Jeg (og mange andre tror jeg

) synes effekten af coke er mere subtil end andre stoffer, effekten er ikke så let at mærke og det kan tit være en rus, man mere "har i baghovedet".
For nogen er det i høj grad en rus man ska' vende sig til, en rus man med tiden kommer til at nyde mere, det kan være derfor du er i tvivl (hvis du er det) om hvorvidt det virkelig virker.
Kort sagt er det svært at sige, om dit coke er noget lort. Det er ikke nødvendigvis et bevis på god kvalitet, at du får det i en klump - al coke kan presses så det bli'r hårdt - men umiddelbart vil jeg mene, at det er et positivt tegn. Men som sagt, cokerusen er slet ikke nær så stærk og fylder generelt ikke så meget i ens bevidsthed, som f.eks. amfetamin. For mig er det et plus, i forhold til specifikt amfetamin. Jeg er simpelthen ikke nær så fucked up, jeg har meget mere selvkontrol, og jeg kommer ikke
nær så let

til at sidde og plapre som en eller anden hjernedød nar.
Personligt synes jeg det ér bedre end amfetamin, men det er mere i kraft af en mere behagelig og ikke mindst kontrollérbar virkning. Jeg synes du har ret i, at coke ikke "giver en nær så stor effekt" som amfetamin, men jeg synes faktisk at det er et plus!

Desuden har jeg altid en følelse af, at det gi'r en mere "ren" rus end amfetamin - og desuden er jeg
slet ikke nær så kvæstet dagen efter.
Hvis du ikke mener du får nogen rigtig virkning af det, så må det næste skridt næsten være at ta' mere. Men hvis du har sniffet cirka halvdelen af det i løbet af en enkelt gang, og er i tvivl om virkningen ... så er det med al sandsynlighed noget værre lorte coke.
Men alt i alt er problemet ved coke også netop, at det har den her meget subtile og "rene" rus og at det lidt er somom man (sådan er det i hvert fald for mig selv) nærmest
lærer at værtsætte rusen. Så meget ved stoffet er simpelthen så
lækkert, at det er alt for let at vende sig til, det er alt for let at blive vild med.
Hvis vi si'r at amfetamin er et engangsknal, så er coke simpelthen en ægte fucking kærlighedsaffære!
Alkohol kan i øvrigt forlænge og forstærke rusen af coke - blandingen er bare desværre også mere skadelig for din lever end bare coke alene...
Det lyder i øvrigt som om du har et fornuftigt forhold til dine stoffer, det er pisse vigtigt, at man søger nogle informationer om stoffet før man bare propper det i hovedet!

Og nå ja, STOL ALDRIG PÅ EN KØKKENVÆGT! Hvis du vil veje noget, så køb en rigtig vægt!

EDIT: Fåkd bæver var hurtigere end mig, men jeg er for doven til overhovedet at rette mit indlæg ind efter, om jeg gentager ham nogle steder

Jeg kan dog sige til
fåkd bæver skrev:
højest sandsynligt ikke blandet op.
at coke
altid er blandet op! Folk vil tjene penge, og sålænge coke er ulovligt, så vil man
aldrig ku' vide hvor rent ens coke er (med mindre man får det testet i et laboratorie

). Med mindre du har en helt ufattelig god kontakt, så vil dine "standart" stoffer som kokain, amfetamin og heroin altid være cuttet op, det kan du være helt sikker på.
Edit igen: Årh fuck det, Extanor var OGSÅ hurtiger...

Og velkommen til boardet!

Brug det!