Minimal skrev:
Det er nok bare en ikke særligt koncentreret opløsning af GHB. Hvis det fx "kun" er 1 gram GHB per 5 ml, nytter det ikke meget af drikke en hætte ad gangen (ca. 6,5-7,5 ml). Hvis du er for længe om at dosere igen, er den forrige måske allerede på vej ud igen.
Prøv med to hætter på en gang, når du er sikker på, at du ikke er bevidst eller ubevidst påvirket af GHB (vent 4+ timer). Hvis det ikke er nok, så prøv næste gang med 2,5 hætter og en sidste gang med 3. Hvis den stadig ikke rammer, er det enten meget svagt, eller du er meget modstandsdygtig (sikkert det første).
Men nu er GHB også tit svært at mærke... Er lige gået i krig med en lille sjat i dag, og jeg er igen blevet mindet om, at GHB ikke rigtig giver mig en virkning, det gør et eller andet, men der er ingen eufori overhovedet og kan kun mærke rusen som en pløret følelse i hovedet samt afspejlet i mine omgivelser, som jeg er lidt mere fjollet over for.
Sjovt som rusen varier fra individ til individ med GBL/GHB.
GHB rusen for mig ved den helt rigtige dose har mange MDMA-lignende træk. Glæden, euforien, liderligheden og lysten til det andet køn.