Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Har drukket 4 hætter svarende til et sted mellem 24-28 ml. Det er indtaget siden kl 15, kan ikke mærke noget rigtigt.. Det er anden gang jeg drikker det, så tolerance har ingen betydning??

ER det en ekstremt opblandet opløsning eller hvorfor har den ikke slået endnu?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Så mangler du bare at fortælle hvad det ER du har drukket 4 hætter af.

GHB?

Medlem
Brugeravatar

Sorry, ja :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Uden at kende koncentrationen på din GHB er det jo umuligt at sige noget om dosis.

du kan jo inddampe din væske og så veje GHB'en for at kende mængden.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er nok bare en ikke særligt koncentreret opløsning af GHB. Hvis det fx "kun" er 1 gram GHB per 5 ml, nytter det ikke meget af drikke en hætte ad gangen (ca. 6,5-7,5 ml). Hvis du er for længe om at dosere igen, er den forrige måske allerede på vej ud igen.

Prøv med to hætter på en gang, når du er sikker på, at du ikke er bevidst eller ubevidst påvirket af GHB (vent 4+ timer). Hvis det ikke er nok, så prøv næste gang med 2,5 hætter og en sidste gang med 3. Hvis den stadig ikke rammer, er det enten meget svagt, eller du er meget modstandsdygtig (sikkert det første).

Men nu er GHB også tit svært at mærke... Er lige gået i krig med en lille sjat i dag, og jeg er igen blevet mindet om, at GHB ikke rigtig giver mig en virkning, det gør et eller andet, men der er ingen eufori overhovedet og kan kun mærke rusen som en pløret følelse i hovedet samt afspejlet i mine omgivelser, som jeg er lidt mere fjollet over for.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
Det er nok bare en ikke særligt koncentreret opløsning af GHB. Hvis det fx "kun" er 1 gram GHB per 5 ml, nytter det ikke meget af drikke en hætte ad gangen (ca. 6,5-7,5 ml). Hvis du er for længe om at dosere igen, er den forrige måske allerede på vej ud igen.

Prøv med to hætter på en gang, når du er sikker på, at du ikke er bevidst eller ubevidst påvirket af GHB (vent 4+ timer). Hvis det ikke er nok, så prøv næste gang med 2,5 hætter og en sidste gang med 3. Hvis den stadig ikke rammer, er det enten meget svagt, eller du er meget modstandsdygtig (sikkert det første).

Men nu er GHB også tit svært at mærke... Er lige gået i krig med en lille sjat i dag, og jeg er igen blevet mindet om, at GHB ikke rigtig giver mig en virkning, det gør et eller andet, men der er ingen eufori overhovedet og kan kun mærke rusen som en pløret følelse i hovedet samt afspejlet i mine omgivelser, som jeg er lidt mere fjollet over for.

Sjovt som rusen varier fra individ til individ med GBL/GHB.

GHB rusen for mig ved den helt rigtige dose har mange MDMA-lignende træk. Glæden, euforien, liderligheden og lysten til det andet køn. :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Resist skrev:
Minimal skrev:

Sjovt som rusen varier fra individ til individ med GBL/GHB.

GHB rusen for mig ved den helt rigtige dose har mange MDMA-lignende træk. Glæden, euforien, liderligheden og lysten til det andet køn. :lol:

Jeg oplevede også selv en stærk påvirkning af GHB, men det tog mig mange forsøg over flere gange, før jeg "brød igennem". Derefter skulle der ikke ret meget til at give den ønskede effekt, og den var sikker hver gang.

In our memories
Brugeravatar

Resist - Jeg har det bare sådan, at glæden er noget, jeg selv skaber. I sig selv giver GHB mig ikke nogen god følelse, den forstærker kun de gode følelser, som man får naturligt. Og det er egentlig et godt træk, men der måtte godt være et lidt større skub i den rigtige retning, når man har lyst til at være påvirket. Men liderligheden er jeg i hvert fald med på!

Khazim - Der var du heldig. Jeg rammer nogle gange rigtigt i første hug, men ellers er der ikke så meget at gøre.

Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Jeg havde euforien de første ~20 gange eller sådan indtil jeg begyndte at bruge det for tit, så forsvandt den og er ikke kommet tilbage siden selvom der går halve år imellem nu, der er desværre mest den plørede følelse minimal beskriver tilbage

In our memories
Brugeravatar

Zorglub skrev:
Jeg havde euforien de første ~20 gange eller sådan indtil jeg begyndte at bruge det for tit, så forsvandt den og er ikke kommet tilbage siden selvom der går halve år imellem nu, der er desværre mest den plørede følelse minimal beskriver tilbage

Præcis sådan jeg har det. Har da haft en del ret euforiske ture, men efter at have drukket det ofte nok til, at der intet specielt var over det længere, er euforien aldrig rigtig kommet tilbage.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
min dose for ghb ligger mellem 3.0 og 3.2g. allerede ved 3.5g begynder rusen at blive pløret og forvirret.
Første gang jeg skulle prøve ghb, var også mange små doseringer, som endte med svimmelhed og irritation. men det tog mig ikke mere end 5 gange at finde frem til en dose på omkring de 3g.
Jeg ved ikke hvor ofte og hvor længe i har taget GHB, for at opnå den mangel på eufori. Jeg har taget et par doser dagligt, i 14 dages tid, og det har ikke givet mig problemer.

Rocco Siffredi: det har sikkert været meningen at din opløsning skulle ha været 1g/5ml, men den er nok en smule tyndere, da du burde kunne mærke 4g fordelt på 2 timer, når du ikke er tilvænnet.
men som de andre siger - tag større doser ad gangen.
jeg tager 3g og vejer 70 kg hvis du vejer det samme, så prøv med 2 fulde hætter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hvor stærk er din blandning?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]