsyg og han har osse midlerne til det.

hvad er det der gør at hvisse menesker ikke kan respektere andre ?
er det fordi de ikke engang kan respektere sig selv eller er det fordi de bare blindt følger dem der bestemmer (indsæt selv Politiker, relegiøsleder eller et medie)

måske har vi alle fortjent en bombe bare for at være indtolerante og snævertsynede.

ha en go dag

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jensus/Briller/Ego>> "Holier than thou"???!? Nu tager I jer kraftædeme sammen. Jeg snakker som jeg gør, fordi vi har en situation i Danmark (og USA), der blæst fuldstændigt ud af proportioner. Jeg forsøger ikke at nedgøre eller bagatelisere den forfærdelige terror der er fundet sted.

MEN, terroren retfærdigører sq ikke et had til, eller krig mod: Palæstina, Islam, kommunister, eller noget som helst andet! Tag jer sammen! Der dræbes tusindvis af uskyldige hver dag, men vi rydder åbenbart kun DR 1's sendeflade, når nogen nakker USA.

Fri mig for jeres bræk, I er tydeligvis ikke sat ind i situationen. Holier than thou mig i øjet!

/Tias

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halifax>> Sådan skal det siges... Jeg er sq for træt af USA's piveri, og Danmarks hykleriske sympati og panik over deres problemer. Ærligt talt.

/Tias

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det her kan meget hurtigt komme til at afficere os alle sammen.Ingen tvivl om a USA vil sætte den største klapjagt ind,som verden nogensinde har set.
Hvad "min mørke side"er lidt bange for,er Nostradamus forudsigelser.Vi er rent faktisk lige omkring det tidspunkt,hvor han forudsagde,at ragnarok ville starte.Husk vi har også fundmentalister herhjemme,og med vores platte børne regering,ser det sq ilde ud.Man må håbe det bedste. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Angående Nostradamus:

"Paranoids are most often just ordinary people who have noticed the synchronistic aspect of events in their lives, and made the worst of it, frequently as a consequence of supernaturalist ideation instilled in childhood. They can be talked out of it simply through the use of reason.

If you're in the business and dealing with institutionalized paranoids who have "acted out," try getting three or four of them together around a table. Have them read sentences in succession from the pages of books picked at random to show how coincidences will, up to a point, fit almost any system, if you're looking out for them. This kind of demonstration can snap some paranoids out of it in one easy lesson."

-- Art Kleps

Tag verdens situationen som et billede - en masse folk dør i nogle lande som ikke bidrager med en skid positivt til vores verdenssamfund - det eneste de laver er problemer - hvorfor fanden skulle TV så bruge sendetid på sådan en flok tåber?????

Der er grunde - bidrag med noget brugbart og verden ser dig - fuck up i det og verden er blind overfor din situation - lav terrorgrupper der laver endnu flere problemer og undlad at udslette dem igen - well - så beder man squ om at blive sat på ignore - derfor ingen tv-dækning - de er squ da ikke sende tiden værd...

Hvorimod hvis der sker noget i et af "vores" lande - så får "vi" det at vide - like - den vestlige verden passer på sig selv - og jeg vil vædde med at hvis de har TV dernede, hvilket jeg stærkt regner med at de har - så er deres problemer nok der i - fordi det er et problem der er i deres land og ikke vores - aight - så hvis i gerne vil se deres problemer så køb en parabol der kan se dem - ellers så hold jeres fucking kæft - fordi i sidder og spiller så skide menneskelige - men er det ikke - vi er nogle sviner siger i - fordi at vi holder med vores del af verdenen - det er jeres sag.....

Caqtus: Hvis du læser min post igen så opdager du at der står hvis det kommer til at der udbryder krig i det civile aka borgerkrig i DK så skyder jeg på alt der ikke er dansk - har du problemer med at læse hvad der står eller gad du bare ikke læse det hele og så smed du lige en sviner, men som du kan se hjælper det at have fulgt med i de små klasser - du ved - læs og forstå - de små bøger man legede med for at få en bedre forståelse af det skrevne ord - mit råd til dig er at anskaffe dig alle 10 bøger og så lave dem - de er ikke så svære - måske for dig - fordi du fatter tydligvis ikke en skid af hvad det er man skrive...

Angående det med at du griber til at sige at jeg har en psykose fordi jeg har en anden mening end dig - du ved godt at et geni ligger på grænsen til det sindssyge - så mange tak for komplimenten - tager gerne imod flere - overvej at du ikke har hjernekapacitet nok til at forstå mine meninger - derfor stempler du mig sindssyg - dem der kender mig rigtig godt ved at jeg er hamrende intelligent - synd for dig at du ikke kan se det og forveksler det med sindssyge, et eller andet sted er du vel bare for dum til at se forskel - eller skal jeg sige for underudviklet???

Er der ellers andet du vil have forklaret?

Hvis ikke så syntes jeg at dette topic skal lukkes og låses så vi kan vende tilbage til det som Psy.dk er skabt til - at diskutere om stoffer og deres virkning......

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
-

[ 14 September 2001: Besked ændret af: caqtus ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Jeg er dybt rystet over visse folk på dette board...Tror måske at jeg tager en pause fra psy.dk [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
var der nogen der så dr 1 i går aftes det var sygt ham jabim eller hvad han hedder han er syg i hovede..hmmm jihad mig i røven bomb det svin.og hvis der er nogen der syntes at jeg har en fuckt up mening ,,jamen så prøv at overbevise mig om noget andet...ellers så FUCK ISLAM..fanme godt at vi har folketings valg næste år

In our memories
Brugeravatar

Gå ind på www.believe-in-it.com og vælg "press", der er nogle ganske morsomme fact om George Bush [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Det er sjov, da Bush stod og sagde et eller andet forleden dag, spurgte min mor: "Han ligner lidt en abe, gør han ikke?"

Gore Vidal har desværre ret i at det er uværdigt med en mand som Bush som præsident. Han er måske en sød dreng, men han kan ikke læse, og ved derfor ingenting.

Hvis jeg ikke vidste hvem han var, ville jeg tro han var skæv, når jeg ser ham tale.

[ 14 September 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]

Medlem

Hej, jeg cruisede lige gennem topic for at få mig et billigt grin, men den gik altså ikke. For det første, så sidder racisterne (For det er I) og er lamme (For det er I også) på den ene side, og på den anden side sidder nogle ellers fornuftige unge mennesker (Mange af Jer).

Jeg er mildest talt foruroliget over de flestes mangel på indsigt i emnet. Jeg er fandeme pisse træt af, at folk ævler om en masse, de ikke ved noget om.

Hvis I ikke er kommet videre til et mere tankevirksomt stadium, så synes jeg ærlig talt, at I skulle lade være med at tage stoffer og komme videre med Jeres liv, for dét her er sgu ikke til at holde ud at høre på!

Tias: Hey, kung fu-fætter, hvilken kilde har du det fra med de 100 irakiske børn om dagen? - Det har jeg ærligt talt svært ved at blive bildt ind, med mindre jeg ser en eller anden meget troværdig kilde. Jeg siger ikke, du er fuld af løgn, men hvis du lige gad poste om, hvor du har set det, så ville det være fedt. Tak.

[ 14 September 2001: Besked ændret af: Melicamp ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan prøve at fremskaffe statistik, men jeg ved ikke om der er nogen.

USA bomber bare Cambodia, Irak og Iran hver dag, og næsten hver dag tælles der mellem 100 og 300 døde. Og siden alle mænd og kvinder er tvunget med i militser, så er ofrene børn i alderen 0-15 der bliver tilbage for at passe de yngste og finde mad. Det er et faktum, men jeg kan ikke dokumentere det lige på stedet, så indtil jeg kan må du tage mit ord for det [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

/Tias

Medlem

>Hej, jeg cruisede lige gennem topic for at få mig et billigt grin, men den gik altså ikke.

???? Hvorfor skulle dette emne indbyde til latter?

>Tias:[/b] Hey, kung fu-fætter, hvilken kilde har du det fra med de 100 irakiske børn om dagen? - Det har jeg ærligt talt svært ved at blive bildt ind, med mindre jeg ser en eller anden meget troværdig kilde. Jeg siger ikke, du er fuld af løgn, men hvis du lige gad poste om, hvor du har set det, så ville det være fedt. Tak.

Er det ikke en smule underordnet "hvor mange" børn om dagen de myrder?

Smart Bombs or Rocks for Brains?

Medlem

Dumbtripper: Til dit første spørgmål, kan jeg kun svare, at hvis du ikke selv kan se det komiske i alle de racister, der er på denne side, så er det faktisk ikke mit problem. Du har en anderledes form for humor; fair nok. Desuden, så kan du vel være ligeglad, med mindre du virkelig ikke har andet at tage dig til. I så fald har jeg ondt af dig.

Dit andet spørgsmål, der om muligt er endnu mere stupidt, kan jeg så nævne, at jeg spurgte ud af interesse.

Jeg kan ikke se noget som helst i din post, der er værd at skrive om. Det ligner for mig en regulær flame. Hvis du finder noget forkert med mig, så opfordrer jeg dig til at sende mig en mail, så vi kan diskutere det, i stedet for at skrive den slags på forummet.

Jeg tager stærkt afstand fra aggressive momenter i din post og håber, at også du vil bestræbe dig på at hjælpe med at skabe et sobert forum uden alt for mange infantile posts, som den, du lige har bidraget med.

Tak.

Insane psychedelia user!

Nix jeg gider ikke at waste min tid på at svine dig liquid, men et lille spørgsmål, hvem bidrager mest til debatten, mig og min holdning med begrundelse eller dig som siger at du synes jeg er barnlig uden begrundelse, se der var det da vist dig der var barnlig. Og det kan godt være du ikke kan li mine holdninger, men så kan du sgu selv poste noget der er mere fornuftigt, hvis du ellers kan præstere det. Besides så har jeg været politik interesseret i flere år og måske man ser mig i vejle ungdomsbyråd næste gang der er valg...og har du måske tænkt på at studere politik, nej vel, det har jeg altså...så sig ikke "at jeg ikke skal blande mig i den her slags", du kan sikkert ikke engang stave social demokrat og du kan sikkert heller ikke forkorte det.

Og i snakker om at vi er domineret (med vi mener jeg mig, Elven Raver, Guffe, ANALOG, whoever der ikke støtter svinene) af amerikanerne, jeg er sgu ikke en skid styret af amerikanerne, jeg er bare træt af udlændinge og deres holdninger, og det er sgu de samme udlændinge der står bag lortet, evig og altid, ikke sydamerikanere, pollaker ( [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] caqtus), eller hvad fanden der nu ellers er af "sjove" lande det er fandme altid muslimere, og jeg har sgu været totalt antiracist men det fik perkerne i vejle vænnet mig af med, da de ikke kunne li at jeg udstrålede antiracist så tæskede de mig, og jeg bliver stadig truet, gang på gang bliver man rendt i røven og fyldt med løgne af de perkere der ikke aner en skid hvad de snakker om. Og prøv nu at hør, de kan sgu godt være at de guys i hænger ud med er fine nok, men dem her i vejle er sgu røven af 4 division, totalt bondrøve (flertallet).

Nåh tilbage til det med at være styret, det er sgu da jer ( ti(a)s, caqtus og hallifax, med flere) der er styret hvis i vil bukke hovedet for alle muslimernes krav til os danskere, jo mere plads de får jo mere tror de de kan tillade sig.

Og jeg støtter sgu da heller ikke Bush, han er en loonatik, men jeg er sgu glad for at han er loonie nu da usa er blevet angrebet for nu får de sgu igen med hård hånd, hvor fx. Bill Clinton nok ville ha været meget mere diplomatisk. Og jeg er sgu egentlig ligeglad med at det er usa, jeg ville sgu da blive ligeså sur hvis de var frankrig de angreb. Og i får det til at lyde som om at israelitterne der er de onde, hvordan tror i de ville ha det uden usa's hjælp?! Og hvordan tror i verden ville se ud i dag hvis ikke andre lande hjalp i krigen, skulle usa ha holdt nallerne væk under anden verdenskrig???? Nej det synes i nok ikke, totalt dobbeltmoralsk, og dog ville i jo nok være glade for det fordi så ville de "megaonde" jøder jo være udryddet, og i snakker om at vi er racister, i er sgu da nazier.

Desuden blev jeg sgu da oxo pissed da vi skulle holde et minuts stilhed i skolen, jeg stod sgu og grinte for mig selv for det var sgu en parodi, hvor mange mennesker dør ikke i verdenen hverdag på modbydelige måder?! Og det værste var da det minut var gået og min fucked up engelsk lærer (der forresten i samme time sagde at man blev afhængig af LSD) tog sine briller af og "tørrede" sine øjne.

Det lort med holier than thou, det er i sgu da, hvergang nogen har sagt noget i ikke er enig i kommer i med en sviner og siger vi ikke ved hvad vi snakker om og vi er dumme og barnlige og sindsyge, i er sgu facister og ensporede og kan ikke acceptere andres holdninger, sjovt nok får i det til at lyde som om at det er os der er det.

EYE FOR AN EYE!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]