Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 00:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
"Og det hjalp heller ikke at man bliver stoppet i næsen og får en usynkelig klump inde i ganen/halsen, og at når man prøver at drikke noget føles det underligt/ubehageligt fordi svælget er følelsesløst."

Altså det er jo meningen at coken skal blive i næsen og optages igennem slimhinden. Det skal ikke ned i halsen selvom ikke-optageligt materiale altid vil bevæge sig dernedaf.
Hvis man bliver ved med at redosere med 70% cut-midler fyldes næsen nok hurtigt op med klumper

Personligt synes jeg heller ikke at coke er så lækkert i sig selv, men tilføj et par øl, noget godt hash og skunk eller lidt svampe så kan det være ubeskriveligt lækkert. Alene synes jeg det er lidt kedeligt og alt for dyrt

Jo, jeg ved da godt at det er meningen, men min pointe er bare at det føltes ikke specielt behageligt at have alt det snask oppe i næsen og klumpen nede i svælget.
Og jo flere små ubehageligheder der fremkommer i forbindelse med indtagelsen af et rusmiddel, jo større risiko er der for at man bliver distraheret fra selve rusen.

At kombinere med en smule cannabis lyder egentlig ganske interessant. Hvad kan du fortælle om den kombo? (virkning, mængde, rækkefølge, HR, osv.)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Altså cannabis kan blandes med næsten alt med godt resultat. Der er ikke så meget andet at sige til effekten andet end at du tager en god hash/skunkrus og putter en god cokerus ovenpå, sådan føles det. :)
IMO er det en perfekt blanding til en god hyggesnak i et køkken eller lign. over en god joint, tjaldens tankestrøm og cokens humør- og snakkefremmende egenskaber er fine. Specielt hvis man har røget lidt for meget tjums hen over aftenen/natten. Så kan man/jeg godt blive lidt stille ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm tja man skal lidt vende sig til rusen men hvis du ikk har følt dig som en vinder har det ikk været god coke :)

8)

Medlem

jeg vil mene at det ikke er noget særligt godt coke duy har fået, da jeg mener at god kokain er en ren fryd for næsen at sniffe.. og i sekundet stregen er suget op har man lyst til den næste med det samme.

nu du siger det med lugten af gamle møbler synes jeg at det bedste kokain jeg har fået har haft en bilugt af dieselolie. (fra udvindingprocessen)

og synes ikke rigtigt at god coke er sådan rigtigt lokalbedøvende.. i hvertfald ikke ligesom laktose. synes nærmere det kommer til at "trække/spænde/isne i fortænderne" hvorimod hvis du får noget kokain hvor der er meget laktose i synes jeg at næsen bliver helt følelsesløs.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Laktose er mælkesukker... Jeg tror du forveksler det med det lokalbedøvende lidokain.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]