Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg fik for et par dage siden ca 2 gram cola af en veninde, som skulle være ret godt. Jeg har erfaring med amf og e, men har aldrig prøvet sne. Når jeg tager hvad der svarer til ca. en halv bane amf, bliver mine pupiller større, og jeg kan da også mærke det lidt, men jeg har hørt at det skulle være bedre end amf, men det føles ikke som om det giver en nær så stor effekt.

Det kom i en klump, ala en stenform, er det godt?

Skal jeg tage en bane mere, eller har jeg fået fat i noget røv?

en anden ting er at jeg prøvede at veje det på en køkkenvægt efter at have sniffet ca. halvdelen af det, og der stod at der var 3 gram. Fylder coke mindre end amf, og kan det være derfor jeg har taget for små doser?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
tigerfunk skrev:
Jeg fik for et par dage siden ca 2 gram cola af en veninde, som skulle være ret godt. Jeg har erfaring med amf og e, men har aldrig prøvet sne. Når jeg tager hvad der svarer til ca. en halv bane amf, bliver mine pupiller større, og jeg kan da også mærke det lidt, men jeg har hørt at det skulle være bedre end amf, men det føles ikke som om det giver en nær så stor effekt.

en anden ting er at jeg prøvede at veje det på en køkkenvægt efter at have sniffet ca. halvdelen af det, og der stod at der var 3 gram. Fylder coke mindre end amf, og kan det være derfor jeg har taget for små doser?

det er lidt svært at finde ud af hvor meget du har taget da det eneste jeg kan slå fast via dit indlæg er at du har indtaget halvdelen, men uanset om der har været 2 gram som skrevet først i indlægget eller om der er 3 gram så burde du have fået en alt for heftig virkning da du endten har taget 1 eller 1½ gram coke og det skulle gerne ku slå de fleste under bordet

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
"Når jeg tager hvad der svarer til ca. en halv bane amf, bliver mine pupiller større, og jeg kan da også mærke det lidt, men jeg har hørt at det skulle være bedre end amf, men det føles ikke som om det giver en nær så stor effekt. "

altså du tager det der svarer til en halv bane amf, snakker vi så en halv bane coke? hvor meget er dette så?
hvis dine pupiller bliver større og du kan mærke det på "en halv bane" vil jeg sige det er godt... prøv dog at tage noget mere, altså prøv det af.
desuden plejer det at være godt når du får det i klump, højest sandsynligt ikke blandet op.

"en anden ting er at jeg prøvede at veje det på en køkkenvægt efter at have sniffet ca. halvdelen af det, og der stod at der var 3 gram. Fylder coke mindre end amf, og kan det være derfor jeg har taget for små doser?"

du købte 2 gram, tog halvdelen og nu er der 3 gram?? ... og din konklusion må være det fylder mindre end amf? - uddyb venligst hvad du mener.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg (og mange andre tror jeg :) ) synes effekten af coke er mere subtil end andre stoffer, effekten er ikke så let at mærke og det kan tit være en rus, man mere "har i baghovedet".
For nogen er det i høj grad en rus man ska' vende sig til, en rus man med tiden kommer til at nyde mere, det kan være derfor du er i tvivl (hvis du er det) om hvorvidt det virkelig virker.

Kort sagt er det svært at sige, om dit coke er noget lort. Det er ikke nødvendigvis et bevis på god kvalitet, at du får det i en klump - al coke kan presses så det bli'r hårdt - men umiddelbart vil jeg mene, at det er et positivt tegn. Men som sagt, cokerusen er slet ikke nær så stærk og fylder generelt ikke så meget i ens bevidsthed, som f.eks. amfetamin. For mig er det et plus, i forhold til specifikt amfetamin. Jeg er simpelthen ikke nær så fucked up, jeg har meget mere selvkontrol, og jeg kommer ikke nær så let :wink: til at sidde og plapre som en eller anden hjernedød nar.
Personligt synes jeg det ér bedre end amfetamin, men det er mere i kraft af en mere behagelig og ikke mindst kontrollérbar virkning. Jeg synes du har ret i, at coke ikke "giver en nær så stor effekt" som amfetamin, men jeg synes faktisk at det er et plus! :) Desuden har jeg altid en følelse af, at det gi'r en mere "ren" rus end amfetamin - og desuden er jeg slet ikke nær så kvæstet dagen efter.

Hvis du ikke mener du får nogen rigtig virkning af det, så må det næste skridt næsten være at ta' mere. Men hvis du har sniffet cirka halvdelen af det i løbet af en enkelt gang, og er i tvivl om virkningen ... så er det med al sandsynlighed noget værre lorte coke.

Men alt i alt er problemet ved coke også netop, at det har den her meget subtile og "rene" rus og at det lidt er somom man (sådan er det i hvert fald for mig selv) nærmest lærer at værtsætte rusen. Så meget ved stoffet er simpelthen så lækkert, at det er alt for let at vende sig til, det er alt for let at blive vild med.
Hvis vi si'r at amfetamin er et engangsknal, så er coke simpelthen en ægte fucking kærlighedsaffære! :D

Alkohol kan i øvrigt forlænge og forstærke rusen af coke - blandingen er bare desværre også mere skadelig for din lever end bare coke alene... :(

Det lyder i øvrigt som om du har et fornuftigt forhold til dine stoffer, det er pisse vigtigt, at man søger nogle informationer om stoffet før man bare propper det i hovedet! :D :wink:

Og nå ja, STOL ALDRIG PÅ EN KØKKENVÆGT! Hvis du vil veje noget, så køb en rigtig vægt! :P

EDIT: Fåkd bæver var hurtigere end mig, men jeg er for doven til overhovedet at rette mit indlæg ind efter, om jeg gentager ham nogle steder :)
Jeg kan dog sige til
fåkd bæver skrev:
højest sandsynligt ikke blandet op.

at coke altid er blandet op! Folk vil tjene penge, og sålænge coke er ulovligt, så vil man aldrig ku' vide hvor rent ens coke er (med mindre man får det testet i et laboratorie :roll: ). Med mindre du har en helt ufattelig god kontakt, så vil dine "standart" stoffer som kokain, amfetamin og heroin altid være cuttet op, det kan du være helt sikker på.

Edit igen: Årh fuck det, Extanor var OGSÅ hurtiger... :roll:

Og velkommen til boardet! :D Brug det!

Senest rettet af Homo Superior 24 aug 2008 15:10, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Citat:
det er lidt svært at finde ud af hvor meget du har taget da det eneste jeg kan slå fast via dit indlæg er at du har indtaget halvdelen, men uanset om der har været 2 gram som skrevet først i indlægget eller om der er 3 gram så burde du have fået en alt for heftig virkning da du endten har taget 1 eller 1½ gram coke og det skulle gerne ku slå de fleste under bordet

tror du har misforstået mig. det var over 5-6 timer jeg indtog hvad der nok har været 1-1,5 g..

Citat:
du købte 2 gram, tog halvdelen og nu er der 3 gram?? ... og din konklusion må være det fylder mindre end amf? - uddyb venligst hvad du mener.

jeg købte hvad der skulle være ca. 2 g, men der har åbenbart været mere, 3-4 da køkkenvægte er ret upræcise.. og så undrer jeg mig over om det rent faktisk fylder mere eller mindre rent fysisk end amf, eller om det kun afhænger af hvor meget det er cuttet op med..

Junior medlem

Citat:
Jeg (og mange andre tror jeg ) synes effekten af coke er mere subtil end andre stoffer, effekten er ikke så let at mærke og det kan tit være en rus, man mere "har i baghovedet".
For nogen er det i høj grad en rus man ska' vende sig til, en rus man med tiden kommer til at nyde mere, det kan være derfor du er i tvivl (hvis du er det) om hvorvidt det virkelig virker.

Kanon respons, var lige det indlæg jeg manglede :D

som du selv siger så føles den mere passiv, men stadig mærkbar, men uden at man snakker fuldstændig ukontrollerbart hvilket jeg faktisk synes er ret dope..

Jeg har vel ca. taget 0,2 g per streg, over 4 gange på 4-5 timer, og jeg tror faktisk godt jeg har kunnet mærke effekten ret godt hver gang.. en af gangene kunne jeg mærke at mit hjerte begyndte at pumpe en smule hurtigere i et par sekunder, så jeg skyder på det er okay kvalitet.. hvor meget tager du normalt for at få en moderat virkning?

Citat:
Det lyder i øvrigt som om du har et fornuftigt forhold til dine stoffer, det er pisse vigtigt, at man søger nogle informationer om stoffet før man bare propper det i hovedet!

tak, tager kun stoffer jeg ved mine mates har prøvet, efter jeg tog kogte lidt for meget over på e :?

Selvom virkning af cola er langt mere afslappende, er det faktisk ret dope. Indtil videre har jeg ikke kunne mærke nogle nedture overhovedet, er der nogen bivirkninger ved det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
De første mange gange jeg tog coke, fik jeg ingen virkning wse, det tog mig mange gange før jeg overhovedet havde lært at genkende rusen. Kan ihvertfald fortælle dig at du ikke skal forvente for meget af det.
Hvis man hele tiden sidder og prøver at tvinge rusen igennem, kan den meget nemt forbigå dig, og du sidder tilbage med minus 5-700 kr, til ingen verdens nytte.
Det er ikke nødvendigvis lig med skodkvalitet!

Jeg skulle som sagt lære rusen at kende, over en del gange, og den dag idag er der ingen problemer, coken sidder hvor den skal :)

Medlem

Hey! Jeg tror at i overser det mest åbenlyse. De krystaller som trådstarteren har fået er sandsynligvis crack, altså freebasekokain, og skal derfor ryges (eller vapourises), og ikke sniffes!

Det er i hvert fald mit gæt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mungojohn skrev:
Hey! Jeg tror at i overser det mest åbenlyse. De krystaller som trådstarteren har fået er sandsynligvis crack, altså freebasekokain, og skal derfor ryges (eller vapourises), og ikke sniffes!

Det er i hvert fald mit gæt.

Hvorfor er det sandsynligvis crack? Meget kokain kommer da i "sten", som vel blot er sammenpresset kokain.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hvis du ligger en streg ud på 80mg og du ikke kan mærke noget så det noget lorte coke.

hvis du ligger en ud på 100mg intet sker her, så er det os noget lorte cola.

Hvis du tilsidst har sniffet hele lortet inden kort tid, og du faktisk ikke mærker det store. Så er det også noget lorte cola, og du er blevet bollet i røven for hårdt.
Heller kaste mange penge efter cola. At sidde med er så rent produkt på omkring 75%+ Det er kræs :D
Med sådan noget som ligger i 75%+, hvis du cutter det 1/2 så vil folk stadig sige det er da meget god coke. Fordi der er så mange der ikke ved hvad GOD COLA er, og alle i bylivet bliver snyt så meget!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
.. og for at gøre flæmmings pointe endnu mere tydelig og samtidigt give ham ret - du har fået fat i en rigtig omgang skod kokain. :) Bare at dine baner er på 200mg og du efter flere af disse ingenting mærker - er et kæmpe tegn på: :|

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Homo Superior skrev:
Jeg (og mange andre tror jeg :) ) synes effekten af coke er mere subtil end andre stoffer, effekten er ikke så let at mærke og det kan tit være en rus, man mere "har i baghovedet".

Hvis du sniffer coke som er en 75%+, du napper en streg på ca 90 mg, så vil jeg vædde med at du ikke vil kalde coke subtil. Grunden til at mange der siger at coke er noget man skal lære, og noget man skal lede lidt efter. Så er det da sku fordi de har købt noget cuttet lorte cola.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
FlæmMing skrev:
Homo Superior skrev:

Hvis du sniffer coke som er en 75%+, du napper en streg på ca 90 mg, så vil jeg vædde med at du ikke vil kalde coke subtil. Grunden til at mange der siger at coke er noget man skal lære, og noget man skal lede lidt efter. Så er det da sku fordi de har købt noget cuttet lorte cola.

Ikke nødvendigvis, jeg kan forsikre dig om at den første streg coke jeg tog var i en rigtig iorden kvalitet.
Alle jeg sad sammen med begyndte også at stege helt vildt, på en mindre dose, og jeg ved med 100% sikkerhed at dem de fik det fra på daværende tidspunkt solgte coke i god kvalitet. Men jeg kunne absolut intet mærke, udover lidt mundtørhed. Idag kan jeg mærke halvdårlig coke alligevel, og kender rigtig mange der har haft det ligesom mig.

Så pas på med at nedskyde det jeg skrev fuldstændig.

Junior medlem

ik sikker på hvor meget jeg tager per bane, da det mine lines er rent øjemål.. umiddelbart tror jeg dog at det er fair kvalitet, for har taget en 7-8 baner siden jeg fik det, og der er stadig næsten halvdelen tilbage, så hvis der har været 2 gram passer det meget godt med 100 mg per bane, og det kan jeg sagtens mærke.

Får snart fat i en vægt, så jeg kan se om jeg har fået fat i noget godt sne 8)

Medlem

Gæst skrev:
Hvorfor er det sandsynligvis crack? Meget kokain kommer da i "sten", som vel blot er sammenpresset kokain.
Krystaller er nu normalt ikke "sammenpresset" kokain, men det er for så vidt ligemeget. Jeg kan selvfølgelig ikke vide om det er freebase, men det er under alle omstændigheder en mulighed, som jeg ikke ser som helt usandsynlig.

Junior medlem
Brugeravatar

Hvordan var den i næsen? syntes den gode -altså den rigtige gode føles frisk lidt "mint agtigt" forhold til den dårlige der bare har den efterhånden vamle syntetiske lugt.

Junior medlem

har lidt svært ved at beskrive hvordan det føles i næsen, men jeg tror det er en blanding, for det har lidt samme smag som amf, selvom det smager lidt mere af mint..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er lidt et long-shot at bedømme det efter smagen - prøv at læs lidt her i stedet. Det er et udklip fra Le_Junk's post på bluelight:

Citat:
This procedure will remove ephedrine and amphetamine from your adulterated cocaine. I have personally found that these two substances are the most common active cuts used to adulterate cocaine and thus alter the true effect of the "real" cocaine high. When used, either one of these two "speedy" cuts will actually overpower the wonderfully "true" high that is cocaine.

Contrary to what most new users may think, cocaine that has not been cut with an "active" cut is a mild, relaxing stimulant that produces an immediate euphoria in about 2 minutes. The high is very subtle. In fact, many first time users, including myself the very first time, may not even realize they're high at all.

After the initial euphoria hits, it will be accompanied by a general feeling of well being and contentment. You will feel as though you are at the center of the universe. Confidence will be at a level you never thought you were capable of possessing. Depression is wiped away within minutes and replaced with a feeling of though you can do no wrong. Conversation begins to flow very easily. In fact, it will bring many of those, usually the introverted type, out of their so called shells. Unactively cut cocaine is one of the most sexual drugs there is, too. You feel as though you've become an instant Casanova. Everything you say is the right thing, and you'll most likely find yourself playing way out of your league, as well.

To compare unactively cut cocaine to any other drug is to compare it almost identically to the plateau stage of pure MDMA. The plateau stage of pure MDMA is when the eye shakes stop and the heavy rolling ceases. It's at that point that things mellow out and you just feel great. That is just like cocaine. Hard to believe, huh?

Hard to believe for most new users, I know. Most people trying cocaine for the first time in the last 5-10 years think cocaine is an extremely hard hitting, ampy, edgy, non-conversational, non-sexual, hard to communicate, paranoid type of drug. In fact, that is exactly what it has become nowdays. Why anyone trying cocaine for the first time nowdays would ever go back for more is beyond me. But I guess most people really don't care about the effects of the drug, rather just the escape from reality it offers. Apparentely, regardless of how awful it makes you feel as well.

Ironically, "real" cocaine is not a very feinding type of drug. There is usually little craving or feinding to have to do more and more of the drug. In fact, with real, unactive cut coke, you'll find that you actually do less. The funny thing is that as awful as it makes you feel nowdays, you keep going back for more and more, and much more often, too. With good coke, you might even forget your high is deminishing, and will then go back for two more lines about every hour or so. Instead of consuming an 8 ball in one night with the bad shit, you'll most likely consume only a gram of the pure stuff.

Sound good? Then let's get started.....................

Tjek hele tråden her hvis det har interesse: http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=317605

Medlem

tigerfunk skrev:

Du har bare fået fat i noget lorte coke, som det jo flyder med her i Danmark pt :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]