Moonage daydreamer skrev:
Du har altså før taget det analt
Så længe du på den ene eller anden måde får smovset de knuste frø ned i maven, får du et trip. Det virker måske en anelse bedre hvis du tygger dem i munden, men tro mig det er ikke noget man gør ret mange gange.
Et godt tip er at spise frugt, især bananer 1/2 time efter indtagelse samt ryge mokka, så får maven det hurtigere bedre.
Haha!
Jeg tror jeg har været lidt distraheret mens jeg skrev det indlæg... Selvfølgelig har jeg kun indtaget de frø oralt

Har ingen idé om hvorfor jeg skrev det.
Og ja, de smager sgu hæsligt...
Det endte med at vi brugte en god mængde groft salt og sleb frøene godt. Så blev de tygget grundigt og slugt.
Min kammerat endte med at knække sig ret hurtigt, men jeg kunne holde det i mig og havde ingen kvalme what so ever.
Jeg røg også en meget lille bønne, hvor min kammerat havde det for skidt til at ryge med, så det kan være det er derfor jeg klarede den uden at knække mig. Skal siges jeg før ikke har kastet op pga. de frø, men til gengæld har haft kraftig kvalme.
Trippet var godt i gang og jeg kan love jer for, at det var en dum idé at ryge en bønne da peak'et startede. Hold da fest det gør jeg nok ikke igen

Jeg har aldrig oplevet så sindssygt et trip i mit liv, nogensinde. Syv frø + 1 pind med 0.3g hash var mere end rigeligt til at få mig til at indse hvordan en sindssyg person har det.
Jeg har tænkt mig at skrive en meget omfattende triprapport, da jeg virkelig fik meget ud af det her trip. Jeg lærte en masse om mig selv, selvom det var en forfærdelig oplevelse mens trippet stod på.
Puh - skræmmende og berigende!