Xpert skrev:
"Og det hjalp heller ikke at man bliver stoppet i næsen og får en usynkelig klump inde i ganen/halsen, og at når man prøver at drikke noget føles det underligt/ubehageligt fordi svælget er følelsesløst."
Altså det er jo meningen at coken skal blive i næsen og optages igennem slimhinden. Det skal ikke ned i halsen selvom ikke-optageligt materiale altid vil bevæge sig dernedaf.
Hvis man bliver ved med at redosere med 70% cut-midler fyldes næsen nok hurtigt op med klumper
Personligt synes jeg heller ikke at coke er så lækkert i sig selv, men tilføj et par øl, noget godt hash og skunk eller lidt svampe så kan det være ubeskriveligt lækkert. Alene synes jeg det er lidt kedeligt og alt for dyrt
Jo, jeg ved da godt at det er meningen, men min pointe er bare at det føltes ikke specielt behageligt at have alt det snask oppe i næsen og klumpen nede i svælget.
Og jo flere små ubehageligheder der fremkommer i forbindelse med indtagelsen af et rusmiddel, jo større risiko er der for at man bliver distraheret fra selve rusen.
At kombinere med en smule cannabis lyder egentlig ganske interessant. Hvad kan du fortælle om den kombo? (virkning, mængde, rækkefølge, HR, osv.)