Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

100-120mg krystaller i en gelatine kapsel.

Med 2 måneders mellemrum... Det er sundt for sjælen :D.

Jeg holder ikke "blæseraftener".

Junior medlem
Brugeravatar

Ca 1½G til 3 dages goa blæs på højtryk...

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Hades skrev:

OKay hr. brænd din hjerne og sjæl af , virkelig dårlig HR og blæse 500mg hver dag i 3 dage , det er da at misbruge MDMA , MDMA skal man ikke tage for meget af, på meget kort tid, man skal helst vente 2 måneder imellem hver gang 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hades skrev:

Vi er ligeglade med, hvor meget du tager.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Gæst skrev:
Hades skrev:

Vi er ligeglade med, hvor meget du tager.

ja men hallo syntes du ikke det er lige i overkanten man skal slet ikke bruge så meget ca 200mg er jo spild efter hva jeg ved af de første 200mg du indtager virker 100% men over det , er det bare overflødigt , note me if i am wrong.

Insane psychedelia user!

Hades skrev:

spild af MDMA.. IMO.

hvis jeg har været på mdma trip en aften, kan jeg lige så godt glemme at få noget ud af det dagen efter.. -det virker simpelthen ikke på mig, hvertfald ikke på den der "happy happy love måde". bliver nærmere hjernedød-agtig...

hvis jeg skal være max skudt afsted, er er et kvart G. af 2 omgange rigeligt den dag idag..

det er nu yderst sjældent jeg rører det, da jeg simpelthen har fået nok. fra jeg var 16 til jeg blev 18. var jeg skudt af på MDMA stortset hver weekend + det løse. og fik nogle ret så ubehagelige bivirkninger. som den dag i dag stadig kigger frem hvis jeg ikke sover nok eller er stresset..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

psycofanten skrev:
fik nogle ret så ubehagelige bivirkninger. som den dag i dag stadig kigger frem hvis jeg ikke sover nok eller er stresset..

Uha det lyder ikke rart - gider du uddybe evt.?

Insane psychedelia user!

LSDrejø skrev:
psycofanten skrev:
fik nogle ret så ubehagelige bivirkninger. som den dag i dag stadig kigger frem hvis jeg ikke sover nok eller er stresset..

Uha det lyder ikke rart - gider du uddybe evt.?

jeg skal prøve..

jeg begyndte for det første at besvime ret så ofte(muglivis ikke mdma´s skyld, kan have noget at gøre med jeg var underærneret, tabte mig omkring 15kg) det fosvandt dog da jeg stoppede med de hårde weekender.

jeg fik også sådan nogle stød af en slags. det er ret svært at forklare. men det starter med at jeg bare har det mærkeligt, som om et eller andet er fuldstændigt forkert(uden jeg selv ved hvad det er der er forkert). og så kommer de stød, ligesom en elektrisk strøm der starter i mine tåspidser og fingerspidser som så kører med en helvedes fart op og slutter i mit hovede(inde midt i hjernen). det kan komme på alle tider af døgnet både når jeg sover(så jeg bliver vækket af det), men også når jeg fx arbejder eller står i kø i supermarkedet. -og det gør fucking ondt..!

det første stykke tid jeg oplevede det, kom det om søndagen når jeg var ved at falde ned. og forsvandt ca. 2dage efter.
så dum som jeg var fortsatte jeg bare med at guffe MDMA.
og det hele kulminerede(lyder lidt lamt) en nytårs aften/dag hvor jeg havde indtaget omkring 2,0g + lidt coke, mener også jeg spiste lidt svampe, der kom de stød konstant(med minutters mellemrum) og jeg blev sku så bange at jeg ringede 112, og blev indlagt. da jeg så var blevet "ædru" stilnede det lidt af, og kom kun med måske timers mellemrum. og sådan blev det ved i omkring 3 fucking uger, dog med længere og længere tid i mellem...

det kommer som sagt stadig hvis jeg ikke sover nok, bare ikke helt så slemt.-og det er sku ved at være 5-6år siden efterhånden...

har tage MDMA 2 gange siden, og det er inden for det sidste år, uden at få "stød". -men der har jeg også husket at få sovet, ikke noget med morgenfester og gennemgående weekender...

ved ikke rigtigt om det giver nogen mening, det er ret svært at forklare. specielt når det skal skrives ned..

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm jeg vil sige læg ud med at indtage 100 mg oralt vent derefter en lille time og se hvordan det virker i forhold til dine tidligere erfaringer med hensyn til om du selv syntes du har brug for mere. Det er temmelig umuligt at bruge andres tal på hvor meget du har brug for da det kommer an på dig selv, hvor blæst du har i sinde at blive og hvilken anledning du vil tage det i.

8)

Medlem
Brugeravatar

Portuz skrev:
Shperma skrev:
Jeg har nu tænkt mig at blande mit op i en flaske vand.
Er der nogen af jer der har erfaring med at dosere nasalt mens i venter på den orale virkning?

Hvorfor i alverden dosere igen mens du venter på den første virkning? Handler det for dig bare om at være MAX blæst?

Jeg vil fraråde dig at dosere før du har fuld virkning fra din første dose, intet stof er en leg ;)

Hvis man kender sin dose er det vel ikke noget problem hvis jeg f.eks. indtager 100 mg oralt for derefter at snuse en lille 50mg bane?

For mig er ventetiden ulidelig, er generelt en meget utålmodig person (med mindre jeg er skæv :P)

- Har heller aldrig prøvet at indtage det nasalt så det er nu også fordi jeg er nysgerrig over virkningen, hvor hurtigt og hvor kraftigt den sætter ind.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

psycofanten skrev:
jeg fik også sådan nogle stød af en slags. det er ret svært at forklare

Det lyder bekendt, er sikker på flere andre her på boardet har skrevet om lignende problemer for noget tid siden... Umiddelbart ville jeg gætte på i medaljens bagside; men kan ikke huske hvor længe det er siden... skal nok være +1år... men prøv at søge lidt evt (jeg har ikke gidet :oops: )

Insane psychedelia user!

LSDrejø skrev:
psycofanten skrev:
jeg fik også sådan nogle stød af en slags. det er ret svært at forklare

Det lyder bekendt, er sikker på flere andre her på boardet har skrevet om lignende problemer for noget tid siden... Umiddelbart ville jeg gætte på i medaljens bagside; men kan ikke huske hvor længe det er siden... skal nok være +1år... men prøv at søge lidt evt (jeg har ikke gidet :oops: )

okay, kunne være jeg skulle søge lidt omkring det så. - med mindre nolge andre kender noget til det..? - links til posts ville være rart..

bekymrer mig faktisk ikke om det, ret meget mere.. er ret sikker på det er noget psykisk som er gået galt(som selvfølgeligt også er nederen). - men man dør ik af det.
har fået to MR scanninger, og mens jeg var indlagt, lå jeg med måle udstyr på puls, hjerte og de målte mine lunger med ca. 1 times mellemrum, men der var ifølge lægerne ikke noget galt med mig...

sådan skal det åbenbart være når man glemmer hovedet...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]