LSDrejø skrev:
psycofanten skrev:
fik nogle ret så ubehagelige bivirkninger. som den dag i dag stadig kigger frem hvis jeg ikke sover nok eller er stresset..
Uha det lyder ikke rart - gider du uddybe evt.?
jeg skal prøve..
jeg begyndte for det første at besvime ret så ofte(muglivis ikke mdma´s skyld, kan have noget at gøre med jeg var underærneret, tabte mig omkring 15kg) det fosvandt dog da jeg stoppede med de hårde weekender.
jeg fik også sådan nogle stød af en slags. det er ret svært at forklare. men det starter med at jeg bare har det mærkeligt, som om et eller andet er fuldstændigt forkert(uden jeg selv ved hvad det er der er forkert). og så kommer de stød, ligesom en elektrisk strøm der starter i mine tåspidser og fingerspidser som så kører med en helvedes fart op og slutter i mit hovede(inde midt i hjernen). det kan komme på alle tider af døgnet både når jeg sover(så jeg bliver vækket af det), men også når jeg fx arbejder eller står i kø i supermarkedet. -og det gør fucking ondt..!
det første stykke tid jeg oplevede det, kom det om søndagen når jeg var ved at falde ned. og forsvandt ca. 2dage efter.
så dum som jeg var fortsatte jeg bare med at guffe MDMA.
og det hele kulminerede(lyder lidt lamt) en nytårs aften/dag hvor jeg havde indtaget omkring 2,0g + lidt coke, mener også jeg spiste lidt svampe, der kom de stød konstant(med minutters mellemrum) og jeg blev sku så bange at jeg ringede 112, og blev indlagt. da jeg så var blevet "ædru" stilnede det lidt af, og kom kun med måske timers mellemrum. og sådan blev det ved i omkring 3 fucking uger, dog med længere og længere tid i mellem...
det kommer som sagt stadig hvis jeg ikke sover nok, bare ikke helt så slemt.-og det er sku ved at være 5-6år siden efterhånden...
har tage MDMA 2 gange siden, og det er inden for det sidste år, uden at få "stød". -men der har jeg også husket at få sovet, ikke noget med morgenfester og gennemgående weekender...
ved ikke rigtigt om det giver nogen mening, det er ret svært at forklare. specielt når det skal skrives ned..