Child of Aum skrev:
Men hvad der galt i at banne svampe? Altså 80% af dem jeg møder der spiser svampe, spiser dem, IMO, af forkerte årsager - de sidste 20% der spiser dem af de rigtige grunde. Well, de 20% har altid kunne skaffe deres svampe og det bliver vi nok ret meget ved med at ku.
Hvem er du til at komme og sige at 80% spiser dem af forkerte årsager?, jeg er en af dem der har købt alle mine svampe på nettet og jeg skal da lige love for de har gavnet mig. Og hvad bakker din påstand op omkring at 80% bruger dem for de forkerte årsager hvilke årsager? alle dem jeg kender der tager svampe gør det af de rigtige årsager og har ingen problemmer OVERHOVEDET med dem.
Citat:
Kan gode lidt den der kommentar "Den nuværende regering er ikke så glad for sjov i gaden. Der vil også blive lukket en del coffeeshops inden for de næste par år."
Altså jo, den nuværende regering er sgu nok med en del sjov i gaden, men hvor fedt er det lige at unge turister dør af svampe? Ja de har nok haft forkert set og setting og bla bla bla bla bla bla (alle de andre bagkloge ord folk, med viden indenfor området, kommer med) - problemet er bare her at det er de får der forstår set og setting - det er de få der kender dem selv godt nok til at vide hvornår de er 100% trygge og deres omgivelser er med dem. Så det ban, mår jeg nok indrømme, er nok til mere fordel for menneskeheden, en det er til ulempe - selvom det godt nok ødelægger en del for nogle af os andre. Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på flertallet.
Nej det er netop ikke til gavn for menneskeheden, det er et tilbageslag for alle os der nyder svampe, nu bliver folk der æder svampe igen set som folk der leger russisk rolette med deres hjerne og som er nogle fucked sørgelige tilfælde. Det er et tilbageslag for nogle af de positive ting som svampe kan påvirke vores samfund med, spiritualitet, respekt for naturen, udvidelse af ens perspektiv på livet generalt.
Men ja det er sq da på grund af dårligt set og setting ffs! derfor skal det sq da ikke gøres ulovligt, behøves jeg alle de dødsfald der sker på alkohol er det også en grund til at gøre det ulovligt, nej det tror jeg vi er enige om. Fordi en eller anden håber ud for en bro alkohol påvirket og brækker nakken, køre en familie ned i påvirket tilstand etc gør vi ikke en skid for at stoppe det, men svampe skal være ulovligt fordi det har taget et liv pga utrolig uhensigtsmæssig brug. Oplys da forhelvede om farnene lang mere... Lav et svampe pas hvor man skal have været igennem diverse kurser ligende der er mange muligheder!!
Citat:
Så igen - altså jeg har få gange benyttet mig af de hollandske friske svampe - må nok indrømme at jeg kan købe bedre og billigere svampe her i DK - så hvad er det store brok her?
Ja du kan flot... jeg kan IKKE, jeg har faktisk slet ikke mulighed for det ligesom resten af mine venner, jeg kender fandme ingen pushers, utrolig mange svampe brugere har sq da ikke lige de samme kontakter som du åbenbart besidder.
Citat:
Har vi nogle dovne narkomaner der skal klare alt vha nettet?
Har vi nogle mennesker som bare SKAL brokke, sig fordi det går ud over en lille subkultur?
Vi har nogle fucking narkomaner der ikke bryder sig om at blive set ned på, ikke blive anerkendt, ikke kunne nyde fucking naturen!! og nej er bestemt ikke doven overhovedet? jeg tager bare ikke andet end svampe fra holland og hash fra den lokale ganja-man. Ikke folk med et halv kilo AMF under sofaen eller noget... Og ja self skal vi fucking brokke os?? må vikke ikke brokke os? vi gør jo ikke noget vi kan bare lide svampe
Citat:
Så indtil at oplysningen omkring stoffer er bedre - så har jeg det ganske fint med de er ulovlige - men jeg har vist også udtalt mig flere gange gennem årene. lige om legalitet og jeg synes stadigvæk at alt andet end cannabis skal være illegalt.
Her synes du går yderst galt i byen? Hvordan vil du skabe god oplysning om stoffer der er ulovlige... har du ikke lagt mærke til oplysningen omkring stoffer i DK, Oplysningen kan opsummeres til dette: De er ulovlige du må ikke tage dem for sådan er loven og de ødelægger alt for dig. Hvordan vil du tage skridtet derfra til god reel oplysning?
Citat:
Men det er så bare min mening - og er da så glad for at staden blev lukket dengang - det har haft det ene resultat - der ikke mere standard hash eller dårlig semi hvor jeg er - vi har kun knaldgodt hash til ingen penge - så lad os få gjort nogle flere ting ulovlige - altså - de meget lettere og billigere at få fat i, når der ikke skal betales skat af det...
Fuck hvor egoistisk sagt!, det er det eneste jeg har at sige.
Citat:
Fordi hvis det var beskattet så har vi
Producent udgifter
Løn til producenten og skat deraf
Producent Moms af produkt
Producent Fotjeneste
Skat fra producent
Sælger udgifter (lønninger osv)
Sælger moms af produkt
Sælger fortjeneste
skat fra producent
Det da meget lettere nu.
Køb i udlandet
Til danmark med lortet
Køb af bagmand
1 led
Mig
Jamen hurra - det jo skidesvært at få det billigt - nej det er ikke - så snart det bliver ulovligt så falder prisen.
2c-b koster jo ikke engang halvdelen på gaden af hvad det koster på diverse hp's.
Faktisk er det kun en fordel det er ulovligt - lidt mere "kontrol" og meget lavere priser
Undskyld mr. jeg kan skaffe alle drugz billigt, desværre ser verden sq ikke sådan ud for lad mige sige 80% af stofbrugere i DK bare for at slynge et tal ud jeg ikke har noget billag for... Tror du seriøst vi andre har det sådan? mange må finde sig at deres stoffer skal igennem jeg ved ikke hvor mange led som fx. skamcutter, fortynder tjaldlen med møg, sælger XTC piller der ikke aligevel indeholder XTC osv.. et illegalt marked er så meget mere farligt for brugerene.
Din tese med at det er billigere når det er ulovligt, er det et argument? tænker du kun på hvor billigt DU kan skaffe stoffer eller hvad? hvad med de stakkels mennesker der laver stofferne? hvad med de stakkels mennesker der sidder mange mange år i diverese fænglser for TJALD? er du ligeglad med dem så længe du kan få din ryger billig? er du tilfreds med at være en fucking outcast, der ikke kan være ærlig omkring hvad du entelig laver i de fleste sammenhæneg i vores samfund?
Citat:
Dog er det bare min mening - kan godt se at folk der har interesse i det psykedeliske, men ikke har det fedt med at bryde loven - så det sgu en ulempe og føler virkelig med jer gutter og guttinder..... I sidste ende var det nok lettest hvis alt var lovligt, men hold da kæft nogle priser...
Og lige en ting til er du fuldkommen ligeglad med alle de millioner der går de terrorister, kvindehandlere osv pga de illegale marked? der er lidt mere på spil en hvilken pris du kan få det til.
Til sidst vil jeg lige indskyde.. har du tænkt på hvor billigt tjald ville kunne produceres hvis det blot kunne gøres i stort forrmat? hvor meget lækker pot ville du ikke lave på en mark hvis du gav opgaven til en kvalificeret landmand? stoffer koster jo intet at lave.