Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 17:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
MEGATRON

takker :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg tager ~10 frø, en lille håndfuld salt og en lille smule vand i den ene hånd, klasker hænderne sammen og masserer frøene grundigt i hulrummet mellem hænderne. Hvis man gør det ordentligt holder det helt tæt og er meget hurtigere end en-for-en metoden som dog også virker fint

Junior medlem
Brugeravatar

Det var simpelthen så lidt Gentleman Finn. 8)

Xpert skrev:
Jeg tager ~10 frø, en lille håndfuld salt og en lille smule vand i den ene hånd, klasker hænderne sammen og masserer frøene grundigt i hulrummet mellem hænderne. Hvis man gør det ordentligt holder det helt tæt og er meget hurtigere end en-for-en metoden som dog også virker fint

Måske gik jeg lidt for slavisk i gang med beskrivelsen af min metode. Jeg har også prøvet at have dem i hånden sammen med blandingen. Det fungerer fint - og en del hurtigere - men sviner en smule ved stuebordet. Hvorfor jeg så absolut skal gøre det netop dér, kan jeg desværre ikke forsvare :P

Alt i alt er din fler-frøs anvisning nok optimal, Xpert :gud:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tusind tak for tippet med salt og vand. Sidst havde jeg kraftig kvalme den første time og det vil jeg da gerne undgå.
Fik skrabet frøene ganske godt, men absolut ikke nok, siden kvalmen opstod.

Skal muligvis trippe i morgen, så jeg skal da vist bare lige have købt noget groft salt :)

Igen mange tak!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Amendir: Vaskningen fjerner ikke hele kvalmen desværre men begrænser den så meget som muligt. Udførte en kontrol-test med det brune fra ét frø. Det gør jeg ikke igen! :shock: Meget af det dårlige sidder helt sikkert i den brune yder-skal, men ligemeget hvor godt de bliver renset så er der en smule kvalme der, som fortalt mange gange, kan slås ned med en god omgang hashrøg.

Skal så også lige siges at jeg fjerner yderkapslen manuelt før jeg skrubber dem i håndfladerne

God tripper

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej ok, fair nok. Havde jeg heller ikke regnet med, men stærk nedsat kvalme er bedre end kraftig kvalme ;)
Sidst jeg spiste dem, endte de to andre med at kaste ting op ud over det hele, mens jeg bare havde kraftig kvalme. De blev renset ok, men der var stadig rester. Så derfor lyder det med saltet som en fantastisk idé, hvis det lige fjerner det sidste.

Jeg har også sørget for at have lidt ryger til i morgen. Hvis jeg kan overdøve den kvalme, så gør jeg fandme det!

Mange tak - det bliver jo en god fredag!

Bonusspørgsmål:
At indtage dem oralt er blevet min foretrukne metode nu. Men smagen er jo hæslig.
Jeg har læst en del om folk der har knust dem og smidt dem i diverse fødevarer for at ødelægge smagen og få det meget nemmere ned.
Er der nogen tab af effekt ved dette, eller er det bare at knuse dem og være glad?
For det er trods alt lidt mere behageligt at drikke en smoothie, spise noget youghurt eller andet, i stedet for at tygge de fandens frø.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Amendir skrev:
Nej ok, fair nok. Havde jeg heller ikke regnet med, men stærk nedsat kvalme er bedre end kraftig kvalme ;)
Sidst jeg spiste dem, endte de to andre med at kaste ting op ud over det hele, mens jeg bare havde kraftig kvalme. De blev renset ok, men der var stadig rester. Så derfor lyder det med saltet som en fantastisk idé, hvis det lige fjerner det sidste.

Jeg har også sørget for at have lidt ryger til i morgen. Hvis jeg kan overdøve den kvalme, så gør jeg fandme det!

Mange tak - det bliver jo en god fredag!

Bonusspørgsmål:
At indtage dem oralt er blevet min foretrukne metode nu. Men smagen er jo hæslig.Jeg har læst en del om folk der har knust dem og smidt dem i diverse fødevarer for at ødelægge smagen og få det meget nemmere ned.
Er der nogen tab af effekt ved dette, eller er det bare at knuse dem og være glad?For det er trods alt lidt mere behageligt at drikke en smoothie, spise noget youghurt eller andet, i stedet for at tygge de fandens frø.

Du har altså før taget det analt :o

Så længe du på den ene eller anden måde får smovset de knuste frø ned i maven, får du et trip. Det virker måske en anelse bedre hvis du tygger dem i munden, men tro mig det er ikke noget man gør ret mange gange.

Et godt tip er at spise frugt, især bananer 1/2 time efter indtagelse samt ryge mokka, så får maven det hurtigere bedre.

Medlem
Brugeravatar

ryge mokka? Slang for cannabis?

Mvh,
Gargarin

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Moonage daydreamer skrev:
Du har altså før taget det analt :o

Så længe du på den ene eller anden måde får smovset de knuste frø ned i maven, får du et trip. Det virker måske en anelse bedre hvis du tygger dem i munden, men tro mig det er ikke noget man gør ret mange gange.

Et godt tip er at spise frugt, især bananer 1/2 time efter indtagelse samt ryge mokka, så får maven det hurtigere bedre.

Haha!
Jeg tror jeg har været lidt distraheret mens jeg skrev det indlæg... Selvfølgelig har jeg kun indtaget de frø oralt :lol:
Har ingen idé om hvorfor jeg skrev det.
Og ja, de smager sgu hæsligt...

Det endte med at vi brugte en god mængde groft salt og sleb frøene godt. Så blev de tygget grundigt og slugt.
Min kammerat endte med at knække sig ret hurtigt, men jeg kunne holde det i mig og havde ingen kvalme what so ever.
Jeg røg også en meget lille bønne, hvor min kammerat havde det for skidt til at ryge med, så det kan være det er derfor jeg klarede den uden at knække mig. Skal siges jeg før ikke har kastet op pga. de frø, men til gengæld har haft kraftig kvalme.

Trippet var godt i gang og jeg kan love jer for, at det var en dum idé at ryge en bønne da peak'et startede. Hold da fest det gør jeg nok ikke igen :lol:
Jeg har aldrig oplevet så sindssygt et trip i mit liv, nogensinde. Syv frø + 1 pind med 0.3g hash var mere end rigeligt til at få mig til at indse hvordan en sindssyg person har det.
Jeg har tænkt mig at skrive en meget omfattende triprapport, da jeg virkelig fik meget ud af det her trip. Jeg lærte en masse om mig selv, selvom det var en forfærdelig oplevelse mens trippet stod på.

Puh - skræmmende og berigende!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fedt, glæder mig til at læse rapporten :cheers:

Junior medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg synes også det er vigtigt i forbindelse med Amendirs indlæg, at understrege overfor nye lsa-brugere hvor vigtigt det er IKKE at undervurdere hashens virkning på et trip. Selv på en 7-8 frø kan man nemt komme til at kede sig; man tænder en joint, tager et par hvæs, intet sker, utålmodigheden indtræffer, flere hvæs, stadig intet og så PAV! Naturlovende ophæves og verden skydes i smader.
Faktisk havde jeg et fantastisk trip på så lav en dose som 5 frø og ingen hash for en månedes tid siden. En god ven, strålende solskin og en ufattelig smuk dyrehave i kobbergyldne farver, var alt der skulle til for at booste trippet natural. Selvfølgelig blev det ikke noget overvildt trip, men vi havde en fantastisk og livsbekræftende oplevelse og jeg lærte samtidig at lsa virkelig er et stof, som "er hvad man gør det til", forstået på den måde, at man selv bør hjælpe det lidt igang med udefrakommende indtryk. Bare min erfaring.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg forstår sku ikke at der er nogen der gider spise disse frø. Jeg har prøvet det 2 gange og begge gange var effekten meget ubehagelig, jeg fik led smerter, når jeg rejste mig var jeg vedat besvime og havde seriøse paranoide tanker.
Jeg er meget glad for LSD som slet ikke giver mig den samme mængde paranoide tanker, så burde ikke være fordi jeg ikke kan tåle stærke psychedeliske stoffer. Jeg har mange venner som også har prøvet LSA og alle synes det er et ubehageligt stof.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]